Gå til innhold

Ut på byen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nurket er snart to måneder stor og det er på høy tid at Mamma'n finner frem danseskoene og slår ut håret med venninner i Tigerstaden ;)

... og før dere steiner meg; Nurket kommer til å være i gode hender hjemme hos min mor sammen med Pappa'n til Nurket.

Så, mine damer, bortsett fra å se smashing ut (noe jeg alltid gjør så klart) ..

hva må jeg huske på?! Gode tips for første bytur etter fødsel mottas med takk!!

:D *gleeeeeeder seg mucho*

Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet

Om du skal drikke alkohol, så er det fare for at det skal lite til før det plinger oppi der :)

Skrevet

Om du skal drikke alkohol, så er det fare for at det skal lite til før det plinger oppi der :)

Skal være meget forsiktig - finnes ingenting som er mindre glamorøst og usexy er fulle jenter på byen *grøss*
Skrevet

Jepp !! Ikke gå for samme mengde som før !! Ellers gjør som før :)

Skrevet

Forbered deg på at du savner masetrollet i stedet for å ha det gøy.. Sorry! Det blir bedre om... to år?

Skrevet

Nurket er snart to måneder stor og det er på høy tid at Mamma'n finner frem danseskoene og slår ut håret med venninner i Tigerstaden ;)

... og før dere steiner meg; Nurket kommer til å være i gode hender hjemme hos min mor sammen med Pappa'n til Nurket.

Så søt du er :)

Skrevet

Forbered deg på at du savner masetrollet i stedet for å ha det gøy.. Sorry! Det blir bedre om... to år?

Oj! :o
Gjest Skofantomet
Skrevet

Mhm, det er (desverre) helt sant.

Skrevet

Så søt du er :)
Du er ikke så borte selv heller ;) *blunk-blunk*
Skrevet

*forbereder seg veldig mentalt* :)
Skrevet

Husk mobilen, så du kan titte frenetisk etter nytt fra heimen og sende x- antall meldinger for å høre om alt går bra.

Skrevet

Bra! Hold forventningene til egen innsats lave, det er jo en trygg vei til suksess :-) Jeg er sikker på at det blir aldeles utmerket, altså. Men du kommer til å oppleve at hodet er endel hjemme!
Skrevet

Tusen takk for svar :) Noe annet av mer praktisk karaktér som kan være lurt å huske på?

Skrevet

Nei det er ikke sant! Deilig å komme seg ut litt. Kos deg! :)

Anonymous poster hash: b3664...ae3

Skrevet

Oi, det hadde ikke jeg ork til før etter .. Tja.. har ikke vært på byen enda og snuppa er 19 mnd ;) 

Du får kose deg det du klarer, men husk mobil og dra hjem dersom du vil hjem. Du får ta den første turen som en prøvetur. 

Anonymous poster hash: 8770a...c2e
Skrevet

Vi snakker absolutt ikke "hæla i taket og gebisset i linoliumen". Ut og spise, et par drinker/litt mussérende og en svingom på dansegulvet.

Gleder meg masse til å pynte meg skikkelig. Selvom jeg er hjemme i perm.sminker jeg meg jo hver dag, pynter meg litt og bruker smykker etc, men jeg tusler ikke rundt i de fjongeste kjolene og høyeste skoene mine i heimen (eller på Nærsenteret ... hehe). Dessuten er det LIVSFARLIG med høye hæler når man står med barnevogn på distriktsbuss (som kjøres av FARTSGALE sjåfører).

Noe det er lurt å ha med seg? Ekstra ammeinnlegg?? Pumpe i håndvesken?

:D

Skrevet

Pumpe er nok lurt ja :-)

Anonymous poster hash: cf958...c01

Skrevet

Nei, det er det ikke ;)

Anonymous poster hash: 327f3...c1a

Skrevet

Snik <_<  Jeg vil også på byen!!! Dessverre tar ikke frøkena mi på 3,5 mnd flaske, så her er det kun pupp som teller.

Kos deg masse og ta en dans for meg også!:)

Skrevet

hehe husker min første tur ut snuppa var ca så stor som din og jeg klarte ikke slappe av selv om jeg visste at hun var trygt hjemme sammen med pappaen og svigermor, sente masse sms og ble mere stresset om de ikke svarte med en gang, og det eneste jeg klatre og tenke på var at jeg vill hjem!!!

Men som mange sier forbered deg på savn, ha mye strøm på tlf, ha lyden på på tlf, ikke drikk fort eller mye du tåler ikke så mye som før og dra hjem når du vill :)

Ha en fin kveld ute og kos deg masse.

Skrevet

Med nummer to fikk jeg ikke gått ut på byen før han var nesten 1,5 år fordi han nektet å slutte med nattammingen før vi kuttet ut amming helt og dessuten tok han ikke flaske. Hadde et par litt kjedelige runder ut og spise, med brus og mobilen klar, mens de andre var helt klare for byen etter middagen, litt misunnelig på de som har babyer som tar flaske :)

Jeg ville passet på å ha på meg ammeinnligg (ikke ull, men ordentlige som holder på melka, f.eks medela eller chicco) og hatt med meg noen ekstra for å kunne bytte underveis. I tillegg hadde jeg tatt med meg pumpa for å være sikker på at jeg hadde mulighet for å ta unna det verste sprenget (og så hadde jeg pumpet meg rett etter middagen for å slippe å holde på med det når jeg hadde fått i meg mer å drikke).

Anonymous poster hash: 2169f...76b
Skrevet

Med nummer to fikk jeg ikke gått ut på byen før han var nesten 1,5 år fordi han nektet å slutte med nattammingen før vi kuttet ut amming helt og dessuten tok han ikke flaske. Hadde et par litt kjedelige runder ut og spise, med brus og mobilen klar, mens de andre var helt klare for byen etter middagen, litt misunnelig på de som har babyer som tar flaske :)

Jeg ville passet på å ha på meg ammeinnligg (ikke ull, men ordentlige som holder på melka, f.eks medela eller chicco) og hatt med meg noen ekstra for å kunne bytte underveis. I tillegg hadde jeg tatt med meg pumpa for å være sikker på at jeg hadde mulighet for å ta unna det verste sprenget (og så hadde jeg pumpet meg rett etter middagen for å slippe å holde på med det når jeg hadde fått i meg mer å drikke).

Anonymous poster hash: 2169f...76b

Supert! Tusen takk :) Var litt usikker på om det ville være litt overkill å ta med pumpe på byen :P
Skrevet

Kos deg :D Man fortjener en sånn kveld etter graviditeten, lange kvelder og tunge netter ;D Prøv å la mobilen ligge, og tenk på alt annet når dere er ute enn hva som skjer hjemme :) Blir det noe så får du beskjed :) Jenta mi var 3 mnd første kvelden og jeg ba svigermor om å sende mld når hun la babyen for kvelden og det var det :) Vi hadde en fantastisk kveld med venninner og deres kjærester over en bedre middag :D 

Slå ut håret med god samvittighet:D

Skrevet

hehe jeg var ute da gutten var 3 mnd. måtte ha pumpe i vesken for det ble skikkelig sprengt etter hvert.....

turte dessuten ikke å amme før langt på dag neste dag så bra jeg hadde pumpet mye melk i forkant.

(jeg vet ikke om du ammer da.... men har du sjekket at nurket tar flaske/mme?) :)

Anonymous poster hash: 34e46...c99
Skrevet

Her går både pupp, MME og flaske ned på høykant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...