Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Ikke bare bestemmer jævelen seg for å gå ut i dag, men folk kommer hit om 30min.. Lå med falske rier i hele natt.. Og mest sansynlig siste helg vi er bare vi de neste 18årene... Men kompiser og fylla stillte seg over... Gler meg som en unge til å dra på han i familiebesøk i morgen..... Og btw. Hvem kommer til å måtte rydde etter gutta boys og gå tur med hunden (med bekkenlåsningen min...) Åååååååååh Anonymous poster hash: f1d01...808
Edelweis Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 øøøh, da hadde jeg stillt meg i døra og sagt, beklager, dere må nok gå en annen plass å være! og mannen hadde fått valget om å gå ut og forbli der eller bli hjemme!
Himmel og hav Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Sleng et glass vann på stuegulvet i det gjengen er på vei inn over dørstokken og skrik "vannet går" av dine lungers fulle kraft, samtidig som du starter med hyl og stønn etter beste amerikansk såpeoperafødselmodell. Når alle da har gått igjen, legger du deg nedpå og sier: Jeg tror jammen det ga seg! Men det er nok best du blir hjemme.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Har skjønt ila graviditet at har han bestemt seg hjelper ikke krangel.. da drikker han bare mer på trass.. så håper for hans skyld det ikke skjer noe i natt.. Anonymous poster hash: f1d01...808
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Har skjønt ila graviditet at har han bestemt seg hjelper ikke krangel.. da drikker han bare mer på trass.. så håper for hans skyld det ikke skjer noe i natt..Anonymous poster hash: f1d01...808 Du vet at det er liten sannsynlighet for at denne oppførselen vil endre seg når barnet er født, ikke sant? Anonymous poster hash: acf4b...cfb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Eg hadde faktisk vore så sint at eg hadde låst døra med typen utanfor. Og bestilt taxi ( og reist åleine) till sjukehuset om det vart nødvendig...( har og falske rier, bekkenløsning i tillegg til eit ufatteleg ustabilt humør, men i ditt tilfelle har du all rett til å vere sur og sint!!) Anonymous poster hash: a3ccd...f33
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Gitt opp. Legger meg når eg e trøtt. Så får de styre på.. Hannes leilighet så hjelper lite å låse han ute.. Bare synd mamma ikke kommer fra naxos før i morgen... Anonymous poster hash: f1d01...808
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Du må virkelig ikke rydde opp, du kan la dritten stå. Anonymous poster hash: cac7b...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå