Gå til innhold

Fødselstegn ??? Moden??

Anbefalte innlegg

Hei å hopp.

Nå lurer jeg fælt på hva som skjer med kroppen. Har termin 2.sep, altså om 2 dager.

Plustelig fått bekkenløsning, så klarer ikke gå å bevege på meg, samt ligger med så å si konstante mensensmerter i korsryggen. 

Reiser jeg meg opp setter kynnerne i gang for fult....Er det meninga at man skal være sengeliggende den siste tiden :/....

Hvordan er det med dere? Noen tegn/plager nå på slutten som kan tyde på nær forstående fødsel?

:huh:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076940-f%C3%B8dselstegn-moden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm kan jo være at du har modningsrier:) bekkensmertene vet jeg ikke helt om. Har du hatt bekkenløsning tidligere i sv.skapet? Til meg har d blitt bedre etter hodet kom ned i bekkenet. Så vet ikke om d er tegn på fødsel:/

Får håpe d skjer noe mer da:) spennende å høre! Har også hatt regelmessige kynnere og noen rier innimellom uten at d skjer noe. Slimproppen kom ut for 14 dager siden.... Termin 7 sept her.

Ja har hatt bekkenløsning tidligere. Ble veldig mye bedre etter uke 35, men nå har det satt seg i korsryggen. En sånn brennende konstant smerte.

Da har vi ikke lenge igjenn til temin noen av oss....Spenndene - første mann til mølla da eller?  :D  hehehe.

Var til kontroll på ahus på torsdag, da sa de at livmortappen(eller hva det nå enn heter) begynner å bli goo å myk  :rolleyes:

Hvordan kjennes dine kynnere/rier ut?

He he:) førstemann til mølla da ja! Gikk 12 dager over termin sist så vært veldi fornøyd om jeg fødte til termin.

Mine kynnere kjennes av og til i ryggen og med mensmurringer i magen. Legger seg som et belte rundt nedre del av magen og korsryggen. Ikke fått sjekket om jeg er moden men håper da inderlig det etter alle disse kynnerne og innslag av enkeltvise rier:o er 2 gangs så håper alt går bedre og raskere denne gangen.

Gjest 3 små ♥

Her kjennes det ut som hodet er på vei ut rompa mi.. :) Men har ingen kynnere eller murring. Termin 13. sept, så er forberedt på å gå ei stund til. Kontroll hos jordmor i går viste 3 cm åpning og avflatet livmorhals. Hun hadde visst veldig stor tro på at fødsel var nært forestående, men jeg har mine tvil. Merker jo ingenting! Er 3. gangen også, og har hørt at 3. mann er en luring. :) Så smører meg med tålmodighet og nyter at jeg ikke er mer plaget enn jeg er. Lykke til til dere som er før meg i køen! :)

Annonse

Gjest 3 små ♥

Hurra! Lykke til :)

Ny kontroll i dag viste 4 cm åpning og alt er modent. Ble strippet litt også, noe jeg forøvrig ikke kjente. Er det vanlig? Har hørt at det skulle være ganske smertefullt? Kjenner ingen murring så langt, så det er nesten så jeg lurer på om jordmora bare bløffet. ;)

Jaja, lillebabyen kommer når han kommer. Jeg har ikke lov å være utålmodig enda, fortsatt 12 dager til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...