Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 Får besøk av ei venninne i morgen. Hun har spinket og spart lenge for en Bergenstur for henne og guttungen på 13. Så hun har ikke noe ekstra å kunne betale for ting å gjøre. Det har dessverre ikke jeg heller, kunne fint betale for guttungen min og meg, men ikke to til ekstra. Så hva er gøy for to gutter på 13 og 5 år, samt mammaene å finne på i Bergen i morgen lørdag? Vi skal til byen, da vi har gåavstand til den. Tar med oss matpakke og finner oss en plass å sitte. Men tenkte jo på 13 åringen, at det fort kan bli kjedelig, så har dere noen tips? Anonymous poster hash: 77e5c...aee
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 En tur opp fløyen kan jo være kjekt litt langt å gå kanskje,men fullt mulig, så er d jo gratis og se på båtene,og traske gjennom torget, og du har jo den bussen som tar alle turistene på rundtur, den e gratis mener eg, uhm, kommer ikkje på noe mer å gjøre, alt koster jo disse dager :/
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 En tur opp fløyen kan jo være kjekt litt langt å gå kanskje,men fullt mulig, så er d jo gratis og se på båtene,og traske gjennom torget, og du har jo den bussen som tar alle turistene på rundtur, den e gratis mener eg, uhm, kommer ikkje på noe mer å gjøre, alt koster jo disse dager :/ Hvilken buss er det som kjører turister rundt? Ikke fått med meg noen gratisbuss. Fløyen er et alternativ ja, litt langt for 5 åringen, men får ha litt "bensin" med oss, så går det nok bra. Ja, alt koster penger, er det som er problemet. Anonymous poster hash: 77e5c...aee
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Husker ikkje hva den heter, men har sett den flere ganger,når den har stått parkert der med treminalen til danskebåten.. hopp på hvor som helst står d på siden av den, google det kanskje?? Men fløybanen koster 40 for voksne og 20 for barn så går jo an å ta den opp og gå ned igjen ned er alltid lettere spes med en 5åring
Ike85 Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Her står det endel: http://bergenpuls.bt.no/
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Fant bussen, meeen den var visst ikkje gratis, eg som har missforstått tydeligvis.. :/
Hobbiten Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Hva med Vil Vite Senteret ved Nygårdsparken mener det er gratis.... Sentralbadet - billig men ikke gratis.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Hva med Vil Vite Senteret ved Nygårdsparken mener det er gratis.... Sentralbadet - billig men ikke gratis. Vil vite senteret koster 155 kr per voksen, barn 3 - 15 år er gratis. Anonymous poster hash: 77e5c...aee
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Takker for mange tips. Vi får planlegge i kveld hva vi skal gjøre i morgen. Er helst 13 åringen vi er redd skal kjede seg når vi er på tur. Guttungen min er lettere å aktivisere uten penger - alltid en lekeplass å gå på. Vet at barn har godt av å kjede seg, men kjedelig å ha det kjedelig når du er hjemmefra og ikke har dine egne ting. (mye kjedelig i den setningen ) Anonymous poster hash: 77e5c...aee
Hobbiten Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Hva med Vil Vite Senteret ved Nygårdsparken mener det er gratis.... Sentralbadet - billig men ikke gratis. Vil vite senteret koster 155 kr per voksen, barn 3 - 15 år er gratis. Anonymous poster hash: 77e5c...aee Oida.....det var dyrt :oder tok jeg feil... har ikke vært der selv....
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Har dere tilgang til bil?? Ka med en kjøretur på"landet" askøy/sotra noe i den dur, med fiskestenger og en grill?? Det er jo kjekt for barn i alle aldre, og avslappende for de voksene
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Har dere tilgang til bil?? Ka med en kjøretur på"landet" askøy/sotra noe i den dur, med fiskestenger og en grill?? Det er jo kjekt for barn i alle aldre, og avslappende for de voksene Nope, dårlig med bil. Men kanskje vi kan låne foreldrene mine sin bil og finne på noe sånt. Det var god ide. Hmmm, børste støv av fiskestanga mi da jo. Og guttungen har fiskestang. Anonymous poster hash: 77e5c...aee
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 Hva med Vil Vite Senteret ved Nygårdsparken mener det er gratis.... Sentralbadet - billig men ikke gratis. Vil vite sentere er langt fra gratis, 110 kr for barn og 155 for voksne så det er jo dyrt dersom en har lite penger å bruke. Men naturhistorisk museum, er ikke det gratis for barn hvertfall? Tror ikke det er mer enn en 50-lapp en betaler for voksne så dersom dere har råd til det så er jo det noe som passer både for en 5 åring og en 13 åring. Anonymous poster hash: 5aced...604
Bondejenta&lillegutt Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 Har dere tilgang til bil?? Ka med en kjøretur på"landet" askøy/sotra noe i den dur, med fiskestenger og en grill??Det er jo kjekt for barn i alle aldre, og avslappende for de voksene Nope, dårlig med bil. Men kanskje vi kan låne foreldrene mine sin bil og finne på noe sånt. Det var god ide. Hmmm, børste støv av fiskestanga mi da jo. Og guttungen har fiskestang. Anonymous poster hash: 77e5c...aee Fisketur er skikkelig undervurdert vi gjør d ofte, er kjempekjekt
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 Får besøk av ei venninne i morgen. Hun har spinket og spart lenge for en Bergenstur for henne og guttungen på 13. Så hun har ikke noe ekstra å kunne betale for ting å gjøre. Det har dessverre ikke jeg heller, kunne fint betale for guttungen min og meg, men ikke to til ekstra. Så hva er gøy for to gutter på 13 og 5 år, samt mammaene å finne på i Bergen i morgen lørdag? Vi skal til byen, da vi har gåavstand til den. Tar med oss matpakke og finner oss en plass å sitte. Men tenkte jo på 13 åringen, at det fort kan bli kjedelig, så har dere noen tips? Anonymous poster hash: 77e5c...aee Høyre skal jo også arrangere familiedag på torgallmenningen i morgen leste jeg med grilling og aktiviteter for barn. Det går jo an å benytte seg om, høyretilhenger eller ei;-) Anonymous poster hash: 5aced...604
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 Får besøk av ei venninne i morgen. Hun har spinket og spart lenge for en Bergenstur for henne og guttungen på 13. Så hun har ikke noe ekstra å kunne betale for ting å gjøre. Det har dessverre ikke jeg heller, kunne fint betale for guttungen min og meg, men ikke to til ekstra. Så hva er gøy for to gutter på 13 og 5 år, samt mammaene å finne på i Bergen i morgen lørdag? Vi skal til byen, da vi har gåavstand til den. Tar med oss matpakke og finner oss en plass å sitte. Men tenkte jo på 13 åringen, at det fort kan bli kjedelig, så har dere noen tips? Anonymous poster hash: 77e5c...aee Høyre skal jo også arrangere familiedag på torgallmenningen i morgen leste jeg med grilling og aktiviteter for barn. Det går jo an å benytte seg om, høyretilhenger eller ei;-) Anonymous poster hash: 5aced...604 Takk for tips. Skal sjekkes ut. For til byen skal vi. Anonymous poster hash: 77e5c...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå