Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg har vært mye rundt omkring, men ikke på den tiden. Liker best små søvnige landsbyer med lokal mat og sjarm, men i januar er det solen og stranda som spiller den største rollen. Varme er stikkordet her:) Kom gjerne med en anbefaling av hotell også. Men helst uten lollo og bernie eller bamseklubb. Vi reiser med barn, men etter to år med bamser så er vi voksne litt lei.. Barnevennlig (4 og 6 år) og varmt Anonymous poster hash: bde20...23f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Sørlige delen av Gran Canaria er klart mest værsikkert. Anonymous poster hash: 5dcbb...b14
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Sørlige delen av Gran Canaria er klart mest værsikkert. Anonymous poster hash: 5dcbb...b14 Ja, men jeg er ikke så glad i Puerto Rico, har bodd der og forbinder det vel mest med fulle engelskmenn(og ikke minst damer). Jeg glemte å skrive det, helst ikke GC. Mogan er nydelig, men jeg vil se noe nytt Anonymous poster hash: bde20...23f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Vi skal prøve Maspalomas i januar. Har ikke vært der før så kan ikke anbefale noe har vært på puerto rico to ganger, var egentlig fornøyd bodde først på puerto azul (ving) og så på colina mar (star tour) likte best det siste mtp rolig, underholdning om kveldene uten bamser og slikt det var noe for alle i grunn Anonymous poster hash: 97f07...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå