Gå til innhold

var det galt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker dere jeg skrev om den voldelige exen min sim nå er sammen med ei på femten år, jeg sa i fra til moren for og gjøre henne oppmerksom, hun takket så mye men ville gi han en sjangs. nå refser hele vennegjengen hans mot meg om hvor bedriten jeg er som blander meg inn, jeg er kunn bekjymret for denn jenta.. jeg føler ikke stort dårlig samvittighet, men.. gjorde det jeg følte var rett.. men gjorde jeg det rette?

Anonymous poster hash: 3b7e6...b3f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde det rette!

Å redde noen fra å bli slått og mishandet er langt mer viktig enn en vennegjeng som rydeligvis består av idioter uansett

Anonymous poster hash: e7e52...a1c
Skrevet

Du gjorde det rette!

Anonymous poster hash: 44415...aca
Skrevet

Hadde nok holdt meg unna vennegjengen hans også, og dermed brydd meg fint lite om deira meiningar i saka.

Skrevet

Du gjorde det rette.

Anonymous poster hash: 21f08...79e
Skrevet

(Snakker vi om samme person som i et annet innlegg tidligere i dag (vannkoppene), så gjorde du det eneste rette!!)

Uansett; nå har du ihvertfall advart, nå er det opp til henne hva hun gjør med infoen.

Mulig de bebreider deg nå, men den dagen han banker livskiten ut av henne så regner jeg med hun skulle ønske hun hadde hørt på deg!

Anonymous poster hash: a8519...dd8

Gjest FinogFjong
Skrevet

Du gjorde det eneste rette, at så voksne "menn" har så unge kjærester er faktisk bekymringsverdig, og noe barnevernet gjerne ser på i forebyggende øymed.

Om de kontakter deg, truer, eller trakkaserer deg, ha SVÆRT av terske med å kontakte poitiet. Dette er tydeigvis en "vennegjeng" med et meget dårig menneskesyn...

Skrevet

(Snakker vi om samme person som i et annet innlegg tidligere i dag (vannkoppene), så gjorde du det eneste rette!!)

Uansett; nå har du ihvertfall advart, nå er det opp til henne hva hun gjør med infoen.

Mulig de bebreider deg nå, men den dagen han banker livskiten ut av henne så regner jeg med hun skulle ønske hun hadde hørt på deg!

Anonymous poster hash: a8519...dd8

mhm!! stemmer det. HI

Skrevet

jeg legger meg med god samvittighet i kveld, det er jo de som er trangsynte og naive. dem sitt problem ikke mitt.. jeg bare ga dem en mulighet til og ta et bedre valg så får heller tiden vise dem hvem han er, åh jah, han er alt for gammel til og vere med så unge jenter... fysj.. er gla jeg selv er kvitt han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...