Gå til innhold

Ang menn: Hva er skikkelig turn-off for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikser ikke menn som har damerumpe og sånne menn som har helt glatt babyhud i ansiktet og null skjeggvekst.

Langt hår er heller ingen schlager...

Hva er din "deal breaker" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typiske "hunker" som alle andre liker. Solbrune, hårløse, muskeløse menn. Nei takk! Men sier gjerne ja takk til en god bamsekar med en stor god brystkasse å legge hodet på.

Anonymous poster hash: 94045...8db

Skrevet

Ah.. Helt enig der. Liker ikke glatte typer som tror de de er guds gave til kvinner.

Heller en ekte mannemann. Han som spiller Elliot Stabler i Special victims unit for eksempel :-)

Skrevet

Jeg fikser ikke menn som har damerumpe og sånne menn som har helt glatt babyhud i ansiktet og null skjeggvekst.

Langt hår er heller ingen schlager...

Hva er din "deal breaker" ?

AKKURAT de samme tingene som deg, HI.

Liler heller ikke at de har piercinger eller hull i ørene.

Og så må de ikke være for tynne, med pipestilker til bein og fuglebryst.

Og tennene må se rene ut, ORKER ikke hvis de har masse belegg og matrester mellom tenna.

Anonymous poster hash: 55df5...384

Skrevet

Skikkelig sleika menn som bruker lenger tid på badet enn meg...

Skrevet

Sutring! å hjelpes det er turn off det

Anonymous poster hash: 3b9f1...18d

Skrevet

Liker ikke skitne tenner eller ører fylt med ørevoks!

Skrevet

En sikkelig "turn of" er menn som bruker lenger tid på badet enn det jeg gjør, er sikkelig sossegutter, alt for tynne gutter, må ha litt på beina og gjerne da litt muskler, røyking og snusing, sokker i sandaler, sokker og shorts, langt hår, klaging og sutring, mammagutter.. og sikkert mye mer :P

Skrevet

Barberte menn (der nede), feminine menn, moderne menn som elsker likestilling, tøffel menn..

Lista er nok mye lengre om jeg hadde giddibå tenkt litt hardere akkurat nå:P

Skrevet

Menn uten hår på kroppen er turn off! Og lange tånegler. Og lys stemme!

Skrevet

Mannfolk som sutrer og oppfører seg som gretne damer. Fysj!

Anonymous poster hash: 45eff...ea1
Skrevet

Nå snakker vi bare utseende eller? Ytre ting betyr ikke så veldig mye for meg, det meste kan man gjøre noe med, og det som ikke kan gjøres noe med kan jeg fint leve med så lenge de andre kvalitetene jeg ønsker er der.

Det viktigste tror jeg må være langt hår. Klippg håret og stuss skjegget! Etter det kommer menn som går med overdeler uten ermer. Klogger kommer også høyt på lista. Nesehår som stikker utenfor nesen. Så er jeg ikke så fan av lave menn og spesielt ikke om de er tynne samtidig. Liker best at de er litt store, og om det er muskler eller fett betyr ikke så mye. Piercinger og tatoveringer er heller ikke min smak. 

Når det kommer til kvaliteter så er det menn som er sure/sutrete, oppfarende, usikre, ikke klarer å løsrive seg fra mor/far, føyer seg etter andre selv om de egentlig ikke føler det er riktig. Menn som ikke tar sin del av børen, og helst litt til. Late menn. Menn som løper med halen mellom beina når de snuser en potensiell konflikt. Menn som ikke kan innrømme at de tar feil eller si unnskyld. Menn som ikke har beskytter instinkt for kone og barn. Men som har få/ingen ambisjoner. Menn som smisker for å oppnå noe.

Skrevet

Å jeg glemte en viktig ting. Menn som setter andre før sin egen familie er turn off. De ser jeg på som svake og egoistiske. Har inntrykk av at anerkjennelse er viktigst for dem.

Skrevet

Ustelte menn (snakkar no hygiene, ikkje at dei har brukt 1 time foran speilet).

Langt hår

Skrevet

Dårlig hygiene, overvekt, femininitet og stygge tenner.

Menn i truse (altså ikke boxer) er også en fullstendig dealbreaker. Det er så turn off at jeg har ikke ord.

Anonymous poster hash: 29c75...350

Skrevet

Menn som kjøper snickers, red bull, snus OG røyk til "frokost" hver dag, de er det mange av! Jobber i kiosk så samme folka er innom hver eneste dag. De bryr seg hverken om utseende, helse eller lommeboka.

Skrevet (endret)

Menn som bruker lenger tid enn meg, på å bestemme seg for hva dem skal ha på seg. Menn som bruker alt for mye hårgele. Menn som er mer opptatt av mote og klær enn kvinner flest. Feminine heterofile. Menn uuten ambisjoner (datet en fyr som beundret taxisjåfører)

Endret av Studentmamma25
Skrevet

Menn som barberer seg fullstendig nedentil. Det ser jo ut som om de har en rotte mellom bena. Dessuten liker jeg ikke ekle tenner, lange negler og menn med lys, nasal stemme a la en viss krf-politiker.

Anonymous poster hash: 680a8...2e9

Skrevet

Ustelte menn med slaskete klær (så sant de ikke er pga de er på jobb). Menn med hengemage, som røyker, som tror de er råflotte, som er innpåslite, som er for direkte, for hårete..

Anonymous poster hash: 397a7...21a
Skrevet

Menn som sutrer og er patetiske store barn.

Anonymous poster hash: e7beb...e5d

Skrevet

Det verste er menn (og folk generelt) som ser sjuskete ut. Type slitte, skitne klær, dreads eller fett hår, stygge tenner, lange negler, kroppslukt osv. Det byr meg veldig imot. Nr to er at jeg liker å være feminin og "mindre", kan derfor ikke ha lave eller tynne menn. Heller ikke menn med mindre baller og guts enn meg. Heldigvis fant jeg meg en velstelt maskulin bamse :)

Skrevet

Liker ikke gutter som er for selvgode eller bor hjemme hos mamma..

Anonymous poster hash: 12c55...f69

Skrevet

Menn med små, feminine hender :P Usj!

Anonymous poster hash: b4895...e8f
Skrevet

Menn som er lave og tynne, menn med feminine hender, menn med barnehud i ansiktet uten antydning til en skjeggstubb, menn som er glattbarbert der nede og menn som sutrer.

Anonymous poster hash: bf33f...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...