Gå til innhold

Svar meg helt ærlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gift mann visste jeg var forelsket i ham. (jada, jada... I know... ingen reprimander takk :-)). Vi møtte på hverandre en kveld, på en sammenkomst. Pratet litt et par ganger, men det rare var at han bevisst unngikk øyekontakt med meg hele tiden mens vi pratet. Han var tydelig ukomfortabel med at vi møttes, virket litt nervøs og drakk en del. En gang i løpet av kvelden gikk han forbi meg. Da smilte han og holdt blikket. Men så snart vi pratet sammen og han hadde noen rundt seg (hans venner) så unngikk han blikket mitt. Det var så rart.... Kan noen forklare det her for meg. Hvorfor ville han overhodet ikke se meg inn i øynene mens vi pratet, men smilte lenge og holdt blikket lenge fast da han gikk forbi meg. Kan noen forklare det her for meg? Hans kone var forøvrig ikke tilstede, men mange av hans beste venner. Jeg har prøvd å spørre om han har følelser for meg. Han svarer ikke på det, eller kan eller vil ikke svare... Han sier bare jeg må slutte å innbilde meg ting.

Har han følelser for meg eller ikke?

Anonymous poster hash: 5a9ea...940
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I grunn likegyldig. Han har bedt deg om å ikke innbille deg ting, vil ikke svare deg på spørsmålet, og ungår øyekontakt. Han er gift... hva mer trenger du?

Anonymous poster hash: 07675...723
Skrevet

Nei, tror bare han prøvde å vise deg vennlighet, og at det var lettere med litt avstand dere i mellom. 

I tett samtale så han vekk, slik at du ikke skulle få gale signaler, og tro han var interessert.

Anonymous poster hash: 24452...e56
Skrevet

Hvis han vet du er forelsket i ham, hans venner er der og han merker dine blikk, klart han blir forlegen.

Jeg vet at menn er ganske enkle på visse ting. Liker han deg ville ha vist deg det, ikke sagt at du innbiller deg det.

Utifra det du skriver så får jeg ikke på følelsen av at han liker deg. Snarere tvert i mot. Kanskje han syns setting ble litt klein/ ukomfortabel..??

Håper du klarer å gi slipp og komme deg videre. For denne runden virker det som du er du dømt til å tape, dessverre :(

Anonymous poster hash: 37c1c...20d

Skrevet

Hvis han vet du er forelsket i ham, hans venner er der og han merker dine blikk, klart han blir forlegen.

Jeg vet at menn er ganske enkle på visse ting. Liker han deg ville ha vist deg det, ikke sagt at du innbiller deg det.

Utifra det du skriver så får jeg ikke på følelsen av at han liker deg. Snarere tvert i mot. Kanskje han syns setting ble litt klein/ ukomfortabel..??

Håper du klarer å gi slipp og komme deg videre. For denne runden virker det som du er du dømt til å tape, dessverre :(

Altså, ikke liker deg var ment som "ikke liker deg på den måten"!! Sorry, det hørtes jo helt feil ut... Klart jan kan line deg som person uten å være forelsket ;)

Skrevet

Vi 'skværet opp' etterpå og ble enige om at vi begge måtte slutte å føle det så 'awkward' når vi møtes. Han ba meg la temaet ligge.

Men spørsmålet er ikke om det er noen som helst sjanse eller ikke, men om det kan være han faktisk har følelser for meg. Er det ikke mer å forvente at han oppførte seg mer normalt i en sånn setting om han ikke hadde noe som helst følelser for meg? Hvorfor var han stressa (noe han ikke pleier å være) og unngikk blikket mitt? Hva var han stressa for?

Skrevet

Han er gift. Det er vel svar nok?

Og om han så var litt betatt av deg så vil han ikke gjøre noe mer ut av det fordi han elsker sin kone og vil ikke være utro. ?

Ikke noe å tenke på. En gift mann fører aldri noe bra med seg.

Anonymous poster hash: 70710...c6f
Skrevet

Jeg vet han alltid har likt meg før, men så kom det her og ting ble etterhvert veldig merkelig. 

Skrevet

Jeg godtar at jeg ikke kommer noen vei... men likevel hadde det vært hyggelig å vite om han faktisk hadde noen følelser for meg.... det er jo uansett verdifullt og hyggelig for meg å vite... Man kan jo ha følelser for andre i større eller mindre grad selv om man er gift, mener jeg.... Kan han ha hatt noen ørsmå følelser for meg, eller tyder det her på at han overhodet ikke har følelser for meg?

Skrevet

Vi 'skværet opp' etterpå og ble enige om at vi begge måtte slutte å føle det så 'awkward' når vi møtes. Han ba meg la temaet ligge.

Men spørsmålet er ikke om det er noen som helst sjanse eller ikke, men om det kan være han faktisk har følelser for meg. Er det ikke mer å forvente at han oppførte seg mer normalt i en sånn setting om han ikke hadde noe som helst følelser for meg? Hvorfor var han stressa (noe han ikke pleier å være) og unngikk blikket mitt? Hva var han stressa for?

Fordi han vet du er interessert? Kan være stress nok det, å passe på å ikke gi feil signale, slik at du feks tror han har følelser. Eller redd du skal begynne å "mase"?  :huh:

Anonymous poster hash: 24452...e56

Skrevet

Æsj! Blir dårlig av at du ikke kan kaste inn håndkleet. Han er gift, du er i beste fall frekk som ikke ligger unna ham.

Anonymous poster hash: da453...ed5

Skrevet

Jeg godtar at jeg ikke kommer noen vei... men likevel hadde det vært hyggelig å vite om han faktisk hadde noen følelser for meg.... det er jo uansett verdifullt og hyggelig for meg å vite... Man kan jo ha følelser for andre i større eller mindre grad selv om man er gift, mener jeg.... Kan han ha hatt noen ørsmå følelser for meg, eller tyder det her på at han overhodet ikke har følelser for meg?

Huff da.. Syns det er så leit å lese sånt som dette.. Du griper etter halmstrå, hi!

Joda, alltid koselig å høre om noen liker deg, men når du selv er forelsket i en gift mann som viser tydelig at han ikke vil være utro eller forlate kona, da må jeg spørre hi; hva vil du med den informasjonen egentlig, hva for slags rolle spiller det fra eller til om han faktisk hadde følelser for deg? Tror du det blir lettere for deg om han innrømte om han var forelsket? Hadde det da blitt enklere for deg å la det ligge?

Du må bare slå fra deg disse tankene, hi! Ikke spekuler i verken det ene eller det andre. Du bare piner deg selv på denne måten :(

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hadde jeg hatt en mannlig person som var forelsket i meg og som ikke ville la saken ligge selv om jeg stadig ba om det, ville jeg også ha oppført meg temmelig "rart" når jeg var nødt til å være i nærheten av den personen.

Skrevet

Hva med bare og gi faen, og hvorfor skal du liksom ha bekreftelse på det? Han bryr seg ikke, hva med bare og respektere det???? Han er gift, da bør du ha vett nok til og la være....

Anonymous poster hash: 47ba1...3d3

Skrevet

Tja. Mulig han liker deg eller kunne tenkt seg å gitt deg en runde i høyet, hvorfor skulle han ellers ikke bare kunne svare et høyt og rungende nei når du spør om han har følelser, tenker jeg....

Men om han så har så er han tydeligvis fortsatt ikke interessert i å gjøre noe mer ut av det, så la det ligge du.

Kutt ut å gnåle om det ihvertfall, det blir bare patetisk. Han er gift og akter tydeligvis fortsatt å være det.

Skrevet

Godt mulig han finner deg attraktiv, men her har du bare møtt på en bra mann, som faktisk klarer å være trofast:) de finnes jo ikke, i følge noen her inne ;)

Anonymous poster hash: 44945...607

Skrevet

Ja, han er en bra mann.... Det er derfor jeg er så glad i ham. Skulle ønske alle var som ham.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke han har følelser for deg. Han har likt deg som en venn, men etter at du sa at du var forelsket i han, så føler han seg brydd i ditt nærvær. Du er tydeligvis heller ikke en type som gir deg så lett, siden du maser på han og vil at han skal svare på om han har følelser for deg eller ikke. Jeg tror dessuten han synes litt synd på deg, og derfor smiler til deg når han har deg på avstand.

Han vil ikke se deg i øynene når dere prater, for han vil ikke at det skal oppfattes som, hverken av deg eller andre, at han flørter, og at du ikke skal få vann på mølla. Det skal tydeligvis veldig, veldig lite til før du tolker det som at han har følelser for deg, for selv om han sier at du innbiller deg dette, så gir du deg ikke. Når noen stort sett ser vekk i en samtale, så er det et ganske sterkt hint om at han også ønsker seg vekk.  

La dette ligge. Hvordan i all verden hjelper det deg om vi her inne tror at han har følelser for deg eller ikke? Du år ikke den mannen, og han vil ikke ha deg. Det er derfor ingen vits i å lulle seg inn i en fantasi om at han elsker deg innerst inne, men kan ikke gå fra kona eller annet møl. Dette var bom, finn et nytt mål, sikt bedre og legg om taktikken, så blir det kanskje blink.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke han har følelser for deg. Han har likt deg som en venn, men etter at du sa at du var forelsket i han, så føler han seg brydd i ditt nærvær. Du er tydeligvis heller ikke en type som gir deg så lett, siden du maser på han og vil at han skal svare på om han har følelser for deg eller ikke. Jeg tror dessuten han synes litt synd på deg, og derfor smiler til deg når han har deg på avstand.

Han vil ikke se deg i øynene når dere prater, for han vil ikke at det skal oppfattes som, hverken av deg eller andre, at han flørter, og at du ikke skal få vann på mølla. Det skal tydeligvis veldig, veldig lite til før du tolker det som at han har følelser for deg, for selv om han sier at du innbiller deg dette, så gir du deg ikke. Når noen stort sett ser vekk i en samtale, så er det et ganske sterkt hint om at han også ønsker seg vekk.

La dette ligge. Hvordan i all verden hjelper det deg om vi her inne tror at han har følelser for deg eller ikke? Du år ikke den mannen, og han vil ikke ha deg. Det er derfor ingen vits i å lulle seg inn i en fantasi om at han elsker deg innerst inne, men kan ikke gå fra kona eller annet møl. Dette var bom, finn et nytt mål, sikt bedre og legg om taktikken, så blir det kanskje blink.

Amen

Skrevet

Flere her skriver til deg at han mest sannsynlig ikke har følelser for deg. Likevel driver du å sier at det hadde vært hyggelig om han hadde hatt følelser osv, og skjønner ikke hvorfor vi ikke kan svare på spørsmålene dine...

Han ber deg la det ligge. Han synes det er ubehagelig å fortelle deg at han faktisk ikke liker deg på den måten. 

Anonymous poster hash: 5a17d...243
Skrevet

tror du legger mere i blikket og smilet hans enn han mente.

Anonymous poster hash: 9906f...cf5
Skrevet

Han er ukomfortabel, that's all

Anonymous poster hash: d4b2a...3c2
Skrevet

Hold deg unna, han elsker sin kone å vil ikke ha med deg å gjøre det er helt tydelig.

Anonymous poster hash: 7c8b9...b9e

Skrevet

Jeg holder meg unna på det viset, og ønsker ham alt godt. Det er en mann jeg respekterer høyere enn de fleste. Han er et unikum. Men, mine følelser for ham blir ikke så lett borte, og jeg håper ingen forventer eller fordømmer det... Det må være lov å være glad i et menneske, uten at jeg har tenkt å gjøre noe mer ut av det. Likeledes hadde det vært hyggelig å vite om han kanskje var litt glad i meg også, uten at jeg forventer at han har tenkt å gjøre noe ut av det. Jeg synes det skal være lov til å være glad i mennesker.... Nettopp fordi jeg er så glad i ham respekterer jeg nettopp han, hans ekteskap og hans vei å finne lykken på her i livet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...