Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt denne nå etter Kreta tur i sommer

Hvis den skulle være posituv ,Kan de på denne prøven se om den er positiv pga tidligere gjennomgått infeksjon eller om jeg har infeksjonen nå ? Eller må de da ta nye prøver ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tas alltid toxoplasmatest ved første legebesøk når man er blitt gravid... ( ifølge min lege)

Skrevet

Ikke på meg : ) men ifølge en annen lege jeg snakket med så sa han også at det var rutine

Skrevet

Sikker? Det hørtes merkelig ut... Legen din som har "glemt" å krysse det ut på skjemaet da? (For du tok vel en blodprøve på første kontroll!?)

Skrevet

Det var heller ikke rutine hos min lege. Måtte be om det, siden jeg har katt. Tror kanskje det står at du er immun hvis du har hatt det tidligere. Er ikke sikker. På min stod "ikke påvist", så jeg ble overraska av det.. Trodde jeg var immun etter å ha bodd med katter hele livet og elska sandkassen som barn.. men den gang ei.

Skrevet

På min sto d negativ... Har tatt ny test nå etter ferie på rhodos i sommer.... Ikke fått svar enda!

Skrevet

Det er ikke rutine lenger å sjekke toxoplasma....Det var det før, men det har de sluttet med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...