Gå til innhold

Mann som skriver han er lege på en nettdatingside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere trodd på det? Er det ikke litt krampaktig å si det? Men rimelig pinlig om det ikke er sant og så gå på date...

Anonymous poster hash: ac23b...986
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om i hvert fall to leger som er på nettdatesider :)

Anonymous poster hash: 2792b...477
Skrevet

Jeg ville kanskje tenkt at han prøver å fremstå som et varp. Noen er jo opptatt av slik status.

Skrevet

Ja. Meningen med å nettdate er vel å treffe noen? Vil være pinlig å skulle bortforklare det, som du sier. 

Skrevet

Synes det er ganske merkelig at du betviler det... Leger er normale mennesker som vil ha litt kjærlighet i livet de også ;). Hvis han hadde skrevet at han hadde spesialiseringen sin i "barn og sånn", så hadde jeg nok heller begynt å lure..... ;o

Skrevet

Jeg kom på to leger til som har profil på nettdateside...

To i 30-åra, en i 40-åra og en i 50-åra.

Og så vet jeg om en lege som (dessverre for meg) fant ei dame på nettdateside rett før jeg ble kjent med ham.

Av alle disse legene så har alle spesialiseringer, en er forsker.

Så joda, leger er også på nettdatesider!

Men man avslører fort de som evt ikke er det hvis man bare har litt peiling.

# 2

Skrevet

Er det noe mål å finne akkurat en lege da...? Med mindre han var gynekolog, som nok hadde fått meg til å føle meg litt utilpass, så hadde jeg ikke tenkt på legetittelen som annet enn yrket hans, og at han sikkert var ganske oppegående og interessant å snakke med :)

Skrevet

Jeg er enig med deg, Ibsenfrue... det er ikke noe mål i seg selv å finne seg en lege!

Hilsen meg som kjenner/vet om alle legene over her som nettdater.

Den ene som dessverre ble opptatt rett før jeg ble kjent med ham skulle jeg gjerne hatt, men ikke fordi han er lege, bare fordi han er den personen han er - en fantastisk mann med en herlig humor :)

Skrevet

Hvorfor skulle ikke en lege lete etter lykken på en nettdatingside?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...