Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Jeg kan bare ikke noe for det. Jeg syns at hun er så mindre pen ( egentlig direkte stygg ) og det syns jeg er så utrolig flaut. Føler at andre har så pene barn, og jeg kjenner at jeg er så missunnelig at jeg nesten hater de også. Dessuten så slevet hun hele tiden og det er så ekkelt. Ja, jeg vet at unger slever når de får tenner, men fy søren, jeg blir bare kvalm. Er det flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 85461...4ca
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Uff.. Jeg håper du oppsøker hjelp.
Gjest Skofantomet Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Jaaa, guttene mine var så stygge da de var mindre. Fikset det med en plastisk operasjon vi da.
PrinsessensMor Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 stakkars barn som har en slik mor som tenker slik om datteren sin. du trenger å søke profesjonell hjelp. for slik skal virkelig ikke en mor tenke om sine barn
Honningmelon Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 For et trist innlegg. Jeg går oppriktig vondt av jenta di. Hvordan kan du hate ditt eget barn?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 For et trist innlegg. Jeg går oppriktig vondt av jenta di. Hvordan kan du hate ditt eget barn? Det verste er vel egentlig at hun hater barnet pga utseendet Anonymous poster hash: 9b2cd...406
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Håper virkelig ikke det er flere som har det sånn, nei.... Jeg vet ikke hva annet jeg kan råde deg til enn å la pappaen ta med seg barnet og flytte fram til du får orden på deg selv.... ...eventuelt plassere barnet opp for adopsjon (skjønte det sånn at hun er baby?). For hun vil få et mye bedre hjem hos en familie som virkelig ønsker seg henne enn hos en psykisk utfordret dame som deg.. Anonymous poster hash: 16f09...ec8
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 Jeg begynte nesten å gråte når jeg leste innlegget ditt Stakkars barn! Håper du får hjelp til å se det fine innvendig i barnet ditt og får et annet syn på det. Vi er lagt slik at vi fra naturens side skal synes våre egne barn er fine. Jeg blir bare lei meg av å lese om dette
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Fødselsdepresjon? Anonymous poster hash: b45f8...a2a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Du trenger hjelp. Oppsøk lege eller helsestasjon. Jeg tenker også fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: b8db1...849
mylittlecat Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Enten er du en svært forstyrret person, eller så har du laget årets dårligste trolleinnlegg. Enkelte ting er bare for dumt å tulle med.
Gjest Skofantomet Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 Helt seriøst, dette tror dere ikke på?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #15 Skrevet 29. august 2013 Venninnen min hatet barnet sitt. Viste seg at hun hadde en alvorlig fødselsdepresjon. Dra til fastlege du, garantert ikke noe galt med barnet ditt! Anonymous poster hash: 964cd...05d
Cat_Woman Skrevet 29. august 2013 #16 Skrevet 29. august 2013 Tullehøne. Datteren din er den vakreste du noen gang har sett, og hun er den eneste som kan sikle og snørre utover hele deg uten at du synes det er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #17 Skrevet 29. august 2013 Oida. Anonymous poster hash: 448a3...31c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #18 Skrevet 29. august 2013 Nå ble jeg fysisk dårlig Stakkars lillejenta Anonymous poster hash: e4f3f...19f
Monstermammasupermamma4 Skrevet 29. august 2013 #19 Skrevet 29. august 2013 Jeg kan bare ikke noe for det. Jeg syns at hun er så mindre pen ( egentlig direkte stygg ) og det syns jeg er så utrolig flaut. Føler at andre har så pene barn, og jeg kjenner at jeg er så missunnelig at jeg nesten hater de også. Dessuten så slevet hun hele tiden og det er så ekkelt. Ja, jeg vet at unger slever når de får tenner, men fy søren, jeg blir bare kvalm. Er det flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 85461...4ca Jeg tror ikke mange føler hat mot sine barn. Men dette er et veldig tabubelagt tema. Vanlig er det i alle fall å tenke at man ikke har de "rette" gode følelsene for barnet sitt. Dette kan ha med overskudd å gjøre og også, som noen nevner, med fødselsdepresjon. Jeg tenker at det er viktig å få snakket med dette om noen som tar deg på alvor. På en bloggside som dette er det ofte like mye hets som hjelp å få. Å henvende seg til helsesøster er nok et lurt første skritt. Eller snakk med en annen som står deg nær. Lykke til. Alle barn har noe vakkert i seg.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #20 Skrevet 29. august 2013 Det verste er at hun elsker deg betingelsesløst. Stakkars barn. Anonymous poster hash: 4a551...640
Gjest meg&mini Skrevet 29. august 2013 #21 Skrevet 29. august 2013 Helt seriøst, dette tror dere ikke på? Tydeligvis! Jeg tror ikke på dette, men jeg synes at dette var tidenes dårligste spøk. Noen ting tuller man rett og slett ikke om.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. august 2013 #22 Skrevet 29. august 2013 Jeg håperhåperhåper at dette er trolling, men det er uansett sykt likevel. Sånt som dette er ikke noe man troller med. Jeg rapporterer innlegget, og om det er alvor håper jeg du får hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå