Giss Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Jeg liker Florence mye bedre enn Hennika - men jeg er usikker på uttalen og da ville jeg nok velge Hennika likevell.
pinoisme Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 (endret) Florence! Er veldig vakkert. Endret 30. august 2013 av mesoho
Ammie Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Jeg syns Florence er finest, men som nevnt over her så kan det jo E-en både uttales og holdes stum. Hennika syns jeg også er pent, men det kan jo forveksles med Hennrika og Annika.... Om det ikke er så viktig for dere om navnet kanskje blir uttalt feil, så ville jeg valgt Florence
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Er det bare meg som får assosiasjoner til øl her? Heineken er forøvrig et helt ok ølmerke, men kanskje ikke en god assosiasjon til et lite barn... Liker egentlig lyden av Hennika, men det var denne øllen da.. Nei i denne samenhengen tror jeg jeg slår et slag for Florence... :-) Anonymous poster hash: fb0f9...90e
Suebird Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Hennika Nydelig navn som er lite brukt. Assosiasjon til Heineken?! Virkelig?! Ikke engang hvis jeg legger godviljen til får jeg den assosiasjonen. Blir jo nesten som om man ikke kan kalle barnet sitt for Tuva pga Tuborg?!
Gunner Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Hennika. Aldri hørt, egentlig ganske fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå