Gå til innhold

Ser dere på "the voice"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har Lene Nystrøm gjort med ansiktet sitt?

Anonymous poster hash: 3ba43...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ! 

Anonymous poster hash: c8a97...642
Skrevet

Jepp. Liker Sondre best av mentorene. Hva Lene har gjort med ansiktet sitt aner jeg ikke.

Skrevet

JAAAAAAAA!!!! :D et sangprogram der det ikke er det teite, norske, trangsynte folk som stemmer etter trynefaktoren! Der dommerne faktisk er kvalifiserte til å dømme! ELSK!!! :D

Skrevet

Der dommerne faktisk er kvalifiserte til å dømme! ELSK!!! :D

Bortsett fra Lene, eller? Å være Barbiegirl i noen år på 90-tallet kvalifiserer vel egentlig ikke til å være mentor, syns jeg. Eller er det noe jeg ikke vet om Lene?

Skrevet

Bortsett fra Lene, eller? Å være Barbiegirl i noen år på 90-tallet kvalifiserer vel egentlig ikke til å være mentor, syns jeg. Eller er det noe jeg ikke vet om Lene?

"Etter dette begynte hun å skrive sanger for andre artister, slik som for gruppa Girls Aloud hvor hun skrev sangene No Good Advice og You Freak Me Out for deres første album "Sound of the Underground". No good advice ble en hit og medførte at Girls Aloud ble etablert innenfor pop-miljøet.

Hennes hittil siste bidrag på musikkfronten var som med-vokalist på den danske Tsunami-singlen som havnet på førsteplass i Danmark i 2005."

Hun har jobbet med musikk og musikere i 20 år, hun kan musikk.... :)

Skrevet

"Etter dette begynte hun å skrive sanger for andre artister, slik som for gruppa Girls Aloud hvor hun skrev sangene No Good Advice og You Freak Me Out for deres første album "Sound of the Underground". No good advice ble en hit og medførte at Girls Aloud ble etablert innenfor pop-miljøet.

Hennes hittil siste bidrag på musikkfronten var som med-vokalist på den danske Tsunami-singlen som havnet på førsteplass i Danmark i 2005."

Hun har jobbet med musikk og musikere i 20 år, hun kan musikk.... :)

Å, ok :) Google hadde sikkert gitt meg svarene. Hehe :) 

Skrevet

Aner ikke hva hun har gjort med ansiktet, men hun har i hvertfall ikke gjort det samme med halsen.. Haha skikkelig rynkete der, mens fjeset er rynkefri..

Anonymous poster hash: c96e6...5ac

Skrevet

Sondre er så søt :)

Ja, fnis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...