Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min begynner i bhg om 1 uke. Han krabber og går langs møbler, men han går ikke selv ennå. Han har aldri brukt sko ennå.

Men nå begynner han jo i bhg. Kan ikke være i sandkassa på sokkelessen.

Kjøper jeg vanlige gå sko? Eller bør jeg kjøpe noe annet?

Går barna på sokkene inne eller må jeg kjøpe tøfler?

Proffene anbefaler ikke sko før man kan gå selv. Men må vel ha sko?

Ha gjorde dere?

Stressa over bhg start når han ikke går :)

Han er 11 mnd bare

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144076637-hjelp-spm-om-bhgstart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøp sånn "sko" som de har utenpå sokken. Husker ikke hva det heter, men det er en form for vott til foten,men det er som en sko. beklager teit forklaring. når det gjelder inne kan det være greit med sokketøffler med antiskli under=) så små skal ikke ha sko på, ødelegger beina deres. anbefales å vente til de går, før man kjøper sko. 

kjøp sånn "sko" som de har utenpå sokken. Husker ikke hva det heter, men det er en form for vott til foten,men det er som en sko. beklager teit forklaring. når det gjelder inne kan det være greit med sokketøffler med antiskli under=) så små skal ikke ha sko på, ødelegger beina deres. anbefales å vente til de går, før man kjøper sko.

Hihi. Mener du stonz?

Vi har det likt som deg og skal ut og kjøpe sko i morgen. Hender vi går litt ute med briovogna på ettermiddagene og det begynner å bli kaldt å gå barbeint som vi har gjort til nå;) Ser for meg at vi kjøper et par lette høstsko evt med gore-tex. I tillegg har vi arvet gummistøvler og sånne fotposer fra Troll som jeg tenker kan være ålreit å krabbe i ute.

Annonse

Mi går kun med sokkar inne, ser at det berre er eitt av barna som brukar tøfler. Har lagt mokkasiner i korga hennar, men dei er framleis ubrukte etter snart 1 mnd i bhg.

Alle på avdelinga går både inne og ute det eg har sett, så ute har eg ikkje erfaring å bidra med når det gjeld sko til dei som framleis ikkje er stø på beina. Men vi har eit par lette joggesko og eit par støvlar ståanfe i bhg slik at dei ansatte kan ha å velge i uavhengig av kva ho kjem i. Registrerar at dei ser ut til å foretrekke desse joggeskoa så sant det ikkje regnar, om bakken og sandkassa er litt våt er det framleis joggeskoa som er i bruk. Er nok fordi støvlar og tyngre sko hemmar ho i leik enda.

http://www.nordtekstil.no/media/bilder/produkter/IMG_1413.jpg Tenker sånne til jenta mi uansett om hun går eller ikke når hun evt begynner i bhg nå utover høsten. Hun krabber og går langst møbler nå. Disse posene er jo perfekt med antigli under sålen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...