to små prinsesser Skrevet 30. august 2013 #1 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg gråter etterpå, det skal jo ikke skje. Hun kan ikke noe råd for det ubehaget hun kjenner på. Hun kan heller ikke formidle det på annet vis, men denne konstante sutringen driver meg til vanvidd! Hun er snart 8mnd. Har strevd med tenner i LANG tid. Men det kommer ingen. Hver natt er det uro. Max 2 timer sammenhengende søvn. Jeg er avhengig av nattesøvn. Klare ikke sove på dagtid. Hun gnager på smukken, så faller den ut. Hun finner den ikke selv og sutrer derfor etter den. Hver natt, hele natten. I dag ville hun ikke sove ved dupp tid. Stup trett, røde øyne og det hele, men gnagde og gnagde. Jeg holder på å venne henne av med å bli trillet til søvn, men det er jo naivt av meg å tro at det er gjort på en dag. Men i dag er jeg så sliten at hodet henger ikke med. Så jeg skjente på babyen. Ble ikke bedre av det... Ikke skjenn på babyene deres. De kan ikke råd for det og du får det iallefall ikke bedre etterpå. Det var vel dit jeg ville med dette innlegget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrillekruspersille Skrevet 30. august 2013 #2 Del Skrevet 30. august 2013 Tror ikke du er den eneste som det bare avogtil tilter for, men det er vel bare ytterst få som tør å innrømme det i "plenum". Sender en klem (Jeg ble så sint her om dagen at jeg smelte kjøkkenskapsdøra og skremte sikkert livskiten av vesla mi.. følte meg ikke akkurat som verdens beste mamma deretter nei..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #3 Del Skrevet 30. august 2013 De fleste av oss har vært der...! Min eldste gråt i ni måneder pga skade etter fødsel som ga han konstante smerter. Vi sov max halvannen time i strekk i denne perioden! Han er frisk i dag, men jeg tenker i blant at det er et under at han har fått småsøsken!! Man blir så fortvilet og så sliten, at man gjør det samme som deg; skjenner på babyen! Man føler seg ikke akkurat som noen god forelder etter sånne episoder! Jeg gir deg en god klem og håper det ordner seg for dere veldig snart! Er greit å huske det Jesper Juul sa en gang: "det finnes ikke vanskelige barn, men barn som har det vanskelig"! Lykke til! Anonymous poster hash: 25b56...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 30. august 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2013 De fleste av oss har vært der...! Min eldste gråt i ni måneder pga skade etter fødsel som ga han konstante smerter. Vi sov max halvannen time i strekk i denne perioden! Han er frisk i dag, men jeg tenker i blant at det er et under at han har fått småsøsken!! Man blir så fortvilet og så sliten, at man gjør det samme som deg; skjenner på babyen! Man føler seg ikke akkurat som noen god forelder etter sånne episoder! Jeg gir deg en god klem og håper det ordner seg for dere veldig snart! Er greit å huske det Jesper Juul sa en gang: "det finnes ikke vanskelige barn, men barn som har det vanskelig"! Lykke til! Anonymous poster hash: 25b56...736 Så sant så sant. Skal huske det neste gang jeg føler for å skjenne på min søte snille baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_Dreams Skrevet 31. august 2013 #5 Del Skrevet 31. august 2013 Kanskje du kan ha litt flere smokker liggende i sengen. Vi har to smokker liggende, og hun finner som oftest en av dem. Snart 9 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 31. august 2013 #6 Del Skrevet 31. august 2013 bruk smokkelenke. genialt slipper å våkne for å gi smokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 7. september 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 7. september 2013 Har både smukkelenke og flere smukker... Finner de ikke... Snart 8mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 7. september 2013 #8 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Har både smukkelenke og flere smukker... Finner de ikke... Snart 8mnd. fortsett med lenken så finner han den til slutt :-) ...også på dagtid når hn bruker smokk så vennes han til raskere kanskje? Endret 7. september 2013 av Vinterblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 7. september 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 7. september 2013 Har både smukkelenke og flere smukker... Finner de ikke... Snart 8mnd. fortsett med lenken så finner han den til slutt :-) ...også på dagtid når hn bruker smokk så vennes han til raskere kanskje? Ja, jeg lever i håpet. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 7. september 2013 #10 Del Skrevet 7. september 2013 ..Du er ikke alene om å skjenne på de søte, nydelige (men av og til så irriterende) små, trøst deg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå