Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Vi skal ha ICSI hos Porsgrunn og i dag fikk jeg mensen, så jeg skal begynne på synerela spray den 19 september(tror jeg) også 100ie puregon sprøyte om dagen i 8 dager. Så håper vi bare på klaff på første forsøket ca 15oktober :-D flere som har ivf/Icsi i Porsgrunn på samme tid?

Nå er jeg veldig spent, og er klar for noen lange dager framover!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) så spennende! Nå føler du deg vel ganske klar, nysgjerrig, spent og engstelig på en gang :P Du er jo snart i gang, så det går nok fort frem til uttak og insett av egg :)

vi pleier å sette opp måneder for de som skal ha forsøk samme måned (altså en skarvletråd)

ønsker deg lykke til!!

Skrevet

Vi skal ha ICSI hos Porsgrunn og i dag fikk jeg mensen, så jeg skal begynne på synerela spray den 19 september(tror jeg) også 100ie puregon sprøyte om dagen i 8 dager. Så håper vi bare på klaff på første forsøket ca 15oktober :-D flere som har ivf/Icsi i Porsgrunn på samme tid?

Når ble du henvist?

Ble henvist til Porsgrunn i slutten av juni. Venter og venter... Har bare lyst til å komme i gang!

Lykke til!

Skrevet

Vi ble henvist for 2år siden, og vi har avlyst timen to ganger fordi jeg ha fått kalde føtter.

Men jeg ringte i juni, og sa at vi var klare og da fikk vi time 19sugust, vi slapp inn litt tidligere siden vi har vært på venteliste i 5mnd to ganger :-)

Skrevet

Når ble du henvist?

Ble henvist til Porsgrunn i slutten av juni. Venter og venter... Har bare lyst til å komme i gang!

Lykke til!

lykke til forresten :-D
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med Porsgrunn, ville bare si lykke til :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har innkallelsen kommet! Har fått time til forsamtale 1. oktober. Må bytte timen, for da er vi i Italia på høstferie:) Håper vi ikke må vente lenge på ny time..

Er kjempespent, har ikke vært med på dette før. Lurer på hvor lang tid det tar før vi kan være i gang med forsøk.

Lykke til til deg, Zerafina. Du er vel igang med spray nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...