Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Hos meg er det de som tror de vet alt om meg, og ikke minst barna mine.. Anonymous poster hash: f0600...0ca
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Akkurat nå.... navsystemet! Anonymous poster hash: 68864...ff6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Mamma. Anonymous poster hash: f1f42...903
Gjest Skofantomet Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 At folk tror jeg er mye yngre enn jeg er!!
KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Å ha skikkelig influensa! Som nå. Blir SÅ irritabel! *snufs&host*
Juks Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 ansatte som lar være å gjøre jobben sin selv om tid og kompetanse er der
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 At folk tror jeg er mye yngre enn jeg er!! Det må jo være fresht? Hadde blitt glad jeg. hehe Anonymous poster hash: f0600...0ca
SameSara Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Folk som ikke bruker blinklys og som sniker i køen
Magia Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Ureflekterte folk (og som gjerne er de samme som er i den andre irriterende kategorien skråsikre folk).
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Syklister! De er overalt på veien til jobb. I kjørebanen, på fortauet, litt av begge deler, i full fart uti fotgjengerfeltet... Argh! Anonymous poster hash: 3e141...dd7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Folk som hevder sterkt usannheter og ikke er åpne for ny kunnskap som vil endre både problemstillingen og svaret... Anonymous poster hash: fd6e9...957
Gjest Skofantomet Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 At folk tror jeg er mye yngre enn jeg er!! Det må jo være fresht? Hadde blitt glad jeg. hehe Anonymous poster hash: f0600...0ca Spør meg igjen om 10 år, men akkurat nå, som 29-åring syns jeg det er direkte pinlig å bli tatt for å være 21-23
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 At folk tror jeg er mye yngre enn jeg er!!Det må jo være fresht? Hadde blitt glad jeg. hehe Anonymous poster hash: f0600...0ca Spør meg igjen om 10 år, men akkurat nå, som 29-åring syns jeg det er direkte pinlig å bli tatt for å være 21-23 Jeg er 25 og blir alltid spurt om leg om jeg en sjelden gang skal kjøpe meg en øl f.eks. Det snudde brått her da jeg møtte en litt yngre mann, og nå syns jeg bare det er fint (kan ikke forstå hvorfor, hehe) Anonymous poster hash: ad628...06d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 Folk som tror de vet hva som er best for alle andre... Anonymous poster hash: 0d619...188
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #17 Skrevet 30. august 2013 Folk som pakker oppvaskkummen FULL av skitten oppvask, sånn at jeg må grave ut ALT før jeg kan begynne å vaske opp. SKYLL, og stable pent ved siden av vasken hvis det ikke skal i maskina. Takk! Anonymous poster hash: 79dd5...7ce
SagflisiHåret Skrevet 30. august 2013 #18 Skrevet 30. august 2013 Akkurat nå: baby som våkner ca hver halvtime om natta...
Gjest vinterbrud Skrevet 30. august 2013 #19 Skrevet 30. august 2013 At noen plager jenta mi på skolen.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #20 Skrevet 30. august 2013 Folk som slafser med tyggis, spesielt hvis de gjør det inn i øret mitt. Folk som til stadighet skal fortelle meg om hvor lite problemer de hadde da de var gravid, eller hvor jævlig de hadde det evt. Alt for å 'gi meg råd' (eller sanns fortelle meg at jeg bør ta meg sammen, for dette er da virkelig ikke noe å være redd for) eller kanskje 'trøste meg' nå når jeg er gravid for 7. gang. Jeg er kvalm, jeg er litt stresset, og jeg klarer ikke å glede meg så mye over dette som jeg 'burde' fordi jeg har opplevd 6 tøffe spontanaborter tidligere. La det være med det, og ikke gjør det verre med fantasi- eller skrekkhistorier fra deres egne graviditeter takk. Anonymous poster hash: 6757c...48b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #21 Skrevet 30. august 2013 Overpositive mennesker! Anonymous poster hash: 3e5b0...f32
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #22 Skrevet 30. august 2013 Svigermor Anonymous poster hash: cf863...105
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #23 Skrevet 30. august 2013 Dårlig ånde hos mennesker som MÅ snakke opp i ansiktet på meg! Anonymous poster hash: 36525...4f1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #24 Skrevet 30. august 2013 Folk som ikke evner å oppføre seg ute i offentligheten (ikollektivtrafikken spesielt) fordi de utelukkende tenker på seg selv. Som: * Å PRESSE seg på toget/bussen/trikken før folk har kommet seg av. (JEG vil ha sitteplass!!! Jegjegjegjeg!!!) * Å sette seg ytterst på 2- eller 3-seteren, eller sette vesken sin på setet ved siden av seg, og late som om man ikke ser de 50 andre reisende som kunne tenkelige å sitte ("JEG vil ha god plass rundt meg, jeg driter i om resten av folka her står så tett at noen kommer til å besvime snart. Dessuten er veska mi så fin at den fortjener et eget sete.) * Folk som ikke har tilstrekkelig utviklede mentale evner til å forstå prinsippet "stå til høyre, gå til venstre" i rulletrapper ("jada, vi hørte du kom løpende opp her og at du står bak oss og tripper, men VI har ikke noe tog hjem vi skal rekke, så vi står her vi. Ved siden av hverandre, slik vi liker det".) * Folk som insisterer på å gå saaaaakte, og sørge for at folk ikke kommer forbi. * Folk som tar rulletrapp, og STOPPER når de kommer på toppen!!! Eventuelt går gjennom svingdør, og STOPPER så snart de går ut av den! Hva skjer med det??? "Skal vi se... Skal bare stå her på toppen av rulletrappa litt jeg... Ser jo at folk bak meg ikke engang kommer seg AV rulletrappa fordi jeg står i veien, men jeg lurer så innmari på hvor jeg skal kjøpe meg en kaffe, så jeg må nesten stå her og tenke litt på det mens folk bak meg tryner ned rulletrappa igjen". Phu... Godt å få det ut! Anonymous poster hash: 900bb...183
Papegøyeblomst Skrevet 30. august 2013 #25 Skrevet 30. august 2013 Lyden av isbilen Folk som puster med munnen Brautende folk Damer som syns de selv er så gærne.. "Åh, gud vi er så gærne asså, jenter!" og type innlegg her inne : "Er jeg gal som ønsker meg barn nr 3" , "Er det galskap å kjøpe hus...blablabla" osv... JADDA; DU ER SÅ KLIIIN GÆÆRN,GIIID! Fulle folk som griner Hilde Hummlevold, mat-Wenche, Nadia Hasnoui, banjo-kari Sånne "gla`folk", som aldri tør å vise andre følelser Krill/treningssenter/aviser/amnesty osv - selgere som plager meg på gata Tiggere - av alle nasjonaliteter Fargede mennesker som drar rasisme-kortet for hver minste uenighet, som ikke forstår at "jeg syns DU er en dust, ikke ALLE afrikanere f.eks) Mannfolk som blir slappe midt i akten, og fortsetter å peise på så fort de kan ( eh, tror du ikke jeg merker at du er slapp, eller?) FRUKTFLUEJÆVLER Gneldrebikkjer (uansett størrelse) Folk som aldri klarer å komme tidsnok, og aldri sier i fra at de er forsinket ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå