CaptainHindsight Skrevet 31. august 2013 #51 Skrevet 31. august 2013 At mange ikke eier folkeskikk lengre. Sitter med mobilen i hånda hele tiden og "må bare sjekke noe på facebook" - hva er vitsen da å møtes på kafé? Og nei, det er ikke bare sjekke raskt, kommer det en melding som må svares på, umiddelbart såklart, så venter litt til svaret bla bla bla. Hallo! Livet er andre steder enn facebook! Jeg fikk nok etter 20 minutter. "Vennina" mi skjønner ikke hva hun gjorde galt. Anonymous poster hash: 8425d...c9c Å ja!! Denne glemte jeg! Verste var i fjor jul da jeg slavet meg halvt ihjel med julemiddag og forberedelser, bare for å nyte synet av visse familiemedlemmer som satt med nesa i mobilen. Sjeleglad for at mannen min verken har facebook eller fancy mobil, for da tror jeg nesten jeg kunne blitt fristet til litt juling
Gilette Skrevet 31. august 2013 #52 Skrevet 31. august 2013 Oh, listen er evig lang, så jeg nevner kun noen... - At "knappene" på telefonen går i ett når jeg skal skrive meldinger, sånn at jeg må skrive om igjen annenhver bokstav. Mygod, så irriterende! - Folk som går MIDT på fortauene. Jeg går gjerne fortere enn folk flest, men dem som går midt på fortauet går virkelig sakte. Gjerne med hode ned i mobilen mens de subber avgårde. - Besserwissere, som attpåtil tar feil. - Folk som prøver å overtale meg til å spise kjøtt. Nei - jeg kommer ikke til å spise kjøtt, uansett om du maser i fem sekunder eller fem tider. Aldri! - Nordmenns tolkning av begrepet "kø". Gjerne fem i bredden, der alle mener de var først, gjerne "smyger jeg meg inn i køen lynraskt, så er det sikkert ingen som enser meg overhode!" - Brødristere. De bygger liksom opp en stemning, mens jeg tenker at NÅ er skivene sikkert ferdig, og *BAM* - så spretter de opp. Kvepper like mye hver gang... - At lyden på TV'en skrues femten hakk opp hver gang det er reklamepause - som om ingen skulle merke det... - Folk som tror de er så mye bedre enn alle andre, men som ganske tydelig ikke er det likevel... - Spill-invitasjoner på Facebook. Farmville, Hay Day, Pet Rescue, Candy Crush... Nei, takk! - Facebookoppdateringer ala "For en forferdelig dag dette er", og i kommentarfeltet, når spørsmålet om hva som gjør dagen forferdelig kommer opp, der svarer vedkommende "Ingenting jeg har lyst å dele med noen" Neivel, så ikke del det, da! - Folk som spør med en gang "hva skjedde/hvordan døde h*n" når noen har gått bort. Det tar sjeldent lang tid før spørsmålet kommer fra en eller flere nysgjerrige, som ikke kan la de etterlatte få sørge i fred! - Telefonselger som ikke taklet avvisning. "Men dette tilbudet KAN du ikke si nei til - du får jo regelrett ting gratis, rett i postkassen" ... Yeah! - Folk som tror naturen er en egen søppeldunk. Sleng søppelet gjerne langs veikanten ja, for der er det ingen som merker noe... - Når noen skriver "hvordan går det" eller "hva gjør du på" - og that's it. Hallo, hørt om spørsmålstegn???? - Skrivefeil/oversettelsesfeil i tekstingen på filmer og serier... - Folk som pynter enormt på sannheten. - Dem som røyker innenfor veggene på et busstopp. Gjerne på dager med kraftig regn, der ti mennesker har stablet seg sammen under fire kvadratmeter tak. Jeg har faktisk sjekket opp i dette, og ifølge røykeloven er det ikke lov å røyke i busstopp med tre eller flere vegger. - Gnitne folk. Dem som aldri "har råd" til noe, men går utifra at andre har såpass romslig økonomi at dem kan avse både mat og transport til dem selv. - Chipsposer o.l. som ser ut som en grei størrelse, men der innholdet kun rommer 1/3 av det posen har plass til. ... Kunne fortsatt i det uendelige. Men jeg er egentlig et hyggelig menneske, altså =) Oi du irriterte deg over way mye... Få deg ny mobil Gå rundt de som er midt på fortauet, jeg og flere med meg klarer det uten irritasjon Ignorer de, de er ikke verdt å bli irritert over Enig med deg der, har en veggis i hus og lager egnet mat til henne om vi ikke alle har veggis middag. Anser det som ett verdi valg. Merkelig har aldri lagt merke til noe sånt etter 20 år her i landet, joda det skjer innimellom men det gjør det i mange andre land og. Eneste landene jeg har opplevd god køkultur i er tideligere østblokk land. Start å riste skivene dine i ovnen. De finnes overalt og er ikke verdt irritasjonen din så overse de. Du kan blokkere de, lett, evt skift til f.eks Google + De har sikkert bare behov for å slippe ut litt steam. Jeg oppfatter det bare som interesse. Si at vedkommende dessverre er død, så skal du se at de ikke ringer deg igjen. + reserver deg for telefonsalg. Der er vi enig i at det er litt irriterende, syns og at det kunne blitt satt opp flere bosspann rundt omkring, har flere ganger måtte bære på hundeposer i en time to på tursti uten å finne ett spann å hive de i. Mange som tror at pga setningen er bygd opp som ett spørsmål så slipper de, bare spør om de kan oversette til norsk. Slå av tekstingen. Bare ignorer de, om du ikke takler de. Jeg gir de gjerne paraplyen min og ber de stille seg utenfor, helst litt vekk fra oss som sitter under tak. Det vil alltids være en gniar som ikkje kan avse en tiar, de finnes overalt en må bare si nei til de. Chipsposer fylles med luft for at chipsen skal holde seg bedre under transport, om du lurer på hvor mye som er i så se på posen hvor mange gr den inneholder. Smil og ha en flott helg :-)
SagflisiHåret Skrevet 31. august 2013 #53 Skrevet 31. august 2013 Akkurat nå: baby som våkner ca hver halvtime om natta...Akkurat nå skulle jeg gitt alt for en sånn irritasjon. ( min nydelige baby ble desverre ikke med oss hjem fra sykehuset) så jeg ønsker meg veldig den irritasjonen der. Anonymous poster hash: c4b39...d9b Uff, det setter ting i perspektiv. Klem til deg!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. august 2013 #54 Skrevet 31. august 2013 Egoistiske folk. I dag inkl. min mann!
Voilà Skrevet 31. august 2013 #55 Skrevet 31. august 2013 (endret) Oh, listen er evig lang, så jeg nevner kun noen... - At "knappene" på telefonen går i ett når jeg skal skrive meldinger, sånn at jeg må skrive om igjen annenhver bokstav. Mygod, så irriterende! - Folk som går MIDT på fortauene. Jeg går gjerne fortere enn folk flest, men dem som går midt på fortauet går virkelig sakte. Gjerne med hode ned i mobilen mens de subber avgårde. - Besserwissere, som attpåtil tar feil. - Folk som prøver å overtale meg til å spise kjøtt. Nei - jeg kommer ikke til å spise kjøtt, uansett om du maser i fem sekunder eller fem tider. Aldri! - Nordmenns tolkning av begrepet "kø". Gjerne fem i bredden, der alle mener de var først, gjerne "smyger jeg meg inn i køen lynraskt, så er det sikkert ingen som enser meg overhode!" - Brødristere. De bygger liksom opp en stemning, mens jeg tenker at NÅ er skivene sikkert ferdig, og *BAM* - så spretter de opp. Kvepper like mye hver gang... - At lyden på TV'en skrues femten hakk opp hver gang det er reklamepause - som om ingen skulle merke det... - Folk som tror de er så mye bedre enn alle andre, men som ganske tydelig ikke er det likevel... - Spill-invitasjoner på Facebook. Farmville, Hay Day, Pet Rescue, Candy Crush... Nei, takk! - Facebookoppdateringer ala "For en forferdelig dag dette er", og i kommentarfeltet, når spørsmålet om hva som gjør dagen forferdelig kommer opp, der svarer vedkommende "Ingenting jeg har lyst å dele med noen" Neivel, så ikke del det, da! - Folk som spør med en gang "hva skjedde/hvordan døde h*n" når noen har gått bort. Det tar sjeldent lang tid før spørsmålet kommer fra en eller flere nysgjerrige, som ikke kan la de etterlatte få sørge i fred! - Telefonselger som ikke taklet avvisning. "Men dette tilbudet KAN du ikke si nei til - du får jo regelrett ting gratis, rett i postkassen" ... Yeah! - Folk som tror naturen er en egen søppeldunk. Sleng søppelet gjerne langs veikanten ja, for der er det ingen som merker noe... - Når noen skriver "hvordan går det" eller "hva gjør du på" - og that's it. Hallo, hørt om spørsmålstegn???? - Skrivefeil/oversettelsesfeil i tekstingen på filmer og serier... - Folk som pynter enormt på sannheten. - Dem som røyker innenfor veggene på et busstopp. Gjerne på dager med kraftig regn, der ti mennesker har stablet seg sammen under fire kvadratmeter tak. Jeg har faktisk sjekket opp i dette, og ifølge røykeloven er det ikke lov å røyke i busstopp med tre eller flere vegger. - Gnitne folk. Dem som aldri "har råd" til noe, men går utifra at andre har såpass romslig økonomi at dem kan avse både mat og transport til dem selv. - Chipsposer o.l. som ser ut som en grei størrelse, men der innholdet kun rommer 1/3 av det posen har plass til. ... Kunne fortsatt i det uendelige. Men jeg er egentlig et hyggelig menneske, altså =) Oi du irriterte deg over way mye... Få deg ny mobil Gå rundt de som er midt på fortauet, jeg og flere med meg klarer det uten irritasjon Ignorer de, de er ikke verdt å bli irritert over Enig med deg der, har en veggis i hus og lager egnet mat til henne om vi ikke alle har veggis middag. Anser det som ett verdi valg. Merkelig har aldri lagt merke til noe sånt etter 20 år her i landet, joda det skjer innimellom men det gjør det i mange andre land og. Eneste landene jeg har opplevd god køkultur i er tideligere østblokk land. Start å riste skivene dine i ovnen. De finnes overalt og er ikke verdt irritasjonen din så overse de. Du kan blokkere de, lett, evt skift til f.eks Google + De har sikkert bare behov for å slippe ut litt steam. Jeg oppfatter det bare som interesse. Si at vedkommende dessverre er død, så skal du se at de ikke ringer deg igjen. + reserver deg for telefonsalg. Der er vi enig i at det er litt irriterende, syns og at det kunne blitt satt opp flere bosspann rundt omkring, har flere ganger måtte bære på hundeposer i en time to på tursti uten å finne ett spann å hive de i. Mange som tror at pga setningen er bygd opp som ett spørsmål så slipper de, bare spør om de kan oversette til norsk. Slå av tekstingen. Bare ignorer de, om du ikke takler de. Jeg gir de gjerne paraplyen min og ber de stille seg utenfor, helst litt vekk fra oss som sitter under tak. Det vil alltids være en gniar som ikkje kan avse en tiar, de finnes overalt en må bare si nei til de. Chipsposer fylles med luft for at chipsen skal holde seg bedre under transport, om du lurer på hvor mye som er i så se på posen hvor mange gr den inneholder. Smil og ha en flott helg :-) Ikke alltid så lett å unngå eller overse mennesker heller, og telefonselgere ringer selv om jeg har reservert nummeret mitt. Brødristeren er en kjappere løsning på travle morgener, og det er ikke lett å gå forbi folk på fortauene når de går midt på, rett og slett fordi jeg helst vil unngå å gå ut i vegen. Mobilen er heller ikke lett å bytte ut - om jeg ikke vil ha en slik eldretelefon. Touch er noe herk, og jeg har innimellom alt for store fingre for den. Greit nok at på turstier så er søppelspannmuligheten litt verre, men midt i byene - eller på bygden - hører ikke søppel hjemme i landskapet. Maten/snacksen kommer mest sannsynlig fra butikk eller hjem (som da garantert har søppeldunk), og har man klart å bære det bort fra disse stedene, klarer man absolutt å bære emballasjen videre... Smiler, jeg, og helgen blir bra Ha en flott helg du også Endret 31. august 2013 av New Girl
Gilette Skrevet 31. august 2013 #56 Skrevet 31. august 2013 Oh, listen er evig lang, så jeg nevner kun noen... - At "knappene" på telefonen går i ett når jeg skal skrive meldinger, sånn at jeg må skrive om igjen annenhver bokstav. Mygod, så irriterende! - Folk som går MIDT på fortauene. Jeg går gjerne fortere enn folk flest, men dem som går midt på fortauet går virkelig sakte. Gjerne med hode ned i mobilen mens de subber avgårde. - Besserwissere, som attpåtil tar feil. - Folk som prøver å overtale meg til å spise kjøtt. Nei - jeg kommer ikke til å spise kjøtt, uansett om du maser i fem sekunder eller fem tider. Aldri! - Nordmenns tolkning av begrepet "kø". Gjerne fem i bredden, der alle mener de var først, gjerne "smyger jeg meg inn i køen lynraskt, så er det sikkert ingen som enser meg overhode!" - Brødristere. De bygger liksom opp en stemning, mens jeg tenker at NÅ er skivene sikkert ferdig, og *BAM* - så spretter de opp. Kvepper like mye hver gang... - At lyden på TV'en skrues femten hakk opp hver gang det er reklamepause - som om ingen skulle merke det... - Folk som tror de er så mye bedre enn alle andre, men som ganske tydelig ikke er det likevel... - Spill-invitasjoner på Facebook. Farmville, Hay Day, Pet Rescue, Candy Crush... Nei, takk! - Facebookoppdateringer ala "For en forferdelig dag dette er", og i kommentarfeltet, når spørsmålet om hva som gjør dagen forferdelig kommer opp, der svarer vedkommende "Ingenting jeg har lyst å dele med noen" Neivel, så ikke del det, da! - Folk som spør med en gang "hva skjedde/hvordan døde h*n" når noen har gått bort. Det tar sjeldent lang tid før spørsmålet kommer fra en eller flere nysgjerrige, som ikke kan la de etterlatte få sørge i fred! - Telefonselger som ikke taklet avvisning. "Men dette tilbudet KAN du ikke si nei til - du får jo regelrett ting gratis, rett i postkassen" ... Yeah! - Folk som tror naturen er en egen søppeldunk. Sleng søppelet gjerne langs veikanten ja, for der er det ingen som merker noe... - Når noen skriver "hvordan går det" eller "hva gjør du på" - og that's it. Hallo, hørt om spørsmålstegn???? - Skrivefeil/oversettelsesfeil i tekstingen på filmer og serier... - Folk som pynter enormt på sannheten. - Dem som røyker innenfor veggene på et busstopp. Gjerne på dager med kraftig regn, der ti mennesker har stablet seg sammen under fire kvadratmeter tak. Jeg har faktisk sjekket opp i dette, og ifølge røykeloven er det ikke lov å røyke i busstopp med tre eller flere vegger. - Gnitne folk. Dem som aldri "har råd" til noe, men går utifra at andre har såpass romslig økonomi at dem kan avse både mat og transport til dem selv. - Chipsposer o.l. som ser ut som en grei størrelse, men der innholdet kun rommer 1/3 av det posen har plass til. ... Kunne fortsatt i det uendelige. Men jeg er egentlig et hyggelig menneske, altså =) Oi du irriterte deg over way mye... Få deg ny mobil Gå rundt de som er midt på fortauet, jeg og flere med meg klarer det uten irritasjon Ignorer de, de er ikke verdt å bli irritert over Enig med deg der, har en veggis i hus og lager egnet mat til henne om vi ikke alle har veggis middag. Anser det som ett verdi valg. Merkelig har aldri lagt merke til noe sånt etter 20 år her i landet, joda det skjer innimellom men det gjør det i mange andre land og. Eneste landene jeg har opplevd god køkultur i er tideligere østblokk land. Start å riste skivene dine i ovnen. De finnes overalt og er ikke verdt irritasjonen din så overse de. Du kan blokkere de, lett, evt skift til f.eks Google + De har sikkert bare behov for å slippe ut litt steam. Jeg oppfatter det bare som interesse. Si at vedkommende dessverre er død, så skal du se at de ikke ringer deg igjen. + reserver deg for telefonsalg. Der er vi enig i at det er litt irriterende, syns og at det kunne blitt satt opp flere bosspann rundt omkring, har flere ganger måtte bære på hundeposer i en time to på tursti uten å finne ett spann å hive de i. Mange som tror at pga setningen er bygd opp som ett spørsmål så slipper de, bare spør om de kan oversette til norsk. Slå av tekstingen. Bare ignorer de, om du ikke takler de. Jeg gir de gjerne paraplyen min og ber de stille seg utenfor, helst litt vekk fra oss som sitter under tak. Det vil alltids være en gniar som ikkje kan avse en tiar, de finnes overalt en må bare si nei til de. Chipsposer fylles med luft for at chipsen skal holde seg bedre under transport, om du lurer på hvor mye som er i så se på posen hvor mange gr den inneholder. Smil og ha en flott helg :-) Ikke alltid så lett å unngå eller overse mennesker heller, og telefonselgere ringer selv om jeg har reservert nummeret mitt. Brødristeren er en kjappere løsning på travle morgener, og det er ikke lett å gå forbi folk på fortauene når de går midt på, rett og slett fordi jeg helst vil unngå å gå ut i vegen. Mobilen er heller ikke lett å bytte ut - om jeg ikke vil ha en slik eldretelefon. Touch er noe herk, og jeg har innimellom alt for store fingre for den. Greit nok at på turstier så er søppelspannmuligheten litt verre, men midt i byene - eller på bygden - hører ikke søppel hjemme i landskapet. Maten/snacksen kommer mest sannsynlig fra butikk eller hjem (som da garantert har søppeldunk), og har man klart å bære det bort fra disse stedene, klarer man absolutt å bære emballasjen videre... Smiler, jeg, og helgen blir bra Ha en flott helg du også Det er ikke lett, men det er en treningssak :-) Tro meg de ringer ikke igjen om du sier at vedkommende dessverre er gått bort/evt at det er en vakttelefon. Ser den, selv om jeg syns det går like kjapt i ovn. Skjønner den, er hurtig gåer selv men tar de to skrittene ut i veien om jeg er i smau ellers er fortauene brede nok. Der er forskjell på Touch tlf (har pølsefingre men Samsungen jeg har nå funker) I Bergen er ofte bossbøttene fulle i sentrum, så da blir det til at jeg bærer med til jeg finner ett spann som funker, mener og matmomsen for takeaway resulterer i veldig mye av problemet med forsøpling. Vil nok få en fin helg :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #57 Skrevet 31. august 2013 Mennesker som dømmer andre for utseendet/jobb/kjøpekraft, i stedet for å se hvordan personen er inni seg. Anonymous poster hash: 32361...621
Gjest lemon-aid Skrevet 1. september 2013 #58 Skrevet 1. september 2013 Særskrivingsfeil og folk som rett og slett ikke klarer å skrive ordentlig. Det kalles latskap og slurvefeil, ikke dysleksi. Aaaaaaargh, det brenner i øynene mine hver gang jeg ser slike feil!!!!!
Juks Skrevet 1. september 2013 #59 Skrevet 1. september 2013 ansatte som lar være å gjøre jobben sin selv omtid og kompetanse er der Det er kanskje andre årsaker enn tid og kompetanse også som kan medføre at noen ikke kan gjøre en god jobb en periode. Eller snakker du om jevn underprestasjon? Anonymous poster hash: e748a...d93 Det er ikke for en periode men hele tiden, dukker hodet når noe skal gjøres, det ender med at andre ansatte må gjøre jobben...og det virker ikke som det går inn på dem selvom det er tatt opp spesifikk...det får ingen konsekvendser bortsett at andre ansatt blir rimelig irriterte.
Iiiiik Skrevet 1. september 2013 #60 Skrevet 1. september 2013 Hva som irriterer meg, varierer med dagsform. Noen dager irriterer jeg meg over alt og alle, andre dager synes jeg det meste er OK. Det forteller meg at det er hvordan jeg selv har det og hvordan jeg selv tar det som er mest relevant. Irritasjon har dessuten en tendens til å avle irritasjon. Å sette seg ned å lage verdens lengste liste er ikke bra, det blir man jo bare irritert av.
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 1. september 2013 #61 Skrevet 1. september 2013 Irriterer meg over folk som setter seg selv og andre i fare ved å gjøre farlige ting i trafikken bare for å spare noen få minutter/sekunder.... Eller det gjør meg kanskje mer forbanna :-P Ellers er det som irriterer meg aller mest hun som er styreleder i sameiet her jeg bor. Hun går rundt og spionerer og snoker for å finne ting folk gjør galt! Jeg har alltid vært flink pike jeg altså og knapt gjort noe galt i hele mitt liv, men likevel får jeg stadig kjeft av henne for ting jeg ikke skjønner noe av :-S som f.eks den gangen jeg kjøpte noen fine blomster og pyntet litt på lekeplassen/fellesområdene og alle ble så glade og takket meg, da ble hun rasende for jeg hadde jo ikke spurt henne om lov! (Noe som vedtektene ikke sier noe om at jeg må). En annen gang ringte hun på døren min og viste meg en liten kvist på ca 10 cm som hun hadde funnet på gangstien rundt huset rett ved meg og jeg fikk beskjed om å huske å "plukke opp søpla di". Hun har bestemt seg for å gjøre livet til alle som bor her så surt som mulig. DET irriterer meg veldig!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #62 Skrevet 1. september 2013 Folk som pakker oppvaskkummen FULL av skitten oppvask, sånn at jeg må grave ut ALT før jeg kan begynne å vaske opp. SKYLL, og stable pent ved siden av vasken hvis det ikke skal i maskina. Takk! Anonymous poster hash: 79dd5...7ce Er så enig! Det er noe av det mest irriterende folk gjør. Ofte er det gjester som skal "hjelpe til". Anonymous poster hash: f9116...19a
Gjest PerfectChapterLaidToRest Skrevet 2. september 2013 #63 Skrevet 2. september 2013 - Folk som sniker i køen.- Folk som alltid vet best hva som er best for andre.- Slanke kvinner som syter over at de er "tykk". - Syklister som sykkler midt i veien.- Folk som ikke spiser meg igjenn munn, slafsing!- Folk som biter negler offentlig. *grøss* - Bedrevitere.- Idiotiske statusoppdateringer på Facebook. (Har en venninne som er i et elendig forhold, som alikevel poster glade statuser over hvor fantastisk kjæresten er, selv om hun baksnakker han til meg.)Har sikkert mye mer å skrive..
