Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Dette har skjedd tre ganger: to av gangene skjedde dette i forbindelse med premature rier som stoppet av seg selv, så det har ikke vært noe mer tull siden det. I dag har jeg termin og når jeg skulle på do for å gjøre nummer to (jeg er veldig hard i magen = mye pressing hehe) og skulle tørke underlivet først kom det masse slim på papiret. Cirka mengde som det kommer blod når du tørker deg når du har mensen i mangel på bedre forklaring, men det var ikke en dråpe blod i dette. Noen som vet hvorfor dette skjedde? Har det noe med pressingen å gjøre? Har utrolig mye kynnere nå, sov nettopp i noen timer på sofaen. Anonymous poster hash: 7d8ba...7d6
Minnimusa Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Nå har ikke jeg født før, men første jeg tenkte på var slimproppen?!
Kanutten83 Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Tenker også slimproppen. Fødselen er nok ikke langt unna Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Det kan vel være slimproppen som er på gang eller at noe er i ferd med å skje. Men når det gjelder slim, er jeg veldig treg i magen og presser mye (uten å være gravid), kommer det ut masse blankt slim der bak istedet for avføring., litt eklere detaljer men Anonymous poster hash: 31d43...d01
Edelweis Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Slimproppen. Den kan komme i flere biter før den endelig bestemmer seg for å ploppe ut. Er nok ikke langt unna fødsel. Var slik hos meg med nr 2.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Jeg trodde slimproppen skulle være litt hard, som en glassmanet? Og grønn-aktig med blod i? Med meg var det bare helt blankt, og var veldig likt som mensen bare at det logisk nok ikke var blod Håper det er et tegn, har ikke noe lyst til å gå over tiden selv om jeg er førstegangs! Anonymous poster hash: 7d8ba...7d6
Dini Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Mest sannsynlig slimproppen. Gikk selv og tørket slim (blankt uten blod) en hel dag dagen før vannet mitt gikk (ja, grøss..)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Mest sannsynlig slimproppen. Gikk selv og tørket slim (blankt uten blod) en hel dag dagen før vannet mitt gikk (ja, grøss..) Ååhh, dere, nå gir dere meg håp her! Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 7d8ba...7d6
Dini Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Mest sannsynlig slimproppen. Gikk selv og tørket slim (blankt uten blod) en hel dag dagen før vannet mitt gikk (ja, grøss..) Ååhh, dere, nå gir dere meg håp her! Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 7d8ba...7d6 OM det skulle være fødsel på gang så vil jeg tipse deg om å legge deg gooodt tilrette med en god bok eller fin film, slapp av og lad opp batteriene! Var utslitt da fødselen begynte ordentlig for jeg hadde ikke slappet av. Lykke til, håper det er noe på gang 2 mnd selv her til nr 2 kommer så har litt venting i vente selv
Kanutten83 Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Jeg trodde slimproppen skulle være litt hard, som en glassmanet? Og grønn-aktig med blod i? Med meg var det bare helt blankt, og var veldig likt som mensen bare at det logisk nok ikke var blod Håper det er et tegn, har ikke noe lyst til å gå over tiden selv om jeg er førstegangs! Anonymous poster hash: 7d8ba...7d6 Mine slimpropper har bare vært masse slim uten blod i, ikke noe typisk manet, "hard" propp
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Jeg har aldri sett noe som helst til noen propp, kun masse slim etter at fødselen har vært godt i gang. Det kan også hende at det er utflod, som også noen får mye av mot slutten. Anonymous poster hash: 390f8...918
BettyBoob Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 sikkert slimproppen! Med første var slimproppen bare som masse seigt snørr, men andre så jeg aldri noe til den (kom vel sikkert ut i vannet jeg fødte i..æsj..) Lykke til med fortsettelsen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå