Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Hei, jeg har bestillt time hos legen for å få kartlagt hormonnivåene mine, sliter med mye uønsket mørk hårvekskt, som jeg føler er blitt værre, det går nå plutselig lengre og lengre tid mellom hver mens ( har normalt vært svært regelmessig) og er konstant sliten og trøtt.. noen nevnte pcos for meg, kan dere som har denne diagnosen fortelle litt om hvordan det et for dere? Jeg vil legge til at jeg ble gravid på første forsøk, og har jo hørt at vansker med å bli gravid ofte henger sammen med pcos.. Anonymous poster hash: 29387...eae
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Har pcos - hadde svært uregelmessig mens, overvektproblem, humørsvingninger, hårvekst etc. Har lagt om til lavkarbokosthold (ikke ekstremt, bare redusert sukker, brød, mel og lignende). Har nå helt regelmessig mens, gått ned 30 kg, stabilt humør. Fortsatt noe uønsket hårvekst, men ikke så ille som det var. Anonymous poster hash: 299f1...aa0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Dyttet litt jeg, var plutselig så mange nye innlegg ;-) Anonymous poster hash: 29387...eae
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Hei. Fikk pcos diagnosen når jeg var 13 år, så levd lenge med diagnosen en god stund. Veldig uregelmessig mens, moderat overvekt men bare rundt magen, viktig å tenke på å gå ned i vekt, jeg holder på og det går riktig vei:-) Med pcos sier de at vi må jobbe tre ganger så hardt for å gå ned som andre uten diagnosen, mens syns det går radigt nedover:-) Litt hårvekst i ansiktet, ikke mye, ingen som ser det, heldigvis, napper alt bort. Hadde ikke problemer med å få Nr 1 i det hele tatt, Nr 2 derimot, sliter vi med. Desverre, men legene tror det skal gå bra, bare vi har litt tålmodighet:-). Har vel egntlig aldri tenkt på at jeg har diagnosen før Nr 2 lot vente på seg. Anonymous poster hash: a99ee...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå