Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Har min mor der, og hun står som mor på min profil.. Men nå skal plutselig stemoren min legge meg til som datter.. helt ok det da det ikke finnes stebarn-alterntiv der, men er det noen her som vet om hun også blir stående som mor om jeg godtar forespørselen? Føler liksom at jeg må forklare meg for min mor dersom det skjer.. orker ikke noe drama Anonymous poster hash: bacca...144
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Da blir stemor stående som mor Anonymous poster hash: f7cc7...43a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Da blir stemor stående som mor Anonymous poster hash: f7cc7...43a Er ikke så sikker på det. Må ikke du selv oppføre henne som din mor på egen profil? Kan du ikke prøve å se, og blir det feil får du fjerne henne slik at din mor er den eneste mora oppført hos deg? Anonymous poster hash: 034c5...fbb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Jeg ser virkelig ikke meningen med det i det hele tatt..Du har en mor,tilogmed på fb,også skal stemor stå som mor?? Hehe,jeg må faktisk bare le Anonymous poster hash: cc26e...db2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Jeg ser virkelig ikke meningen med det i det hele tatt..Du har en mor,tilogmed på fb,også skal stemor stå som mor?? Hehe,jeg må faktisk bare le Anonymous poster hash: cc26e...db2 Hehe, ja enig, derfor har jeg jo ikke akkurat noe ønske om å ha henne der også. det får jaggu holde med den mora jeg har. Anonymous poster hash: bacca...144
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Ok, jeg måtte jo prøve og det stemmer, hun ble stående som mor.. Sletta det og ga henne beskjed om at jeg ikke ønsker 2 mødre der. Blir bare for dumt. og hu ble sur! haha.. kanskje like greit at jeg droppa det da. Så kan hu sitte der å være fornærmet! Anonymous poster hash: bacca...144
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Ok, jeg måtte jo prøve og det stemmer, hun ble stående som mor.. Sletta det og ga henne beskjed om at jeg ikke ønsker 2 mødre der. Blir bare for dumt. og hu ble sur! haha.. kanskje like greit at jeg droppa det da. Så kan hu sitte der å være fornærmet! Anonymous poster hash: bacca...144 Altså,stemor ble sur? Oh lord..Hehe,alt man skal lage problemer av Anonymous poster hash: cc26e...db2
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Ok, jeg måtte jo prøve og det stemmer, hun ble stående som mor.. Sletta det og ga henne beskjed om at jeg ikke ønsker 2 mødre der. Blir bare for dumt. og hu ble sur! haha.. kanskje like greit at jeg droppa det da. Så kan hu sitte der å være fornærmet! Anonymous poster hash: bacca...144 Altså,stemor ble sur? Oh lord..Hehe,alt man skal lage problemer av Anonymous poster hash: cc26e...db2 Åja, jeg kunne skrevet bok, eller enda bedre laget såpeserie ala hotel cæsar av familien her.. Anonymous poster hash: bacca...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå