bIomstre Skrevet 30. august 2013 #1 Skrevet 30. august 2013 På tide med en elsk/hat liste! Her er det fiin fredagsfølelse og bare plass til ELSK: - glimt av blå himmel - fin helg i Sikte - friske glade barn som synes mamma er en superhelt som skaffer søt undulat - flybilletter til høstferie bestilt - de åpner sushisjappe hos naboen og sist men ikke minst - friskmeldt og får jobbe fullt igjen (så er det seff enkelt Dib-grums man surmuler over, men det har jeg ikke plass til nå) Go' helg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. august 2013 #2 Skrevet 30. august 2013 - Den lille minimannen som ligger og titter opp på meg fra gulvet mens han tygger på en leke og smiiiiler - At det foreløpig er sol ute - At pappa reiser opp til mamma idag på sykehuset, så hun slipper være alene der- og at hun sier at hun føler seg bedre - At mannen og jentungen straks kommer hjem fra jobb og barnehage - At jeg har gått ned 1 kg denne uken - OG at det er fredag og jeg derfor har lov til å spise litt sjokolade i kveld God helg til deg også- og alle andre som måtte titte innom
ms.Pond Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Elsk: - Guttungen er frisk og i barnehagen igjen - SOOOOOL og 20 grader, trass i at det kun var 3 da jeg sto opp. - Tidlig ferdig på jobb - Fant nye matretter som gjør det smaskens godt å gå på diett igjen - Nye kjoler i posten Hat: - Møkkadag på jobb og sitter igjen med en vond følelse etter arbeidsdagen - Midlertidig deppa pga elendig dag på jobben. MEN jeg skal straks ut i sola og hente en glad gutt i barnehagen. Da blir alt bra igjen God helg !
frk Nilsen Skrevet 30. august 2013 #4 Skrevet 30. august 2013 (endret) Fredagselsk Kjolefredag vafler til vinlotteriet (ingen premie....) Finfin dag på jobben, hyggelige kollegaer Rødvin venter om ikke så alt for lenge Bakte veldig gode snickersmuffins på jobb i dag Hat Må rydde og vaske hus i ettermiddag, mamma kommer på besøk i helgen. Regnet bøttet den i det jeg gikk av bussen, 10 min å gå til bhg. Ikke så ille, men i kjole og høye hæler er det pes i regnet. Vi vet jo alle hvor muffinsene legger seg Endret 30. august 2013 av frk Nilsen
Iiiiik Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Fedagselsk * Er alene med de minste i helgen og gleder meg til to kvelder hvor jeg regjerer tv og sofa alene * En produktiv dag på jobben, godt å ha dager hvor jeg fikser "alt" * To blide småmennesker som skravlet med meg ved middagsbordet * Begge småmenneskene er selvaktiviserte og jeg surfer alene * Har kjøpt kjole til et bryllup vi skal i om to uker Hat * Begge småmenneskene skal på svømming i morgen tidlig * Brysket meg med en klient i dag, aldri en god følelse selv om det er nødvendig * Vet at jeg må jobbe i helgen
Light of my life Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Hat: kan ikke drikke vin pga prøving. Savner ett glass en fredagskveld
ellen-propellen Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Hat: snørr,hodepine og leddsmerter. Forkjølelse enkelt og greit Elsk: blide unger, rent (delvis ryddig )hjem, sol,helg, og ikke minst at mannen kommer hjem etter en ukes tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå