Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 (endret) . Endret 30. august 2013 av frøken_førstegangs-med gutt<3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 Ikke for å være ufin, men etter siste dagers hendelser så er det mange nå som vet hvem du er og det er mange som vet hvem han er. Uansett hva han har gjort så synes jeg at du bør stoppe å utlevere ham på nett nettopp fordi mange av oss vet hvem han er og dermed er han ikek anonym lengre. Tenk deg om nå! Ikke gjør det samme mot ham som han gjorde mot deg. Det er ikke din stil. Er det? Anonymous poster hash: a5811...622
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 Så leit! Utrolig dårlig gjort.... Når det er sagt vil jeg bare advare deg mot å skrive detaljer her, i og med at noen vet hvem du/dere er. Dere har et barn, og det er dumt å ta skittentøyvasken offentlig. Forumet kan dukke opp når folk googler, og det som skrives her kan bli brukt i artikler på Klikk.no. Masse lykke til, ønsker deg alt godt! Anonymous poster hash: 631df...9d0
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Uff, dere har rett..jeg rapporterer meg selv nå.
☆☆☆ Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 (endret) Prøv om du kan slette eigen tråd.. Meinte innholdet, trykk rediger på innlegget og erstatt teksten med eit punktum. Endret 30. august 2013 av ★
Musemorbr / Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Man kan ikke slettet tråder man selv har startet, men du kan redigere bort innholdet. Forstår godt at du er fortvila og forbanna, men tror at du ikke ser helt klart akkurat nå. Lykke til fremover. Det er litt av en suppe han kar kokt sammen.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Prøv om du kan slette eigen tråd.. Meinte innholdet, trykk rediger på innlegget og erstatt teksten med eit punktum. Takk! Ånei, nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet Vil han jo ikke vondt selvom jeg er irritert..håper de som fikk lest det bare kan glemme hele greia!?
☆☆☆ Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Prøv om du kan slette eigen tråd.. Meinte innholdet, trykk rediger på innlegget og erstatt teksten med eit punktum. Takk! Ånei, nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet Vil han jo ikke vondt selvom jeg er irritert..håper de som fikk lest det bare kan glemme hele greia!?Du kan ta det heilt med ro kva meg gjeld, eg veit ikkje kven du er. Gjekk glipp av outinga også. No er i alle fall innhaldet i innlegget ditt vekke.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Prøv om du kan slette eigen tråd.. Meinte innholdet, trykk rediger på innlegget og erstatt teksten med eit punktum. Takk! Ånei, nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet Vil han jo ikke vondt selvom jeg er irritert..håper de som fikk lest det bare kan glemme hele greia!? Lurt at du slettet det. Min munn er lukket, men du vet aldri hvem som vanker her inne. Kanskje på tide med nytt nick så du kan være fri, både fra det som har hendt og fra at eksen skal lese det du skriver #2 Anonymous poster hash: a5811...622
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Prøv om du kan slette eigen tråd.. Meinte innholdet, trykk rediger på innlegget og erstatt teksten med eit punktum. Takk! Ånei, nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet Vil han jo ikke vondt selvom jeg er irritert..håper de som fikk lest det bare kan glemme hele greia!? Lurt at du slettet det. Min munn er lukket, men du vet aldri hvem som vanker her inne. Kanskje på tide med nytt nick så du kan være fri, både fra det som har hendt og fra at eksen skal lese det du skriver #2 Anonymous poster hash: a5811...622 Ja, jeg prøvde på det nå, men sånne tekniske ting er ikke helt min greie Må si jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem du er altså!
Musemorbr / Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Nå er tråden helt ufarlig. Det går sikkert bra. Men du har ikke vurdert å bytte profil? Jeg klarer ikke å glemme det som skjedde med den forrige brukeren som fikk sin identitet outet. Jo mer du er her inne, desto skumlere blir det hvis noen sitter og samler info om deg. Og enkelte er truende til det. Var jeg deg tror jeg at jeg hadde byttet profil og vært litt forsiktig en stund.
☆☆☆ Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 Prøv om du kan slette eigen tråd.. Meinte innholdet, trykk rediger på innlegget og erstatt teksten med eit punktum. Takk! Ånei, nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet Vil han jo ikke vondt selvom jeg er irritert..håper de som fikk lest det bare kan glemme hele greia!? Lurt at du slettet det. Min munn er lukket, men du vet aldri hvem som vanker her inne. Kanskje på tide med nytt nick så du kan være fri, både fra det som har hendt og fra at eksen skal lese det du skriver #2 Anonymous poster hash: a5811...622 Ja, jeg prøvde på det nå, men sånne tekniske ting er ikke helt min greie Må si jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem du er altså! Om du bytar nick vil alle tidlegare innlegg få drt nye nicket, om ikkje folk du kjenner går tilbake for å finne det nye nicket ditt vil det uansett ta ca 5 min før det kjem ein anonym tåd med overskrifta "frøken førstegans har bytta nick til xxx!". Be Elin slette profilen din og opprett ny. Einaste måten å begynne med blanke ark.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 Og jeg døøøør av nysgjerrighet Anonymous poster hash: 012e2...807
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #15 Skrevet 30. august 2013 Prøv om du kan slette eigen tråd.. Meinte innholdet, trykk rediger på innlegget og erstatt teksten med eit punktum. Takk! Ånei, nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet Vil han jo ikke vondt selvom jeg er irritert..håper de som fikk lest det bare kan glemme hele greia!? Lurt at du slettet det. Min munn er lukket, men du vet aldri hvem som vanker her inne. Kanskje på tide med nytt nick så du kan være fri, både fra det som har hendt og fra at eksen skal lese det du skriver #2 Anonymous poster hash: a5811...622 Ja, jeg prøvde på det nå, men sånne tekniske ting er ikke helt min greie Må si jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem du er altså! Om du bytar nick vil alle tidlegare innlegg få drt nye nicket, om ikkje folk du kjenner går tilbake for å finne det nye nicket ditt vil det uansett ta ca 5 min før det kjem ein anonym tåd med overskrifta "frøken førstegans har bytta nick til xxx!". Be Elin slette profilen din og opprett ny. Einaste måten å begynne med blanke ark. Var det jeg mente *skrev det litt klønete* Å opprette nytt nick med ny epost-adresse og begynne helt på nytt igjen Anonymous poster hash: a5811...622
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #16 Skrevet 30. august 2013 Jeg kjenner dere begge, og var jeg deg ville jeg vært forsiktig med hva jeg hadde sagt. Her inne sitter det mange som er ute etter å ta hverandre. Skaff deg ny profil! Anonymous poster hash: ebf45...a57
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. august 2013 #17 Skrevet 30. august 2013 Sier som flere her, be Elin slette brukeren din, og så tar du og oppretter en ny med et nytt nick (og nytt passord). Så, hvis du har behov for å blåse ut, skriv det under anonym og endre endel detaljer sånn at det ikke blir så lett å koble til deg. Det sitter faktisk enkelte folk her som ikke er helt friske, det er flere brukere her som har fått trusler, både på e-post og i postkassen, samt at folk har "lagret" info om dem som de har samlet opp og brukt mot dem senere.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #18 Skrevet 30. august 2013 Regner med du fortsatt leser tråden her hi. Jeg kjenner ikke deg personlig, og du vet antagelig ikke hvem jeg er om du så hørte mitt fulle navn. Men jeg har allerede hørt en felles bekjent av oss snakke om episoden din her inne :-/ det er bra du fikk fjernet profilen din, og at du kanskje blir mer anonym nå. Man vet aldri hva slags syke mennesker som er her inne! Og verden er ikke stor. Du er jo ganske "lett gjenkjennelig" blant mange i tillegg (ikke negativt altså). Lykke til videre uansett. Håper ting ordner seg!:-) Anonymous poster hash: d9679...d1b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #19 Skrevet 30. august 2013 Slettet på grunn av omtale av privatperson. Elin, forumansvarlig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #20 Skrevet 30. august 2013 Men i alledager, hva har skjedd?? Anonymous poster hash: aed77...e0b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #21 Skrevet 30. august 2013 Hvordan kan så mange kjenne en person her inne? Anonymous poster hash: ead8c...646
☆☆☆ Skrevet 30. august 2013 #22 Skrevet 30. august 2013 Bra du har fjerna profilen. Velkommen tilbake med nye fjær Reknar med vi snakkast, sjølv om eg ikkje kjem til å vite om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå