Gå til innhold

Noen som har et fantastisk råd mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i 6 tida i morrest, var så kvalm at jeg måtte stå opp å spy. Var "tror jeg dør" kvalm til i 10-11 tida:P etter det har jeg bare vært litt kvalm. Er 6+2, og skal til New York på mandag, er redd for at jeg kun kommer til å se doskåla på hotellet.

Er det mulig at jeg ikke blir noe verre enn jeg er nå, eller kommer jeg til å bli mer kvalm etterhvert? Hvordan er det med dere? Og har dere noen gode tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise, spise, spise. Lite, men hele tida. Det er det eneste som funker for meg. Har med tre matpakker på jobb!

Skrevet

Tyrkisk pepper og imsdal vann med pæresmak, det hjelper hos meg. Ingenting annet :-/

Skrevet

Spis og spis og spis - og spis noe du liker og klarer å få i deg, ikke det du tror du MÅ spise. Jeg spiste en del mariekjeks, og så drakk jeg mye vann med sitronsmak. Var veldig kvalm fra uke 4-5 til uke 9, nå har det helt gitt seg. Håper du kommer deg til NY :-)

Anonymous poster hash: 03cae...c80
Skrevet

Cola, salt lakris, ingefærte, saltstenger, gul lipton med sukker. (pass på koffeinen da)

Anonymous poster hash: 15da7...43a

Skrevet

Jeg kjøpte sea bands i dag etter tips her inne. Vet ikke om jeg har satt de på helt riktig, men føler kvalmen nesten er halvert. Jeg er "på randen til å spy" kvalm hvert våkne sekund så håper de hjelper mer. Blir en ond sirkel da man ikke får i seg mat pga kvalmen og det igjen er grunnen til lite mat!:(

Skrevet

Ingefær tabletter og cola;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...