Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Hjelp! Min nabo er operasanger. Det i seg selv er jo litt kult. MEN, hun har fått det for seg at å øve (dvs synge så høyt at vi som bor på andre siden av veien hører det INNE) til alle døgnets tider. Det skjer ett par ganger i uken at hun øver i 23-24 tiden. Jeg synes det holder å våkne av babyen som hyler, og slipper gjerne å våkne av operasang i tillegg. Er det jeg som er urimelig og trøtt? Må man regne med slikt fra naboer? Anonymous poster hash: b00cb...67c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 23-24 er ikke greit - bare å si ifra. Kanskje hun kan slutte kl 21 eller forsøke å øve mer midt på dagen? Om dere bor i hus kan det hende hun ikke har tenkt på at dere blir forstyrret vettu. Anonymous poster hash: 34518...64f
<3 2G <3 Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Ikke sikkert hun vet dere hører det, bare å si fra
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Hei :-) Er selv utdannet operasanger og ville ALDRI funnet på å øve så sent hvis det var noen mulighet for å forstyrre noen (dvs ingen naboer!). Jeg ville sagt ifra at du synes hun synger nydelig, men om det var mulig å ikke synge etter... Et eller annet tidspunkt som du synes er greit. Jeg synger mellom 9 og 18. En sjeeeeelden gang før eller etter det. Anonymous poster hash: f233a...2a7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Vi bor i en gate bestående kun av tomannsboliger. Hun hor altså under noen andre, i tillegg til at alle husene i gata står tett. Hun vet garantert at det høres godt. Det skal sies at hun og hennes familie ikke akkurat tar hensyn ellers heller (hunden løper løs i gata, de roper på hunden HØYT til alle døgnets tider, små barn som leker i gata til langt på natt). Men synes det hadde vært lettere å si fra til dem om sangen da det er litt mer konkret Hi Anonymous poster hash: b00cb...67c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Gtem til kl 23 bør hun få synge uten at du klager. Blir det senere kan du si noe. Anonymous poster hash: 828c3...c87
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Hvor gammel er hun? Langt hår? Hehe.. Tja, begynnelsen av 30åra kanskje? Relativt langt hår ja, men ikke unormalt langt Anonymous poster hash: b00cb...67c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Vi har en trommeslager til nabo. Vi hører han godt. Anonymous poster hash: 0cd88...1ac
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Gtem til kl 23 bør hun få synge uten at du klager. Blir det senere kan du si noe.Anonymous poster hash: 828c3...c87 Er det virkelig greit helt frem til 23 når det bor mange små barn rundt som legger seg mye før det? Jaja, kanskje jeg reagerer litt ekstra fordi jeg er trøtt av baby som ikke sover. Anonymous poster hash: b00cb...67c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Hei :-) Er selv utdannet operasanger og ville ALDRI funnet på å øve så sent hvis det var noen mulighet for å forstyrre noen (dvs ingen naboer!). Jeg ville sagt ifra at du synes hun synger nydelig, men om det var mulig å ikke synge etter... Et eller annet tidspunkt som du synes er greit. Jeg synger mellom 9 og 18. En sjeeeeelden gang før eller etter det.Anonymous poster hash: f233a...2a7 Takk for svar! Anonymous poster hash: b00cb...67c
sologsommer Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Hvor gammel er hun? Langt hår? Hehe.. Tja, begynnelsen av 30åra kanskje? Relativt langt hår ja, men ikke unormalt langt Anonymous poster hash: b00cb...67c Nei, da er det ikke vår "gamle" nabo, hun er over 40
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Hvor gammel er hun? Langt hår? Hehe.. Tja, begynnelsen av 30åra kanskje? Relativt langt hår ja, men ikke unormalt langt Anonymous poster hash: b00cb...67c Nei, da er det ikke vår "gamle" nabo, hun er over 40 Det var i grunn bra! Hadde vært kjedelig om andre naboer fant ut at jeg la ut om dette på nett Anonymous poster hash: b00cb...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå