Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Ønsker å høre erfaringer. Vurderer denne sterkt:-) Anonymous poster hash: b64df...5fc
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 bump . Jeg vil også høre erfaringer Anonymous poster hash: 300a8...2e8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 ... Anonymous poster hash: b64df...5fc
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Jeg har den vognen og elsker den Stor handlekurv, lett å trille og barnet sitter høyt så det får med seg mye. Den er også ganske stabil og robust Har den i lilla Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Ja! Vi har kjøpt den, den har jo alt vi ser etter i en vogn: Lufthjul, svingbar foran, vendbar sportsdel, ganske nett, stor handlekurv, solid, stooor kalesj! Og virker god å trille! God til by og også fin på sti og snø. Må vente til babyen kommer til å prøve den skikkelig, men vi syns den virker super her inne! Anonymous poster hash: ab616...052
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 (endret) Ja, kalesjen er helt genial, den kan dras langt ned så sola ikke slipper inn Endret 30. august 2013 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Så bra!:-) Tusen takk for svar begge to:-) Jeg synes den virker helt fantastisk å trille, og så har den alt jeg ser etter. Kunne tenkt meg grå farge og svart understell, men det er ikke så viktig. Ble litt skeptisk gang nr 2 vi var å kikket, da var glidelåsen på kalesjen ødelagt. Men om det skulle skje på en ny vogn får man nok fikset det/evt ny vogn..? Håper kvaliteten er god, jeg er litt nøye der... Anonymous poster hash: b64df...5fc
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Så bra!:-) Tusen takk for svar begge to:-) Jeg synes den virker helt fantastisk å trille, og så har den alt jeg ser etter. Kunne tenkt meg grå farge og svart understell, men det er ikke så viktig. Ble litt skeptisk gang nr 2 vi var å kikket, da var glidelåsen på kalesjen ødelagt. Men om det skulle skje på en ny vogn får man nok fikset det/evt ny vogn..? Håper kvaliteten er god, jeg er litt nøye der... Anonymous poster hash: b64df...5fc Sikkert noen som har kløna i butikken og dratt hardt. Men det er jo en ren reklamasjonssak, HVIS noe slikt skulle skje, så villle ikk bekymret meg! Anonymous poster hash: ab616...052
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Hi her. Ja, det er nok noen som har kløna litt. Tror det blir den vogna:-) Anonymous poster hash: b64df...5fc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Dere som vurderer brio smile burde lese dette: http://www.barnvagnsblogg.com/recension-av-brio-smile/ Jeg synes ikke vognen var spesielt god å trille, likte broren GO bedre -den har også muligheten til å bytte fremhjul noe som er et stort pluss ute til vinteren. Den er også romsligere i sittedelen og har større bag. Anonymous poster hash: edfc0...568
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Dere som vurderer brio smile burde lese dette: http://www.barnvagnsblogg.com/recension-av-brio-smile/ Jeg synes ikke vognen var spesielt god å trille, likte broren GO bedre -den har også muligheten til å bytte fremhjul noe som er et stort pluss ute til vinteren. Den er også romsligere i sittedelen og har større bag. Anonymous poster hash: edfc0...568 Større bag? Det er jeg ikke sikker på. Men tror den har større sittedel ja. Uansett, min lange 3-åring fikk plass til å sitte, og det er ikke så mye hun bruker vogn, så da er jeg godt fornøyd. Det dumme med GO er at det ikke er lufthjul, syns jeg. Ellers virker den og bra! Og selv om du kan få på store hjul foran, er de jo ikke svingbare lenger. Heller lufthjul da. Anonymous poster hash: ab616...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå