Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Hva har Lene Nystrøm gjort med ansiktet sitt? Anonymous poster hash: 3ba43...f87
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Ja ! Anonymous poster hash: c8a97...642
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Jepp. Liker Sondre best av mentorene. Hva Lene har gjort med ansiktet sitt aner jeg ikke.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 JAAAAAAAA!!!! et sangprogram der det ikke er det teite, norske, trangsynte folk som stemmer etter trynefaktoren! Der dommerne faktisk er kvalifiserte til å dømme! ELSK!!!
Magia Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Der dommerne faktisk er kvalifiserte til å dømme! ELSK!!! Bortsett fra Lene, eller? Å være Barbiegirl i noen år på 90-tallet kvalifiserer vel egentlig ikke til å være mentor, syns jeg. Eller er det noe jeg ikke vet om Lene?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Der dommerne faktisk er kvalifiserte til å dømme! ELSK!!! Bortsett fra Lene, eller? Å være Barbiegirl i noen år på 90-tallet kvalifiserer vel egentlig ikke til å være mentor, syns jeg. Eller er det noe jeg ikke vet om Lene? "Etter dette begynte hun å skrive sanger for andre artister, slik som for gruppa Girls Aloud hvor hun skrev sangene No Good Advice og You Freak Me Out for deres første album "Sound of the Underground". No good advice ble en hit og medførte at Girls Aloud ble etablert innenfor pop-miljøet. Hennes hittil siste bidrag på musikkfronten var som med-vokalist på den danske Tsunami-singlen som havnet på førsteplass i Danmark i 2005." Hun har jobbet med musikk og musikere i 20 år, hun kan musikk....
Magia Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Der dommerne faktisk er kvalifiserte til å dømme! ELSK!!! Bortsett fra Lene, eller? Å være Barbiegirl i noen år på 90-tallet kvalifiserer vel egentlig ikke til å være mentor, syns jeg. Eller er det noe jeg ikke vet om Lene? "Etter dette begynte hun å skrive sanger for andre artister, slik som for gruppa Girls Aloud hvor hun skrev sangene No Good Advice og You Freak Me Out for deres første album "Sound of the Underground". No good advice ble en hit og medførte at Girls Aloud ble etablert innenfor pop-miljøet. Hennes hittil siste bidrag på musikkfronten var som med-vokalist på den danske Tsunami-singlen som havnet på førsteplass i Danmark i 2005." Hun har jobbet med musikk og musikere i 20 år, hun kan musikk.... Å, ok Google hadde sikkert gitt meg svarene. Hehe
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Aner ikke hva hun har gjort med ansiktet, men hun har i hvertfall ikke gjort det samme med halsen.. Haha skikkelig rynkete der, mens fjeset er rynkefri.. Anonymous poster hash: c96e6...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå