lillesmula Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Jeg våknet i 6 tida i morrest, var så kvalm at jeg måtte stå opp å spy. Var "tror jeg dør" kvalm til i 10-11 tida:P etter det har jeg bare vært litt kvalm. Er 6+2, og skal til New York på mandag, er redd for at jeg kun kommer til å se doskåla på hotellet. Er det mulig at jeg ikke blir noe verre enn jeg er nå, eller kommer jeg til å bli mer kvalm etterhvert? Hvordan er det med dere? Og har dere noen gode tips?
Vil Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Spise, spise, spise. Lite, men hele tida. Det er det eneste som funker for meg. Har med tre matpakker på jobb!
SophiesMum<3 Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Tyrkisk pepper og imsdal vann med pæresmak, det hjelper hos meg. Ingenting annet :-/
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Spis og spis og spis - og spis noe du liker og klarer å få i deg, ikke det du tror du MÅ spise. Jeg spiste en del mariekjeks, og så drakk jeg mye vann med sitronsmak. Var veldig kvalm fra uke 4-5 til uke 9, nå har det helt gitt seg. Håper du kommer deg til NY :-) Anonymous poster hash: 03cae...c80
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Cola, salt lakris, ingefærte, saltstenger, gul lipton med sukker. (pass på koffeinen da) Anonymous poster hash: 15da7...43a
YumYum2 Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg kjøpte sea bands i dag etter tips her inne. Vet ikke om jeg har satt de på helt riktig, men føler kvalmen nesten er halvert. Jeg er "på randen til å spy" kvalm hvert våkne sekund så håper de hjelper mer. Blir en ond sirkel da man ikke får i seg mat pga kvalmen og det igjen er grunnen til lite mat!
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Ingefær tabletter og cola;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå