Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Hei! Jeg fødte for litt over en uke siden. Hadde etterrier i to-tre dager etterpå før de roet seg i noen dager. Så en kveld fikk jeg veldig vondt i bekken/rygg/mage, men ikke så ille at jeg ikke fikk sove til slutt. Våknet på morgenen med samme smerte, mageknipaktig bare verre og mest nede i magen. Ble redd, men hatt av typen som venter.. Lenge nok før jeg ringer lege/jordmor. Skrev heller på et forum, og tok to paracet. Det ble bedre, men kjenner det litt hele tiden og mer hvis jeg løfter/bøyer meg. Ser jeg har fått svar på det andre forumet i dag, hvor jordmor skriver at jeg bør ringe Å få det undersøkt med ultralyd. Bør jeg det nå, selv om det er bedre? Jeg tror jeg har vært i overkant aktiv og løftet for tungt, kan smertene skyldes dette? Blødningene har også blitt større etter disse anstrengelsene.. Jeg har lett for å bare gjøre husarbeidet når ingen andre har vett til å ta initiativ til å hjelpe eller si at jeg "skal" ta det med ro.....;(på forhånd takk for svar!! Kjempetakknemlig for råd!! Anonymous poster hash: da4ba...411
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 dytter Anonymous poster hash: da4ba...411
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 "Ser jeg har fått svar på det andre forumet i dag, hvor jordmor skriver at jeg bør ringe Å få det undersøkt med ultralyd" Da lytter du til det rådet og gjør som jordmoren anbefaler Anonymous poster hash: 42bdc...e29
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Høres ut som du kanskje har en infeksjon; at det kanskje er igjen rester av morkaken i livmoren. Bare en teori. Ikke vent med å oppsøke hjelp. Det kan bli verre! Ikke vent til du får feber og blir enda dårligere for da tar det så lang tid å bli bra igjen. ( er jo ikke sikkert det er som jeg skriver over, men dra å få det undersøkt!!!) Hilsen sykepleier og nybakt mamma Anonymous poster hash: 714ca...4fb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Er formen ellers fin? Feber? Vet at smerter/feber kan være symptom på infeksjon i livmor som noen kan få i etterkant av fødsel. Jeg ville sjekket det ut etter helgen om det ikke bedrer seg Anonymous poster hash: 5df3a...583
Plutselig_gravid Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Det kan være helt normalt. Noen er mer plaget enn andre med smerter i livmor etter fødsel. Men som flere over her sier så kan det være tegn på infeksjon. Mao så er det bare en ting å gjøre. Få det undersøkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå