Gå til innhold

Irriterende rekning fra posten:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte i forrige uke en pakke. Leverte den i posten på Kiwi. Dama som jobbe der målte pakken og oppga hva jeg skulle betale. Idag fikk jeg rekning fra posten pga at det ikke var betalt nok porto. At jeg ska betale det resterende beløpet er helt ok, men jeg må itillegg betale 60kr i ekspedisjonsgebyr fordi de måtte sende rekning. Skal virkelig jeg betale det fordi dama i disken gjorde jobben sin feil? Blei unødvendig dyr sending det der. Har såklart råd, men kjenner litt prinsippet gnage. Det betyr at alle som sender pakke må dobbeltsjekke at det blir satt på rett med frimerker.

Vanlig praksis??

Anonymous poster hash: 26213...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme etter å ha sendt en pakke fra et postkontor. Irriterende, ja, men de som har sendt deg regningen aner jo ikke at du har fått hjelp til å frankere, så de har jo bare gjort sin jobb, som er å sende deg den ekstra regningen. Jeg hadde nok nevnt det neste gang jeg var på kiwi hvis jeg var deg.

Anonymous poster hash: 32c8b...657
Skrevet

Jeg opplevde det samme og sendte klage til posten. Slapp å betale regningen.

Skrevet

Takk for svar begge :) skal klage på det. Og ser nå at det skrives reGning :) lurte lenge på det

Skrevet

Jeg har også opplevd dette noen ganger. Og jeg har sendt klage hver gang og sluppet å betale.

Når jeg sender pakke eller brev over skranke regner jeg med at jeg betaler for den portoen jeg skal.

Anonymous poster hash: 1e4f1...fff
Skrevet

Det skjedde her også. Post i butikk. Gikk da til dem med regninga og sa at denne var deres. De tok den. ;)

Skrevet

Takk for innspill ;) Jeg gikk tilbake til Kiwi med regninga, dei betalte ekspedisjonsgebyret og beklaga ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...