Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Super fyr, men en ting plager meg. Uansett hvor nydusja han er så stinker det av pikken hans. Og den slimer noe aldeles forferdelig. Tror han vasker seg bra, men så lenge den slimer sånn kommer lukta med en gang. Kan jo ikke ta på den uten å bli helt blaut på hånda, og så den ekle lukta.... Han vil gjerne at jeg skal ta på den "hele tiden", men siden det krever full vask etterpå så må jeg tilstå at det ikke frister. Jeg kan vel liksom ikke si noe heller.... Er det noe å gjøre?! Anonymous poster hash: 3a84f...835
Tantrum Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Kan du vel si noe på! Det er ikke normalt og han bør jo sjekke at han ikke har noe du kan bli smitta av. Urk, høres ekkelt ut!
cdc87 Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Off du må liksom si noe, kan ikke leve sånn i lengden -At du blir kvalm av mannen din :-/
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Må jo sifra, tenk om han har en kjønnsykdom? Anonymous poster hash: 864dc...dd9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Håper dere har sex med kondom for det høres ut som han har noe uggahbuggah i systemet sitt Anonymous poster hash: 6b6d2...dc9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Æææsj, ikke normalt! Anonymous poster hash: e7714...e5a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Jeg tror ikke dette dreier seg om en kjønnssykdom. Det høres ut som en mann som har en del kjønnssekresjon av fysiologisk art, og siden han nå trolig er nyforelsket er det nok en del mer sekresjon enn ellers. Dette vil selvsagt lukte dersom han ikke vasker seg til stadighet. Du får trøste deg med at når forelsken dabber litt av og han ikke er så keen på deg som i starten så roer det seg hele nok litt ned! Anonymous poster hash: 9870c...c81
Gjest Anybody Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Æsj menn som får klamydia får ofte mye slum og lukt! Få han sjekket!
Gjest yrild Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Kjønnsykdom? Det ville jeg uansett bedt ham sjekke ut!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Intimservietter i lomma? Fåes kjøpt på apoteket. Så kan du "tørke" ham litt. Kanskje han skjønner tegninga selv ... Anonymous poster hash: 7f75d...3c2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Regner med det er forskjell på hvor mye "utflod" menn har akkurat så det er forskjell på hvor mye fuktighet vi jenter produserer også... Men om han unormalt mye utflod og det ikke bare er "smøring" pga opphisselse hadde det kanskje vært greit å få sjekket det opp? Anonymous poster hash: 1ac5a...9a8
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Huff ikke kjekt. Tror nok interessen min for han hadde falt nokså fort dessverre om det var meg. Jeg er glad i et aktivt sexliv og dette hadde gjort at jeg ikke ville ha sex og kose. Stakkar! Hadde uansett ikke tatt så masse på den før jeg visste om alt var greit. Hadde blitt litt redd for at det var noe jeg kunne fått og hadde enten sagt sannheten eller tatt en hvit løgn for å unngå å ta på den og ha den inni meg. Ikke for det er ekkelt, men for jeg ikke visste hva det var.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Asj, ikke normalt!! Stakkars....si det til han!!! Anonymous poster hash: a8d2b...3f6
Caprica Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Du bør absolutt si fra.. Høres ikke normalt ut i det hele tatt. Jeg har hatt nærkontakt med en del tissefanter i løpet av mitt liv, men aldri noe slik. Send ham til legen. Æsj... Dette hadde vært skikkelig turn-off rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 Grøss... Anonymous poster hash: b8816...d8d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #16 Skrevet 31. august 2013 Eksen var slik. Han hadde kronisk soppinfeksjon i underlivet. Anonymous poster hash: 61a5b...ae6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #17 Skrevet 31. august 2013 Uæææh. Det hørtes ikke noe særlig ut. Det mest riktige blir jo å si i fra, men hvordan gjøre det uten å sette stakkaren i forlegenhet. Tror jeg hadde foreslått at dere begge sjekker dere for kjønnsykdommer slik at dere slipper å være redde for å bli sterile etc. Har han ikke en kjønnssykdom er det kanskje noe i kostholdet hans som kan endres? Anonymous poster hash: 8c315...214
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #18 Skrevet 31. august 2013 Troll i trompeten, trøbbel i tårnet, klokker'n synger ikke reint... Haha, nå kom jeg på den teite reklamen Men hjelp og usj, du må jo si noe! Hadde vært helt drepen for sexlysten min i hvertfall... Anonymous poster hash: 354f4...666
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 Vasker han med såpe kanskje? Det kan jo forstyrre floraen der nede. Men få han til legen. Anonymous poster hash: 48cfd...fff
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Høres ut som gonore! Få ham til legen så snart som mulig. Anonymous poster hash: f5829...6c6
skinnfilla Skrevet 1. september 2013 #21 Skrevet 1. september 2013 Uæ, den hadde ikke jeg tatt på mer en absolutt nødvendig.... Få han til legen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #22 Skrevet 1. september 2013 Åh jeg kjente jeg nettopp fikk en brekning ved tanke på oralsex på han der. Kanskje han ikke er så flink å vaske tissefanten da. Jeg ville sagt ifra. Anonymous poster hash: 54a6b...1c9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #23 Skrevet 1. september 2013 Trenger omskjæring denne karen her... Anonymous poster hash: e0aae...650
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #24 Skrevet 1. september 2013 http://gonore.no/ Symptomer på gonoreDe fleste som smittes av gonore vil oppleve symptomer. Ved gentital gonore (gonore i kjønnsorganene) har ca. 90% av menn symptomer som svie ved urinering og utflod fra urinrøret. Ca. 50% av kvinnene har symptomer som svie ved urinering og illeluktende utflod fra skjeden. Ved rektal gonore (gonore i endetarmen) vil ca. 50% av begge kjønn oppleve symptomer i form av smerter i endetarmen og utflod. Ved hals gonore (gonore i halsen) vil ca. 40% av begge kjønn oppleve symptomer som ikke kan skilles fra andre bakterielle faryngitter (halsbetennelser). Ubehandlet gonore kan hos kvinner i ca. 20% av tilfellene medføre bekkeninfeksjon og dermed økt risiko for infertilitet (problemer med å bli gravid), ektopiske svangerskap (graviditet utenfor livmoren) og kroniske magesmerter. Hos menn kan ubehandlet gonore forårsake urethrastriktur (trangt urinrør og problemer med å urinere), epididymitt (betennelse på baksiden av hver testikkel) og kronisk prostatitt (betennelse i blærehalskjertelen). 0,1 – 0,5% av de som smittes med gonore, kan utvikle en alvorlig disseminert sykdom (bakteriemi, bakterier i blodet). Anonymous poster hash: 24911...ca9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #25 Skrevet 1. september 2013 Om det er vanskelig, så kan du jo f.eks si at du har begynt å klø/reagere i underlivet etter at dere kom sammen/har hatt sex. Og spør han når han sist hadde full sjekk hos legen. Foreslå dere begge skal gå å få en sjekk, og at du egentlig alltid pleier å gjøre det og be ny type gjøre det før dere har sex. Da trenger du ikke si akkurat hvorfor. Pass på at han også faktisk går til legen da!! Anonymous poster hash: 090f0...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå