Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Både mor og lillejenten har den siste tiden vært plaget med kløe inni rompen. Hva kan det være når vi vet at det ikke er småmark? Stakkars jenten min... Anonymous poster hash: 934e0...11e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Hemoroider, mark, matintoleranse? Anonymous poster hash: 24366...8ad
Gjest cd0da Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Hvis begge har det bør dere jo kanskje sjekke om det er mark?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Jeg klør også noe inni heXxxxe i rompehullet og rubdt. Har ikke hemoroider heller. Klør meg til blods mange ganger. Helt forferdeøig! Hva kan det være:( Anonymous poster hash: 75a28...986
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 http://nt.opleg.com/anal-kloe-7 Anonymous poster hash: ddd70...4cd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Vi har utelukket barnemark. Jeg kan undersøke om det er flere typer mark. :-) hi Anonymous poster hash: 934e0...11e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Hvordan utelukker man mark? Har dere tatt to kurer med en ukes mellomrom uten at det har hjulpet? Anonymous poster hash: e8a0a...e34
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Du må tørke deg bedre når du har bæsja. Bæsjrester klør Anonymous poster hash: 6a514...73f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Hvordan utelukker man mark? Har dere tatt to kurer med en ukes mellomrom uten at det har hjulpet? Anonymous poster hash: e8a0a...e34 Jeg har hatt barnemark i hus mange ganger før. Hver gang, uten unntak har jeg funnet de om kvelden, når barnet har ligget lenge under dynen. Da kryper markene frem og jeg ser de i rompen. Denne gangen finner jeg ingenting. hi. Anonymous poster hash: 934e0...11e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Tror likevel ikke jeg ville stolt på det der. De få sekundene du studerer rumpehullet er det jo ganske sannsynlig at de ikke er ute på tur.. Anonymous poster hash: e8a0a...e34
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Akkurat dette lurer jeg endel på også. Har en på 3 som klager periodevis over vondt i rumpa/kløe. Så mye at han gråter og blir desperat. Jeg må ta en våtserviett og "klø" han i rumpa for å få det til å gå over. Jeg VET det ikke er mark, har faktisk gitt hele familien kur 2 ganger!!! Har aldri sett spor av det heller. Ser etter noen ganger når han sover og han har klaget uten noen funn. Dette er problematisk i perioder. Noen ganger er det ukesvis uten at han sier noe. Han klager også litt over vondt i magen, men det kan også være fordi at ha liker å bli kost på magen! Tok han til legen for en stund siden, eneste var at han hadde lavt jernlager, ellers ok. Men de siste dagene har han nesten vært hysterisk! Og han er ikke forstoppet heller! Blir frustrert over at legen sier alt er ok, når ungen tydelig er plaget... Anonymous poster hash: 516cd...780
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 candida? Anonymous poster hash: fa765...3fc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Gutten min har vært sånn også. Det klør det klør. Men etter 5 år alder så har han ikke klødd. Jeg tok av han bleie/ trusen og lot an ligge litt med rompa bar og rompa ut. Ofte pleide jeg å ta litt toalettpapir å klø han. Men plutselig var det over. Og vi hadde ikke mark. Ikke var det avføringsrester. Er det helfin hud kan du prøve å smøre på litt eurax. Det hjalp ikke hjelp, men da jeg blandet eurax klødtillende og zylokain litt bedøvelse så hjalp det. Anonymous poster hash: cc2c6...d48
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Sopp, eksem? Man kan faktisk klø seg selv til en konstant "eksemkløe", jeg gjorde det i underlivet. Selv om jeg tok div kremkurer, så benyttet jeg nok alltid anledningen til å klø meg, mens jeg smurte på kremen. Det eneste som hjalp var da gynekologen sa at jeg IKKE måtte klø, og fikk en sterk eksem+sopp-krem, kombinert, og smurte på hver kveld. Når jeg da var bevisst på å aldri klø, ble det borte! Og dette hadde jeg slitt med i 10-15 år, altså. Helt vilt, trodde aldri jeg skulle bli kvitt det. Flasset og ble sårt og ekkelt, hatet det. Anonymous poster hash: b2211...bce
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 Kanskje noen burde tørke seg bedre etter dobesøket? Anonymous poster hash: a3591...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå