MrsV Skrevet 30. august 2013 #1 Del Skrevet 30. august 2013 Startet med regelmessige kynnere allerede i uke 33 kombinert med små blødninger. Ble undersøkt på føden, men heldigvis påvirket ikke kynnerene livmorhalsen. Alt var fint, men det ble påvist streptokokker i skjeden. Kynnerene forsatte med alt fra 5 til 10 min mellomrom hver ettermiddag/kveld fra ca 16-01...Veldig slitsomt å gå slik helt til min siste dag i uke 36...Da skulle jeg legge meg for kvelden,la meg i sengen og skulle bøye meg ned etter laderen så ble plutslig alt vått...Jeg kjappet meg ut på badet og det forsatte å renne... Ringte føden og avtalte at pga streptokokkene så skulle jeg komme opp med en gang...Jeg kom opp og timene gikk, men ikke en antydning til noen sammentrekning en gang..Jeg som hadde hatt kraftige kynnere hver dag i 4 uker! Jeg fikk ikke reise hjem, ble innlagt. Kl 12 neste dag ble jeg satt i gang. Scooret 6 på Bishop skala og ble satt på drypp. Første timen var det rier, men de var korte og lite effektive.. fikk konstantert åpning på 4cm. Fra 13.15 begynte jeg å få noen syke rier, de var så vonde og tette trodde aldri jeg skulle overleve!! Takk gud for lystgassen. Ble sjekket for åpning 14.20..7cm...så skjedde alt sinnsykt fort Jordmor gikk med ryggen til for å forberedte fødselen i det jeg fikk en syk pressrie og vips så var ungen ute! 14.21.. Vet ikke hvem av oss som var mest forfjamset Lille gutt var frisk og fin ! 50cm og 3142gr Fra første ri tok det 2 t og 10 min så var han født, 3 uker før tiden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076794-en-liten-luring-ja-det-kan-du-trygt-si-min-f%C3%B8dselshistorie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå