Gå til innhold

To tette og vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har to tette eller får to tette, hva gjør dere med vogn? Vi har en simo duo til tulla på 1 år og nestemann kommer i april. Vi trenger jo da en søskenvogn. 

Men bør vi da selge duo vogna? Mannen mener det er det mest lønnsomme da vi ikke trenger den. Men jeg tenker som så at når 1 åringen er i barnehage og jeg skal gå tur med minstemann blir det tungvindt med en dobbelvogn. 

Hva gjør dere mødre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bumbleride indie twin og er kjempefornøyd med den.

Har en trille i tillegg, men bruker den kun når vi reiser med fly.

Nå er ingen av mine i barnehage da, men har du sett på bugaboo donkey?

Den kan brukes som enkeltvogn og søskenvogn.

Skrevet

Jeg har ei på snart 9 mnd og venter nestemann i mai. Har også simo duo vogn :P Tenker selv at vi beholder simo vognen slik at eldste kan bruke den som sovevogn i barnehagen. Og så vurderer jeg å kjøpe Baby jogger city select. Den ser veldig grei ut, da man kan bruke den som både enkel og dobbel, samt veksle mellom bag og seter. Eneste minuset er at den er litt dyr... Skulle gjerne kjøpt den brukt, men ikke funnet noen til salgs rundtom her.

Skrevet

Da har jeg kikka litt, bl.a på babycare.no. Synes søskenvognene var billige jeg, Lå jo på rundt 4000 og vi betalte 7500 for vår simo duo noe jeg synes var DYRT. Så var overaska over hvor liten prisforskjellen var til f.eks Baby jogger city select. Og at de andre var billigere. Men så begynte jeg å tenke på at jeg tror bagene må kjøpes utenom?

Skrevet

Ja, tror en god del må kjøpes utenom. Det er vel bare vogna med et vanlig sete man kjøper og så må man plusse på alt tilbehør og ekstra sete/bag.

Skrevet

Så på babycare.no nå og ser det koster ca 9000 for vogn med to vanlige seter og en bag...

Skrevet

Har ei jente på 1,5 og får neste i mai. Har funnet ut at vi kun skal ha en vogn. Snuppa vil helst gå, og skal vi evt gå lenger så kommer vi til og bruke søskenbrett eller bæremeis. Hender vi bruker vogn på senteret, må da er som regel mannen med, og da kan han ta snuppis i trilla.

Skrevet

Blir 19 mnd mellom de så må nok ha søskenvogn. Derfor jeg så at en slik vogn var "billig", og tenkte man måtte kjøpe bagen utenom. Får høre litt i butikken. Ikke dårlig tid enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...