MammantilNurket Skrevet 2. september 2013 #64 Skrevet 2. september 2013 Jeg gjentar: Det SPEKTAKULÆRT UFYSELIGE stellerommet på Oslo City!! Jeg er rystet og oppfordrer til boikott av dette senteret. Jeg ga beskjed til vakten og fikk beskjed om at dersom jeg ikke var fornøyd kunne jeg gå et annet sted. Så ufint! Jeg har gjentatte ganger kontaktet senterledelsen per telefon, fått løfter om at noen skal ringe meg og ikke hørt et pip! Småbarnsmødre, forén eder! Vi forlanger et anstendig stellerom på Oslo City - inntil videre skal i alle fall jeg gjøre shoppingen min andre steder - oppfordrer dere til å gjøre det samme.
CaptainHindsight Skrevet 2. september 2013 #65 Skrevet 2. september 2013 Nå vil jeg gjerne stryke hva jeg sagt tidligere. Det mest irriterende, og jevnt over det verste mener jeg, er å bli hostet i ansiktet av andre. Folk som ikke forstår at må man hoste rundt andre mennesker så host/nys i albuekroken, eventuelt ned i bakken så folk slipper å få driten i trynet. Grøss. Fin bytur i dag, gitt...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #66 Skrevet 2. september 2013 Furby Anonymous poster hash: cf863...105
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #67 Skrevet 2. september 2013 Sjalu mennesker GJERRIGE mennesker Anonymous poster hash: fd402...9ff
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #68 Skrevet 2. september 2013 Samboeren min. Menn som syter og klager. Mennesker som bråker uansett hva de gjør. SLAFSING, smatting, spise m åpen munn. Kall det hva du vil, det er det desidert verste jeg vet!! Inkl damer som tygger tyggis m åpen munn. Tyggis i det hele tatt. Æsj! Bråkete unger (ikke min egen da) Folk som er slemme mot dyr. Folk som forsøpler. FrP. Anonymous poster hash: 36505...40d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #69 Skrevet 2. september 2013 Ja, og gjerrige folk. På alle måter. Anonymous poster hash: 36505...40d
Helene Harepus Skrevet 3. september 2013 #70 Skrevet 3. september 2013 Bortskjemte og selvsentrerte folk i all alder.
Mamma_til_2 Skrevet 3. september 2013 #71 Skrevet 3. september 2013 Akkurat nå så er det jenta mi på snart 2 år som har begynt og få sterke egene meininger som ikke alltid stemmer med mine og så er hun midt i den verste min min min alderen!
Vera prøver Skrevet 3. september 2013 #72 Skrevet 3. september 2013 Akkurat nå er det at jeg ikke veit hvorfor svigermor og hennes yngste datter er sur på min mann og meg. Irriterende og frustrerende å ikke vite. Helt greit at de er sure, men da får de jaggu si hvorfor sånn at vi kan le av grunnen i stedet for å lure oss grønne ;p
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #73 Skrevet 3. september 2013 - Gretne, uhøflige mennesker som ikke vet hva det å smile er... - Velmente råd fra øst og vest som man aldri har bedt om i forbindelse med fødsel, graviditet og spedarn.- Forståsegpåere som ALLTID har opplevd det samme som deg eller noe lignende har hendt en bekjent av vedkommende og som derfor alltid "vet" hvordan andre føler seg i gitte situasjoner... - Alle som sa: "Stakkars deg/dere" når de fikk høre at vi ventet tvilling-jenter. -Folk som mener at jeg har ødelagt livet mitt med å bli 3-barnsmor i en alder av 25 år. Anonymous poster hash: d9d86...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå