Gå til innhold

Opplever/de dere at bevegelsene i magen blir/ble litt annerledes når hodet fester/et seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, dette er min første, er i uke 38 Tror ikke hodet er festet.  Merker at bevegelsene er "mykere" på en måte. Mindre støt-spark og mer flytende/rullende bevegelser pga plassmangel.  Vanskelig å beskrive :P  

Jeg syns ikke babyen er roligere da. Merker mye mer plutselig press mot blære og lunger/ribbein enn før, men mindre spark midt på magen.  Mister plutselig pusten eller kjenner et dult oppover etterfulgt av at jeg gulper magesyre ...

Anonymous poster hash: 710d4...3e4

Vel, dette er min første, er i uke 38 Tror ikke hodet er festet.  Merker at bevegelsene er "mykere" på en måte. Mindre støt-spark og mer flytende/rullende bevegelser pga plassmangel.  Vanskelig å beskrive :P   Jeg syns ikke babyen er roligere da. Merker mye mer plutselig press mot blære og lunger/ribbein enn før, men mindre spark midt på magen.  Mister plutselig pusten eller kjenner et dult oppover etterfulgt av at jeg gulper magesyre ...   Anonymous poster hash: 710d4...3e4

Ok, takk for svar. Du har jo kommet lenger enn meg da, men kjenner fortsatt godt med liv. Kan ikke tenke meg hvordan det vil gå med meg senerenår jeg er så bekymret allerede...

Anonymous poster hash: c52af...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...