Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Har vært i Mogan på Gran Canaria. Har egentlig ikke lyst til å reise tilbake til GC. Noen som har en perle de kan anbefale med på Lanzarote eller Tenerife? Vi er 2 voksne og 2 barn og liker det litt genuint, stille og sjarmerende. Pleier å feriere i Italia, men det blir for kaldt på denne tiden, så da trenger jeg deres beste tips. Anonymous poster hash: dc84a...7d7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: dc84a...7d7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Forhåpentligvis Hemsedal :-) Men vi bestiller alltid i siste liten på vinteren, og påsken da vi ønsker å reise til det stedet der snøen og solen er best, uten at det er for kaldt. Absolut å foretrekke før ting som Kanariøyene ol. Ungene digger å stå på ski! Sesongen er jo temmelig begrenset ofte, så tenker det er viktig å få opp ski gleden tidlig. Anonymous poster hash: 76880...60c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Corralejo på Fuerteventura! En fantastisk koslig by, akkurat passe stor og full av sjarm . Går båt over til Lanzarote, så kan fint ta en dagstur dit. Anonymous poster hash: 8fa6a...b83
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Corralejo på Fuerteventura! En fantastisk koslig by, akkurat passe stor og full av sjarm . Går båt over til Lanzarote, så kan fint ta en dagstur dit. Anonymous poster hash: 8fa6a...b83 Tusen takk for svar! Det skal sjekkes ut!! Anonymous poster hash: dc84a...7d7
Førstemann Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Forhåpentligvis Hemsedal :-) Men vi bestiller alltid i siste liten på vinteren, og påsken da vi ønsker å reise til det stedet der snøen og solen er best, uten at det er for kaldt. Absolut å foretrekke før ting som Kanariøyene ol. Ungene digger å stå på ski! Sesongen er jo temmelig begrenset ofte, så tenker det er viktig å få opp ski gleden tidlig. Anonymous poster hash: 76880...60c Enig med deg! Det må bli skiferie:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #8 Skrevet 30. august 2013 Føler også med på tråden! Er interessert i en liten ferietur til vinteren. Syns Gran Canaria var for kaldt i januar/februar. Jeg har heller ikke lyst til å reise helt til Thailand eller Sør-Amerika.... Anonymous poster hash: 0e44d...a86
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #9 Skrevet 30. august 2013 Dubai! Anonymous poster hash: 5e244...3c6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #10 Skrevet 30. august 2013 Dubai! Anonymous poster hash: 5e244...3c6 Er Dubai ok med to barn på 1 og 6 år? Jeg ser for meg at Dubai ikke er så koselig... tenker at det egner seg bedre med store barn?? Anonymous poster hash: dc84a...7d7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #11 Skrevet 30. august 2013 Vi skal til Rauland Har fire barn som elsker å stå på ski, tvintip og snowboard, så vinterferie på noe annet enn snø er helt uaktuelt. Anonymous poster hash: 558be...1b3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #12 Skrevet 30. august 2013 Vi skal 2 uker på Tenerife, drar i mars da er været mer stabilt der. Har vært der 3 ganger før å trives veldig godt der. Nå i høstferien drar vi til Lanzarote, der er det også veldig fint. Anonymous poster hash: 708ff...cec
Anonym bruker Skrevet 30. august 2013 #13 Skrevet 30. august 2013 Dubai! Anonymous poster hash: 5e244...3c6 Er Dubai ok med to barn på 1 og 6 år? Jeg ser for meg at Dubai ikke er så koselig... tenker at det egner seg bedre med store barn?? Anonymous poster hash: dc84a...7d7 Dit ville jeg IKKE ha reist med mann og barn dersom jeg ikke var gift. Dersom uhellet er ute og man må på sykehus eller kommer i kontakt med politiet, vet man ikke hva som skjer. Dubai kan være fint dersom man bare er interessert i å ligge på stranden eller besøke aktivitetsparker for barn. Det er mye av det. Tror jeg heller ville foretrukket et annet sted med små barn Anonymous poster hash: 0e44d...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå