Gå til innhold

Fy faen for en idiot av en mann jeg har!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skuffet at jeg klarer ikke å se på han en gang.

Han har kjørt i fylla :(

Han kan være glad ungene er hjemme , ellers hadde det klikket for meg og han hadde fått en saftig ørefik!

Anonymous poster hash: 7b89b...ddd

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

For en tosk!!! Skjønner godt du blir forbanna..

Gjest Skofantomet
Skrevet

Skjønner jeg godt. Skulle nesten fått seg en kraftig lærepenge.

Skrevet

Å slå ektefellen sin er da minst like lavmåls som å kjøre i fylla... Høres ut som dere fortjener hverandre.

Skrevet

Å slå ektefellen sin er da minst like lavmåls som å kjøre i fylla... Høres ut som dere fortjener hverandre.

Bedre å fike til ham enn at han dreper noen når han fyllekjører, vel..... Du sidestiller vel ikke dette???????

Anonymous poster hash: 8a421...33b

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Å kjøre i fylla kan jo ta livet av både sjåfør og uskyldige mennesker.

En ørefik er jo ikke behagelig, men vil ikke sidestille disse to. Hadde han fyllekjørt med barna sine hadde han i mine øyne fortjent både en ørefik og verre til, uten at jeg synes vold er greit på noe vis.

Skrevet

Idiotmann uten tvil! Men å slå han? Hva om han dro til deg om du gjorde noe dumt, hadde det vært greit for deg da? Det handler om respekt og å være likeverdige partnere..

Skrevet

Vanligvis er jeg enig. Men jeg HATER fyllekjørere. Og sette sitt eget liv i fare og andres liv i fare på en sånn måte er for meg helt uforståelig og til de grader så egoistisk at han fortjener en ørefik.  

At han er villig til å la barna sine miste pappaen sin og la oss sitte igjen med en dyp sorg (om han hadde havnet i en ulykke) eller at han er villig til å evt ha ett eller flere liv på samvittigheten bare fordi at han ikke klarer å sette seg inn i en taxi er for meg dypt skuffende og at han er villig til kaste bort vår framtid sammen er sjokkerende .

Han er en stor idiot i mine øyne nå :(

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ah, det var ikke det HI mente ang. barna nei...ser det nå...i så fall vil jeg si at en ørefik sikkert ville vært ganske hensiktsløs.

(det ville den.også i første innlegget mitt, men da hadde jeg nok vært hinsides rasjonell tenking)

Skrevet

Jeg ville sagt klart og tydelig at hvis det skjer en gang til så kommer jeg til å anmelde ham. Mann eller ikke mann!

En ungdomskamerat av meg døde altfor ung pga en fyllekjører, som "bare hadde drukket litt".

De siste årene før kameraten min døde var han lam fra halsen og ned. Tidligere et stort idrettstalent, over natten bundet til sengen - hvor han døde etter noen år pga komplikasjoner av skaden. Kunne knapt snakke etter ulykken, ikke bevege armer eller bein, ikke vaske seg selv eller spise selv.

Jeg har absolutt nulltoleranse, og ville gjort det helt klart for mannen at skjer det en eneste gang til så anmelder jeg ham. (Jeg har sagt det samme til et nært familiemedlem.)

Og han kan bli så sint som han bare vil - hvis jeg vet at han kjører i fylla så er jeg nesten medskyldig hvis jeg ikke melder fra. Jeg vil ikke leve med det på samvittigheten at jeg vet at noen utsetter andre for livsfare uten at jeg sier fra.

Anonymous poster hash: c36ca...207
Skrevet

Vanligvis er jeg enig. Men jeg HATER fyllekjørere. Og sette sitt eget liv i fare og andres liv i fare på en sånn måte er for meg helt uforståelig og til de grader så egoistisk at han fortjener en ørefik.

At han er villig til å la barna sine miste pappaen sin og la oss sitte igjen med en dyp sorg (om han hadde havnet i en ulykke) eller at han er villig til å evt ha ett eller flere liv på samvittigheten bare fordi at han ikke klarer å sette seg inn i en taxi er for meg dypt skuffende og at han er villig til kaste bort vår framtid sammen er sjokkerende .

Når en mann slår en kvinne sier vi at "ingenting en kvinne gjør kan rettferdiggjøre vold" men det gjelder ikke når det er kvinnen som slår da?

Skrevet

Å fantasere om å gi mannen ørefik (eller grisebanke han) er ikkje vold, det er det først når ein faktisk gjer det. Hadde hatt litt voldsfantasiar sjølv etter noko slikt.

Å fokusere på denne ørefiktanken er ei total avsporing frå saka, nemlig at mannen er ein dritmann som risikerar livet til seg sjølv og andre av latskap/gjerrighet.

Skrevet

Når en mann slår en kvinne sier vi at "ingenting en kvinne gjør kan rettferdiggjøre vold" men det gjelder ikke når det er kvinnen som slår da?

Joda, de fleste her inne synes jo det er helt greit at "Elsker livet" blir slått av mannen sin...

Anonymous poster hash: 7f583...639

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Ærlig talt, det er ikke vold å ønske å slå en idiot som fyllekjører. Jeg hadde faktisk gått fra han.

Skrevet

Ærlig talt, det er ikke vold å ønske å slå en idiot som fyllekjører. Jeg hadde faktisk gått fra han.

haha, for en latterlig påstand.... Dummeste jeg hører her inne... I virkeligheten hadde du nok ikke gått fra din mann om han fiket til deg... 

Fyllekjøring er IKKE greit, men man går vel ikke fra sin mann, og far til sine barn pga det... Gjort er gjort, han gjør det helt sikkert ikke igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...