Nydag75 Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg er fortvila og håper noen kan gi meg noen råd.. Kjæresten min har flere ganger søkt opp kjente og ukjente damer på nett, fb etc. I går fant jeg bilder av kollegaer på pc'n hans i bikini, på stranda og bilder av eks naken i en seng. Blir knust. Ber han om å slette disse damene som venner på fb og blir kvalm. Snoker og lagrer lettkledde bilder....også av kollegaer???
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Uff da! aldri kjekkt å lese slike ting! Jeg er veldig direkte, så hadde det vert meg hadde jeg konfrontert min mann. Lykke til,håper alt ordne seg:-)
Sokkedyret Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Uff så fælt!! Jeg hadde også konfrontert han og vært veldig sint og lei meg.
Bunkyfrua Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Off..... Vet nesten hvordan du har det,vært borti lignende saker selv..... Best å gi klar beskjed med en gang...... Men er jammen ikke lett!!!! Masse lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå