Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Vi skal kjøpe ny seng, og har landet på merket Jensen. Men vi er usikker på hvilken modell vi skal velge, og står nå mellom Diplomat og Ambassadør. Er det noen som har erfaringer med disse modellene, som kan komme med sine meninger? På forhånd takk Anonymous poster hash: 43d77...011
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Husker ikke alle betegnelsene. Jeg endte for noen år siden opp med Jensen Royal med XO overmadrass. Beste sengen jeg noensinne har hatt - og er det fremdeles. Elsker sengen min!!! Anonymous poster hash: 90e7c...8a2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Leste kun overskriften og ble veldig nysgjerrig på hvordan Jens er i senga, hahaha. For mye valg om dagen merker jeg. Anonymous poster hash: 7532f...2b3
Gjest Vicky Pollard Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Kan ikke se for meg Jensen som hverken diplomat eller ambassadør. Aller minst statsminister..... Ikke ville jeg ligget på henne heller..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Vi valgte svane MEN om du kan invester i den beste sengen du har råd til, vi tilbringer jo halve livet sengen. Og prøveligg : ) heller for mye enn for lite ; ) Anonymous poster hash: 21e91...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå