Gå til innhold

Damer! Hva irriterer dere mest i hele verden?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som skal være så forklarende at det føles som de tror alle er tilbakestående ti-åringer. Ikke gir de seg heller selvom man prøver å si "jeg vet det". Har et par slike kolleger. 

Folk som må prate hele, hele tida! Det sier seg selv at det meste som kommer ut er ganske uinteressant og lite gjennomtenkt. 

Mumlende folk. 

Ubegrunnet sure mennesker. Herunder også spydige mennesker. 

Skrevet

Slafsing! Herregud som jeg hater det!!

Skrevet

Nå for tiden; Ammetåka!! Pga den kommer jeg ikke på noe annet enn nettopp ammetåka...

Anonymous poster hash: 0eff5...983
Skrevet

Nå om dagen:

- Folk på buss og tog (som ikke har rullestol eller barnevogn) som benker seg til på plassene som er reservert folk med rullestol og barnevogn.

- Folk som låser seg inne på stellerom - WTF???

- Kjipe stellerom (eks. Oslo City! "Kommunist-Russland på 60-tallet ringte og ville ha igjen stellerommet sitt!!")

- Steder som har stellerom og handicap-do i ett - ÆSJ!!!

- Steder som mangler tilfredsstillende ammerom.

- Steder som mangler tilfredsstillende stellerom.

- Folk som ikke flytter seg når jeg på hensynsløst vid kommer fresende med barnevogn *vurderer å bytte nick til Frk.Fartsbølle/Mistress Roadrage/ Mama Roadkill ... ler skummel og ond latter* :P

Skrevet

At jeg har blitt så tjukk og likevel ikke klarer å slutte å spise potetgull og sjokolade!

Anonymous poster hash: 7fcf6...c60
Skrevet

At folk tror jeg er mye yngre enn jeg er!!

Det må jo være fresht? :D Hadde blitt glad jeg. hehe

Anonymous poster hash: f0600...0ca

Spør meg igjen om 10 år, men akkurat nå, som 29-åring syns jeg det er direkte pinlig å bli tatt for å være 21-23 :(

Hehe.. Jeg blir alltid spurt om leg om jeg skal kjøpe vin eller røyk. Selv når jeg har med min 13 år gamle datter ;) ble også tatt for å være 16 år på 1D konserten, jeg er 34 år! DET var flaut, det!!

Men på byen blir jeg gjettet til å være 23-24 år, uten unntak hittil, og DET er helt greit.. Men 16 år? Ikke akkurat et kompliment ;)

Det første jeg kom på som irriterer meg er de som kan alt og vet alt (tror de da) og som ikke gir seg på tørre møkka.

Ovenfra-og-ned-holdninger, golddiggers, de som sniker, folk som ikke kan kjøre bil, de foreldre som er helt nazi når det kommer til ungene sine, at min eks lever livets glade dager mens jeg sitter igjen med 3 små barn!

Men akkurat nå? At det er pause i Castle!

Anonymous poster hash: 60011...f55

Skrevet

Lyden av isbilen

Folk som puster med munnen

Brautende folk

Damer som syns de selv er så gærne.. "Åh, gud vi er så gærne asså, jenter!" og type innlegg her inne : "Er jeg gal som ønsker meg barn nr 3" , "Er det galskap å kjøpe hus...blablabla" osv... JADDA; DU ER SÅ KLIIIN GÆÆRN,GIIID!

Fulle folk som griner

Hilde Hummlevold, mat-Wenche, Nadia Hasnoui, banjo-kari

Sånne "gla`folk", som aldri tør å vise andre følelser

Krill/treningssenter/aviser/amnesty osv - selgere som plager meg på gata

Tiggere - av alle nasjonaliteter

Fargede mennesker som drar rasisme-kortet for hver minste uenighet, som ikke forstår at "jeg syns DU er en dust, ikke ALLE afrikanere f.eks)

Mannfolk som blir slappe midt i akten, og fortsetter å peise på så fort de kan ( eh, tror du ikke jeg merker at du er slapp, eller?)

FRUKTFLUEJÆVLER

Gneldrebikkjer (uansett størrelse)

Folk som aldri klarer å komme tidsnok, og aldri sier i fra at de er forsinket

....

*liker*
Skrevet (endret)

Spør meg igjen om 10 år, men akkurat nå, som 29-åring syns jeg det er direkte pinlig å bli tatt for å være 21-23 :(
Jeg ble bedt om leg på Vinmonopolet i dag ... med barnevogn :o (og jeg er myyye eldre enn deg) - ble superglad og kommer ikke til å være i hus med resten av helgen :D Endret av MammantilNurket
Skrevet

akkurat nå:

irriterer meg at engelskmenn ikke klarer å komme inn i dette årtusenet. Jeg sitter nå på Mallorca på blue village hotell og det er show hver kveld og når det er britene som har ansvaret for underholdningen er det de samme sangene som de spilte på alle utestedene da jeg bodde i England i 2004...men de sangene er 60-70 oh 80 talls sanger..de kommer seg ikke lenger. 

alle foreldre som er oppi barna sine hele tiden (jeg reiser alene med min sønn og ingen kan leke med ha fordi foreldrene skal holde barna tett inntil seg konstant)

sånn ellers:

alle avisartikler som omhandler barnebidrag osv i nettavisen...føler jeg blir tråkket på som mor selv om jeg ikke har noen grunn til det. 

at alle skal ha en mening om mitt liv hele tiden. 

Anonymous poster hash: f9d12...451
Skrevet

Akkurat no, meg sjølv, fordi eg er så ufatteleg hormonell at eg ikkje kan forutsjå korleis eg vil reagere på nokon ting...for ikkje å snakke om sambuaren, han er irriterande han, men det har nok mest med dei før nemnde hormonane å gjere. Stakkars mann.

Anonymous poster hash: 9cd23...334

Skrevet

Nå om dagen:

- Folk på buss og tog (som ikke har rullestol eller barnevogn) som benker seg til på plassene som er reservert folk med rullestol og barnevogn.

- Kjipe stellerom (eks. Oslo City! "Kommunist-Russland på 60-tallet ringte og ville ha igjen stellerommet sitt!!")

- Folk som ikke flytter seg når jeg på hensynsløst vid kommer fresende med barnevogn *vurderer å bytte nick til Frk.Fartsbølle/Mistress Roadrage/ Mama Roadkill ... ler skummel og ond latter* :P

Stemmer for Mama Roadkill  :D

Skrevet

Nå om dagen:

Stemmer for Mama Roadkill :D
*Grøss* Ser for meg et forulykket piggsvin med "Goodyear"-mønster på ryggen :o
Skrevet

Folk som pakker oppvaskkummen FULL av skitten oppvask, sånn at jeg må grave ut ALT før jeg kan begynne å vaske opp. SKYLL, og stable pent ved siden av vasken hvis det ikke skal i maskina. Takk!

Anonymous poster hash: 79dd5...7ce

Det er rimelig irriterende ja!

Skrevet

Kvinnfolk som klager på mannen sin hele tiden uten å se at det at kanskje feilen ligger hos dem selv...

Skrevet

Akkurat nå, samboeren min!

Skrevet

Smatting. Jeg klarer virkelig ikke den lyden!

Og gravide som røyker. Jeg blir utrolig sint da.

Skrevet (endret)

Oh, listen er evig lang, så jeg nevner kun noen... 

- At "knappene" på telefonen går i ett når jeg skal skrive meldinger, sånn at jeg må skrive om igjen annenhver bokstav. Mygod, så irriterende! 

- Folk som går MIDT på fortauene. Jeg går gjerne fortere enn folk flest, men dem som går midt på fortauet går virkelig sakte. Gjerne med hode ned i mobilen mens de subber avgårde. 

- Besserwissere, som attpåtil tar feil. 

- Folk som prøver å overtale meg til å spise kjøtt. Nei - jeg kommer ikke til å spise kjøtt, uansett om du maser i fem sekunder eller fem tider. Aldri! 

- Nordmenns tolkning av begrepet "kø". Gjerne fem i bredden, der alle mener de var først, gjerne "smyger jeg meg inn i køen lynraskt, så er det sikkert ingen som enser meg overhode!" 

- Brødristere. De bygger liksom opp en stemning, mens jeg tenker at NÅ er skivene sikkert ferdig, og *BAM* - så spretter de opp. Kvepper like mye hver gang... 

- At lyden på TV'en skrues femten hakk opp hver gang det er reklamepause - som om ingen skulle merke det... 

- Folk som tror de er så mye bedre enn alle andre, men som ganske tydelig ikke er det likevel... 

- Spill-invitasjoner på Facebook. Farmville, Hay Day, Pet Rescue, Candy Crush... Nei, takk! 

- Facebookoppdateringer ala "For en forferdelig dag dette er", og i kommentarfeltet, når spørsmålet om hva som gjør dagen forferdelig kommer opp, der svarer vedkommende "Ingenting jeg har lyst å dele med noen" Neivel, så ikke del det, da! 

- Folk som spør med en gang "hva skjedde/hvordan døde h*n" når noen har gått bort. Det tar sjeldent lang tid før spørsmålet kommer fra en eller flere nysgjerrige, som ikke kan la de etterlatte få sørge i fred! 

- Telefonselger som ikke taklet avvisning. "Men dette tilbudet KAN du ikke si nei til - du får jo regelrett ting gratis, rett i postkassen" ... Yeah!

- Folk som tror naturen er en egen søppeldunk. Sleng søppelet gjerne langs veikanten ja, for der er det ingen som merker noe... 

- Når noen skriver "hvordan går det" eller "hva gjør du på" - og that's it. Hallo, hørt om spørsmålstegn????

- Skrivefeil/oversettelsesfeil i tekstingen på filmer og serier... 

- Folk som pynter enormt på sannheten. 

- Dem som røyker innenfor veggene på et busstopp. Gjerne på dager med kraftig regn, der ti mennesker har stablet seg sammen under fire kvadratmeter tak. Jeg har faktisk sjekket opp i dette, og ifølge røykeloven er det ikke lov å røyke i busstopp med tre eller flere vegger. 

- Gnitne folk. Dem som aldri "har råd" til noe, men går utifra at andre har såpass romslig økonomi at dem kan avse både mat og transport til dem selv. 

- Chipsposer o.l. som ser ut som en grei størrelse, men der innholdet kun rommer 1/3 av det posen har plass til. 

... Kunne fortsatt i det uendelige. Men jeg er egentlig et hyggelig menneske, altså =)

Endret av New Girl
Skrevet

Akkurat nå: baby som våkner ca hver halvtime om natta...

Akkurat nå skulle jeg gitt alt for en sånn irritasjon. ( min nydelige baby ble desverre ikke med oss hjem fra sykehuset) så jeg ønsker meg veldig den irritasjonen der.

Anonymous poster hash: c4b39...d9b

Skrevet

Samme her. Ganske flaut å være snart 29 og komme drassende i butikken med tre unger hvor en er nesten 10, så roper de mamma og jeg må likevel vise bevis hvis jeg kjøper øl :o

Ellers irriterer det meg grenseløst med butikkansatte som ikke gidder å hjelpe, se på lager etter størrelser, se på deg når du betaler etc. Sist var det såvidt ene dama klarte å gi meg penger tilbake for hun var for opptatt med å diskutere musikken med en annen ansatt :(

Skrevet

ansatte som lar være å gjøre jobben sin selv om

tid og kompetanse er der

Det er kanskje andre årsaker enn tid og kompetanse også som kan medføre at noen ikke kan gjøre en god jobb en periode. Eller snakker du om jevn underprestasjon? 

Anonymous poster hash: e748a...d93

Skrevet

Folk som ikke evner å oppføre seg ute i offentligheten (ikollektivtrafikken spesielt) fordi de utelukkende tenker på seg selv. Som:

* Å PRESSE seg på toget/bussen/trikken før folk har kommet seg av. (JEG vil ha sitteplass!!! Jegjegjegjeg!!!)

* Å sette seg ytterst på 2- eller 3-seteren, eller sette vesken sin på setet ved siden av seg, og late som om man ikke ser de 50 andre reisende som kunne tenkelige å sitte ("JEG vil ha god plass rundt meg, jeg driter i om resten av folka her står så tett at noen kommer til å besvime snart. Dessuten er veska mi så fin at den fortjener et eget sete.)

* Folk som ikke har tilstrekkelig utviklede mentale evner til å forstå prinsippet "stå til høyre, gå til venstre" i rulletrapper ("jada, vi hørte du kom løpende opp her og at du står bak oss og tripper, men VI har ikke noe tog hjem vi skal rekke, så vi står her vi. Ved siden av hverandre, slik vi liker det".)

* Folk som insisterer på å gå saaaaakte, og sørge for at folk ikke kommer forbi.

* Folk som tar rulletrapp, og STOPPER når de kommer på toppen!!! Eventuelt går gjennom svingdør, og STOPPER så snart de går ut av den! Hva skjer med det??? "Skal vi se... Skal bare stå her på toppen av rulletrappa litt jeg... Ser jo at folk bak meg ikke engang kommer seg AV rulletrappa fordi jeg står i veien, men jeg lurer så innmari på hvor jeg skal kjøpe meg en kaffe, så jeg må nesten stå her og tenke litt på det mens folk bak meg tryner ned rulletrappa igjen".

Phu... Godt å få det ut!

Anonymous poster hash: 900bb...183

Hahaha :D

Skrevet

At noen plager jenta mi på skolen.

Hvor gammel er jenta di og på hvilken måte plages hun? :(

Skrevet

At mange ikke eier folkeskikk lengre. Sitter med mobilen i hånda hele tiden og "må bare sjekke noe på facebook" - hva er vitsen da å møtes på kafé? Og nei, det er ikke bare sjekke raskt, kommer det en melding som må svares på, umiddelbart såklart, så venter litt til svaret bla bla bla. Hallo! Livet er andre steder enn facebook!

Jeg fikk nok etter 20 minutter. "Vennina" mi skjønner ikke hva hun gjorde galt.

Anonymous poster hash: 8425d...c9c
Skrevet

Folk som er veldig påståelige på noe som lett kan dobbeltsjekkes. (Disse har en tendens til å hånle om noen prøver å rette på dem, grøss!)

Folk som elsker å sette diagnoser på mennesker som ikke mener det samme som de selv. 

Fluer! Ser for meg at de går på alt som er skittent i hele verden før de bestemmer seg for å lande MIDT i middagen min. Knurr.

Folk som sier "Er du stresset nå? Er du sint nå? Nå er du vel sinna vel? NÅ må du være stressa???" 

Jo, takk. Nå er jeg både stresset og sint...

Folk som tekster og snakker i telefonen i kinosaler. Du er ikke hjemme i sofaen nå altså!!

Grising med såpe og lignende. 

Folk som tror det er greit å gå med sko inne hos andre.

Haha, merker jeg er litt gretten i dag, nesten så jeg får lyst til å legge til "Bråk, mennesker og alt som ikke er regnvær og skogslyder" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...