Gå til innhold

Barnevogn trend ift bosted .?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en by hvor nesten "alle" har tfk joggster twister..

Også var jeg i en by i Danmark nå i sommer og der hadde veldig mange Simo..

Så hvor bor du og hva slags vogn har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trondheim og simovogn. Mye snø om vinteren og vil ha en vogn som klarer utfordringer med vær og vind

Skrevet

Her var jeg en av de eneste som ikke hadde Emmaljungavogn.

Skrevet

Mange med tfk her også, men dei vognene eg ser oftast er emmaljunga.

Skrevet

"Alle" har emmaljunga her i byen, Trondheim. Ikke vi da ;) går mye i Simo og tfk også. Vi har brio..

Gjest 2prinsesser11&12
Skrevet

Vi har emmaljunga til yngste og zero2four til eldste, ser veldig mye av emmaljunga, simo og brio rundt om her vi bor :)

Skrevet

Hvor ca i landet bor d?

Skrevet

Hvor ca i landet bor d?

Nordland

Skrevet

Mye mountain buggy i oslo sentrum synes jeg. Den er jo lett å manøvrere og ikke tung, sikkert bra for bygårder uten heis og trange busser...

Skrevet

Jeg blir så overrasket over at "alle" vet hva slags vogn folk har. Jeg tror jeg aldri har lagt merke til det i hele mitt liv! :P

Skrevet

Det eneste stedet jeg har lagt merke til det er på Grünerløkka, der har "alle" tfk. Og det har majoriteten på tur langs Akerselva og. Men jeg bor litt mer landlig, og her er det nok emmaljunga som er mest pop.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan de forskjellige vognene ser ut og det bryr meg der sola skinner når jeg plukker blåbær. Vet knapt nok hvilken vi vogn har.

Skrevet

Her har de de virkelig store Emmaljunga'ene. Romerike. Ser også en del TFK av de som har vært gærne og valgt trehjuling ;-) I Oslo har jeg også sett mange med disse med små svingbare framhjul. Firhjulinger. Skjønner ikke at det kan være praktisk med trikkeskinner og dårlig asfalt og enda dårligere brøyting på vinter'n.

Skrevet

Her går det i TFK joggster twist. Bor i et tettsted på landet.

Skrevet

Jeg er fra karmøy men bor utenfor Oslo. Jeg har simo classic og den har alle på karmøy, har ikke sett en eneste av den her. Her i området føler jeg meg som en kjendis, haha:) Jeg blir stoppet daglig for folk beundrer vogna, jeg hører også mange kommentarer fra folk jeg går forbi, og det er kun positivt.

Hjemme på karmøy er bugaboo helt ukjent, men her har alle den. Er litt morsomt at det er så store forskjeller. Jeg ville egentlig ha silver cross, det er også en typisk karmøy vogn som ikke finnes her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...