Gå til innhold

Slo hodet i gulvet :( men bare i liggende stilling.

Anbefalte innlegg

Han hadde snudd seg fra rygg til mage på matta han bruker. Plutselig hører jeg ett dunk å han hylskriker. Hadde kommet seg ut på kanten og snur seg over på rygg igjen. Men slår da hodet rett i parkett gulvet. Hadde en leke som også datt i gulvet. Hylskriker litt. Så i fin form og smiler. Styret litt med han så gulper han ganske mye. Bytter på han. Tar han opp fra stellebordet. Og der kommer d mer. Kom også mye "gulp" senere også å måtte bytte body ett par ganger. Han gulper en del. Enkelte dager ingen ting andre ganger mye. Gulper en del idag. Men synes kanskje d hva litt mye i kveld. Ikke sikker. Han hva våken 1 1/2 time etter dette. Og smilte og virket normal. Sov ca 15 minutt oppå fanget å våknet da jeg la han i vogna. Våken ei lita stund. Nå sover han igjen. Er jo ikke unormalt da. Reagerer jo på litt bråk. Grunn til bekymring? Eller kan jeg ta livet med ro? Han er foresten 4 mnd. Gulper ikke etter siste melkeflaska

Endret av Klar for nr2 **med spire**

Fortsetter under...

Det går så fint :) Her har jeg en som hadde en periode med å kaste seg bakover når han satt. Kan si det ble noen store og blå kuler i bakhodet hans, men ingen skade skjedd :) Han var fem måneder og gjorde det hvertfall seks ganger før han skjønte at dette ikke var noe poeng lenger.

Mammahjertet har stoppet en del ganger ;)

Anonymous poster hash: 5f0e6...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...