Gå til innhold

irritert over at det sjeldent finnes mammabukser i str 46 !

Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe meg kortbukse fra hm og fant kun str 44. Hva med oss som faktisk gikk ned 44 før vi ble gravid som nå trenger en str større! :-( skjønner ikke hvooor jeg skal handle! (Kortbukse fordi jeg er lav) flere med samme problem? ?

Anonymous poster hash: 5dad7...500

Fortsetter under...

Jepp. Har gitt opp og har bare 1 tights og 1 knebukse inntil barnet er ute og jeg har gått ned igjen :/

Ikke finner jeg topper heller. De sitter fint i skuldre og rundt brystet, men det er jo ikke plass til magen! Vet jeg har utovermage, men trodde mammatopper skulle romme litt mer...

Anonymous poster hash: eca1f...3c9

Har selv gått rundt med tights i hele sommer. Men etter

hvert som det blir kaldere trenger man jo bukser!! Syns det er så tragisk at vi har så dårlig utvalg i Norge! Str 46 er faktisk bare to str større enn normalt! !

Hi

Anonymous poster hash: 5dad7...500

Jeg har hatt motsatt problem, har ikke funnet et eneste plagg i de minste størrelsene. Så det eneste jeg har kjøpt av mammaklær er to strømpebukser, og har måttet improvisere resten... Virker bare som om de tar inn en av hver i de største og minste størrelsene. Vet ikke om det finnes mammaklær i str 46 en gang!? Frustrerende å ikke ha klær som passer hvertfall...

Har kjøpt mammaklær på h&m i str 46:-) Mener der er litt utvalg, er ikke akkurat så liten. Å med tvillinger i magen blir ikke jeg akkurat mindre:-) Har hverfall 3 bukser som passer og et par joggebukser.

Annonse

Sliter med motsatt problem, som Svirremirre... Alt det kule i str 34 er solgt ut før man engang ser det på nett/ i butikken. Hvertfall gjelder det jeans. Virker som de tar inn få plagg med de minste/største str? Fant EN jeans på Hm i 36. Litt stor/slapp, men den duger... Liker at buksa sitter selv om magen er stor! Hater slarkete bukser! Må da gå an å finne seg klær i passende str så man kan føle seg vel i svangerskapet enten man er liten eller stor?? Frustrerende ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...