Gå til innhold

Gravidspørsmål (ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har skjedd tre ganger: to av gangene skjedde dette i forbindelse med premature rier som stoppet av seg selv, så det har ikke vært noe mer tull siden det. I dag har jeg termin og når jeg skulle på do for å gjøre nummer to (jeg er veldig hard i magen = mye pressing hehe) og skulle tørke underlivet først kom det masse slim på papiret. Cirka mengde som det kommer blod når du tørker deg når du har mensen i mangel på bedre forklaring, men det var ikke en dråpe blod i dette. Noen som vet hvorfor dette skjedde? Har det noe med pressingen å gjøre? Har utrolig mye kynnere nå, sov nettopp i noen timer på sofaen.

Anonymous poster hash: 7d8ba...7d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg født før, men første jeg tenkte på var slimproppen?!

Skrevet

Tenker også slimproppen. Fødselen er nok ikke langt unna :) Masse lykke til! :)

Skrevet

Det kan vel være slimproppen som er på gang eller at noe er i ferd med å skje. Men når det gjelder slim, er jeg veldig treg i magen og presser mye (uten å være gravid), kommer det ut masse blankt slim der bak istedet for avføring., litt eklere detaljer men ;)

Anonymous poster hash: 31d43...d01

Skrevet

Slimproppen. Den kan komme i flere biter før den endelig bestemmer seg for å ploppe ut. Er nok ikke langt unna fødsel. Var slik hos meg med nr 2.

Skrevet

Jeg trodde slimproppen skulle være litt hard, som en glassmanet? Og grønn-aktig med blod i? Med meg var det bare helt blankt, og var veldig likt som mensen bare at det logisk nok ikke var blod :) Håper det er et tegn, har ikke noe lyst til å gå over tiden selv om jeg er førstegangs! 

Skrevet

Mest sannsynlig slimproppen.

Gikk selv og tørket slim (blankt uten blod) en hel dag dagen før vannet mitt gikk (ja, grøss..) :)

Skrevet

Gikk selv og tørket slim (blankt uten blod) en hel dag dagen før vannet mitt gikk (ja, grøss..) :)

Ååhh, dere, nå gir dere meg håp her! :D Tusen takk for svar! 

Skrevet

Ååhh, dere, nå gir dere meg håp her! :D Tusen takk for svar! 

OM det skulle være fødsel på gang så vil jeg tipse deg om å legge deg gooodt tilrette med en god bok eller fin film, slapp av og lad opp batteriene! Var utslitt da fødselen begynte ordentlig for jeg hadde ikke slappet av. :) Lykke til, håper det er noe på gang ;) 2 mnd selv her til nr 2 kommer så har litt venting i vente selv :)

Skrevet

Jeg trodde slimproppen skulle være litt hard, som en glassmanet? Og grønn-aktig med blod i? Med meg var det bare helt blankt, og var veldig likt som mensen bare at det logisk nok ikke var blod :) Håper det er et tegn, har ikke noe lyst til å gå over tiden selv om jeg er førstegangs!

Mine slimpropper har bare vært masse slim uten blod i, ikke noe typisk manet, "hard" propp :)

Skrevet

Jeg har aldri sett noe som helst til noen propp, kun masse slim etter at fødselen har vært godt i gang. 

Det kan også hende at det er utflod, som også noen får mye av mot slutten.

Anonymous poster hash: 390f8...918
Skrevet

sikkert slimproppen! Med første var slimproppen bare som masse seigt snørr, men andre så jeg aldri noe til den (kom vel sikkert ut i vannet jeg fødte i..æsj..) Lykke til med fortsettelsen!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...