Gå til innhold

Nickfredag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem på forumet kunne du tenke deg å bytte garderobe med og hvorfor? :P

Anonymous poster hash: c3a36...0e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotballfruen! :P Fordi hun er 4 uker lengre på vei en meg og jeg ser ut som jeg går med firlinger og hun ser snart ut som en normalvektig kvinne.

Hadde vært gøy å se om jeg fikk den ene stortåa mi inn i en av sokkene hennes... :P

Skrevet

Nickfredag er såååå teit!!!

Anonymous poster hash: 71311...9cb

Skrevet

Nickfredag er såååå teit!!!

Anonymous poster hash: 71311...9cb

Blir du aldri nevnt du da stakkars :P:D

Anonymous poster hash: e24c3...15a

Skrevet

Fotballfruen! :P Fordi hun er 4 uker lengre på vei en meg og jeg ser ut som jeg går med firlinger og hun ser snart ut som en normalvektig kvinne.

Hadde vært gøy å se om jeg fikk den ene stortåa mi inn i en av sokkene hennes... :P

Er hun på DiB/BiM?? :o
Skrevet

... også kunne forøvrig tenke meg garderoben til Major Hotlips (fordi jeg tipper at hun har mye kult) eller Vicky P.(fordi hun er nesten like høy som meg). :)

Skrevet

Er hun på DiB/BiM?? :o

Sikkert ikke, men hun var det første navnet/nicket som poppet opp i hodet mitt... :) Hun har vært litt flinkere enn meg med kroppen sin opp igjennom årene.., :P

Gjest Anybody
Skrevet

Trives med min egen så ville ikke byttet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...