zerafina Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Hei:-) Vi skal ha ICSI hos Porsgrunn og i dag fikk jeg mensen, så jeg skal begynne på synerela spray den 19 september(tror jeg) også 100ie puregon sprøyte om dagen i 8 dager. Så håper vi bare på klaff på første forsøket ca 15oktober :-D flere som har ivf/Icsi i Porsgrunn på samme tid? Nå er jeg veldig spent, og er klar for noen lange dager framover!
Tante_Esel Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 hei så spennende! Nå føler du deg vel ganske klar, nysgjerrig, spent og engstelig på en gang Du er jo snart i gang, så det går nok fort frem til uttak og insett av egg vi pleier å sette opp måneder for de som skal ha forsøk samme måned (altså en skarvletråd) ønsker deg lykke til!!
elibjo Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Hei:-) Vi skal ha ICSI hos Porsgrunn og i dag fikk jeg mensen, så jeg skal begynne på synerela spray den 19 september(tror jeg) også 100ie puregon sprøyte om dagen i 8 dager. Så håper vi bare på klaff på første forsøket ca 15oktober :-D flere som har ivf/Icsi i Porsgrunn på samme tid? Nå er jeg veldig spent, og er klar for noen lange dager framover! Når ble du henvist? Ble henvist til Porsgrunn i slutten av juni. Venter og venter... Har bare lyst til å komme i gang! Lykke til!
zerafina Skrevet 1. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2013 Vi ble henvist for 2år siden, og vi har avlyst timen to ganger fordi jeg ha fått kalde føtter. Men jeg ringte i juni, og sa at vi var klare og da fikk vi time 19sugust, vi slapp inn litt tidligere siden vi har vært på venteliste i 5mnd to ganger :-)
zerafina Skrevet 5. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2013 Hei:-) Vi skal ha ICSI hos Porsgrunn og i dag fikk jeg mensen, så jeg skal begynne på synerela spray den 19 september(tror jeg) også 100ie puregon sprøyte om dagen i 8 dager. Så håper vi bare på klaff på første forsøket ca 15oktober :-D flere som har ivf/Icsi i Porsgrunn på samme tid? Nå er jeg veldig spent, og er klar for noen lange dager framover! Når ble du henvist? Ble henvist til Porsgrunn i slutten av juni. Venter og venter... Har bare lyst til å komme i gang! Lykke til! lykke til forresten :-D
SnartMamma83 <3 Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Jeg har ikke erfaring med Porsgrunn, ville bare si lykke til
elibjo Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Nå har innkallelsen kommet! Har fått time til forsamtale 1. oktober. Må bytte timen, for da er vi i Italia på høstferie:) Håper vi ikke må vente lenge på ny time.. Er kjempespent, har ikke vært med på dette før. Lurer på hvor lang tid det tar før vi kan være i gang med forsøk. Lykke til til deg, Zerafina. Du er vel igang med spray nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå