Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Det hadde vært utrolig koselig Hvis mange har vanskeligheter med å komme til Oslo så kunne vi jo arrangert 5 "interne" julebord. Oslo, Bergen, Kristiansand,Trondheim og Tromsø fks. Anonymous poster hash: 79596...6fb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Det hadde vært utrolig koselig Hvis mange har vanskeligheter med å komme til Oslo så kunne vi jo arrangert 5 "interne" julebord. Oslo, Bergen, Kristiansand,Trondheim og Tromsø fks. Anonymous poster hash: 79596...6fb I bergen er jeg med! Anonymous poster hash: 12750...1b9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Hah, det kan du tro, med all stalkingen som var planlagt ifjor. Er nå vel i tilfelle ingen som legger ut om det til alle her.Ender opp med galningene forkledd på et annet bord med opptaksutstyr, og så kommer referat fra alt her inne etterpå. Neitakk, du. Anonymous poster hash: 7d240...355
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Hah, det kan du tro, med all stalkingen som var planlagt ifjor. Er nå vel i tilfelle ingen som legger ut om det til alle her.Ender opp med galningene forkledd på et annet bord med opptaksutstyr, og så kommer referat fra alt her inne etterpå. Neitakk, du. Anonymous poster hash: 7d240...355 Hvordan tenker du da at alle skal kunne ha muligheten til å bli med? Eller mener du at det kun skal være for spesielt interesserte? Anonymous poster hash: 92670...54f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Hah, det kan du tro, med all stalkingen som var planlagt ifjor. Er nå vel i tilfelle ingen som legger ut om det til alle her.Ender opp med galningene forkledd på et annet bord med opptaksutstyr, og så kommer referat fra alt her inne etterpå. Neitakk, du. Anonymous poster hash: 7d240...355 Hvordan tenker du da at alle skal kunne ha muligheten til å bli med? Eller mener du at det kun skal være for spesielt interesserte? Anonymous poster hash: 92670...54f spesielt interesserte = spesielt inviterte Anonymous poster hash: 92670...54f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Hah, det kan du tro, med all stalkingen som var planlagt ifjor. Er nå vel i tilfelle ingen som legger ut om det til alle her.Ender opp med galningene forkledd på et annet bord med opptaksutstyr, og så kommer referat fra alt her inne etterpå. Neitakk, du. Anonymous poster hash: 7d240...355 Hvordan tenker du da at alle skal kunne ha muligheten til å bli med? Eller mener du at det kun skal være for spesielt interesserte? Anonymous poster hash: 92670...54f Jeg mener vel heller at det ikke er noen som tør å komme etter forfølgelsen og dritten som kom i fjor når man forsøkte. Anonymous poster hash: 7d240...355
Monajenten Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Kjempesynd at det skal være noen som ødelegger for sånne ting. Jeg har vært med et par ganger for mange år siden. Det var absolutt ikke for spesielt inviterte men alle som ville. Eneste var at det ble avtalt inne på treffsidene hvor man signerte med nick. Måtte jo også det siden det ble bestilt bord etc. Det har vært utrolig gøy de gangene jeg har vært med, og jeg har møtt så mange fine mennesker pga det.
Gjest Kira Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Jeg synes det var en god ide i fjor, og hadde planlagt å bli med. Ombestemte meg fort da det ble så mye snakk om tull om det. Synd at det skal være slik, for det er alltid morsomt å treffe nye mennesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå