Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Noen dager burde jeg bare blitt liggende i senga... Startet dagen med å falle ned trappa og fikk et gedigent blåmerke på rumpa, så klarte jeg å falle i dusjen og slå meg i hodet (trodde det bare var gamle damer som klarte det jeg). På butikken klarte jeg å miste en pose med to farrisflasker og to solo flakser, og selvsagt var det solo flaskene som eksploderte og sprutet på alle i fire meters omkrets, kan godt si at det ikke var alle som satte pris på å bli sølt ned med klissete solo. Nå burde jeg vel bare dratt hjem, men optimistisk som jeg er fortsatte jeg bare på min ferd mot "katastrofen". Tok meg en tur innom plantasjen hvor jeg faktisk klarte å kjøre på en stabel med potter som gikk i tusen knas. Det var den berømte dråpen og jeg dro hjem med "halen" mellom beina. Ettermiddagen ble brukt til å vaske vinduer og det gikk forsåvidt bra en lang stund før jeg likegodt falt ned fra gardintrappa og vred foten min. Endte med en tur til legevakta hvor de påvist brudd i foten...ER DET MULIG Å VÆRE SÅ KLØNETE??? Svaret er ja og nå gir jeg opp og hopper til sengs. Sannsynligvis så kommer senga til å falle sammen når jeg legger meg bare for å understreke enda engang at jeg aldri burde forlatt den idag!!!! Anonymous poster hash: 5a7fa...125
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 *blåse på* Strengt tatt så er sannsynligheten for at morgendagen blir bedre ganske stor så hump i seng og bli der til det er trygt å ferdes utomsengs igjen!! Riktig god bedring!! Anonymous poster hash: 95052...2fa
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Maks uflaks idag ja.. Du får holde sengen du, er nok det tryggeste for deg;)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Jøss, er det mulig!?!?! Du har hatt litt av en dag! Håper bruddet i foten ikke var alvorlig. Kjedelig å gå med krykker en stund, men det blir jo bra. God bedring! ps... ikke veive for mye med krykkene de neste ukene Anonymous poster hash: 9672f...38b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Dakar. Du får kose deg til sengs med en god film Anonymous poster hash: 5494b...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå