Gå til innhold

en venn tvinger meg til og bruke han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er oversnill, ekstremt. hjelper meg med det ene etter det andre. lar meg låne bilen, fikser ting. tilbyr å betale husleien min om jeg sliter. bare å si i fra. han vet godt at jeg ikke vil ha noe forhold og ikke har følelser for han. men han har d for meg. jeg har selv en ganske raklete bil. så vi har byttet. men jeg føler jeg bruker han. han sier at jeg ikke skal tenke noe på det. men d gjør jeg.. jeg tror jeg bare må si nei til hjelpa selv om jeg gjerne trenger den.. :han forvhdnter ikke noe av meg å forlanger ikke noe. men jeg er kjempe skeptisk nå. bør bare si nei, ikke sant å heller la hvisse ting forfalle litt for meg. eller hva menere dere andre?

Anonymous poster hash: e2ea4...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøcer jo å si nei mye men han overtaler meg leeeenge til jeg sier ja til slutt. er vel ikke tvang men.. føles feil å si nei og da d bare er go hjelp også

Skrevet

There is no such thing as a free meal :P

Skrevet

hva mener duh. at han har en plan her.. :-\

Skrevet

Jeg synes du skal sette foten ned og si stopp. Det er ikke sunt for noen av dere, og strengt tatt synes jeg ikke det høres ut som et ekte vennskap heller. Venner utnytter ikke hverandre. Du utnytter han, selv om du vet det er galt. At han ber om det gjør det ikke bedre.

Skrevet

hva mener duh. at han har en plan her.. :-\

Tja, hvorfor tror du han overøser akkurat DEG med alle gavene og tjenestene, og ikke alle andre rundt seg...? Skal jeg være slem, tror jeg han nyter avhengigheten din. Han bygger opp "poeng", som han håper på et tidspunkt skal slå ut i hans favør. Kanskje at du blir forelsket i han tilbake, bare han gjør/gir deg nok?

Skrevet

Hvis man er i tvil er magefølelsen ofte en god indikator, og du er ganske tydelig på hvordan det føles ;) Finn ut hva slags hjelp du føler deg fortrolig med å motta og hva du føler er over streken. 

Skrevet

Litt enig med Humlefrøken, jeg. Det er ikke sikkert han gjør det bevisst, men ubevisst. Jeg tror mange mennesker er bygd opp slik, vi er egoistiske vesner innerst inne, selv om man kanskje verken vet om det selv, eller at andre opplever det. 

Men om du overhodet ikke har følelser for ham, ville jeg satt en stopper for det. Det er ikke riktig å utnytte noen, om de er klar over det eller ikke, liker det eller ikke. Denne fyren må jo også lære seg at noen ganger er det fint for jentene å måtte jobbe litt for å få ham også, fremfor at han gir dem alt selv når de ikke ønsker det (følelsene hans)... En dag vil han kanskje komme over deg, og så bli litt bitter når han tenker tilbake på alt han ga deg, alt han gjorde for deg, og fikk ingenting igjen. Vil det være verdt vennskapet?

Anonymous poster hash: 46ff1...5bc
Skrevet

Det finnes ikke gratis ost.

Av og til sier man "Jeg forventer ingenting tilbake!" mens det underforstått sies "...men jeg regner med at du vil gi meg noe tilbake ettersom du tar imot det jeg gir deg...".

Hvilke signaler sender du når bytter bil med ham, lar ham hjelpe deg med alt, m.m. og hva tror du skjer når du til slutt må si rett ut at du ikke ønsker noe mer av ham? :)

Anonymous poster hash: a67b9...835
Skrevet

det er der jg står nå. har grublet i hele dag. har lyst å bytte bil tilbake. d blir så feil. men han ville ikke kjøre den hjem til meg å bytte noe som er fire mil kortere. jg må hjem til han for å bytte igjen. altså jeg må kjøre over fire mil. når jeg ringte han så sier han " jeg sier du skal ha bilen min, for den er bedre i stand og du skal jo kjøpe den, bare ha den til du har råd du" nei jeg vil gjøre slik jeg vil sier jeg da. er bare å bytte de to ddkka du ikke ville bytte sist så kan jg kjlre min. å så kommer det en regle om d med å ha ungen i bilen osv. så sa jeg igjen. det får så vere. jeg vil ha min egen bil. å jeg har sagt jeg må tenke på om jeg vil kjøpe din for det koster mindre å fikse min egen. da ville han ikk kverulere mer men jeg får gjøre som jeg vil.. liker ikke å miste taket på at jeg faktisk klarer meg helt fint selv..

Skrevet

Det er kortere for han å kjøre hjem til deg enn fra deg å kjøre hjem til han? Hm, hvordan er det matematisk mulig?

Skrevet

jo for han jobber ikk så langt unna meg.. men nå er han hjemme fra jobb.. derfor..

Skrevet

Det høres ut som Lenord og Penny før de ble sammen ;-p

Skrevet

nå når jg sa jg ville ha min eigen bil.. etterpå nå da. blei liksom alt mæ dagen hsns bare dritt.. måtte overtale han til og vente med å reise noe sted så jeg kunne bytte bil i kveld.. :-\ huhu.. skal vere singel så lenge jeg lever jegså blir ikke noe romantikk her..

Skrevet

Frk Strøken???

Anonymous poster hash: df11a...ea3

Skrevet

nei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...