Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Gutten våres på 2,5 år våkner nesten hver natt med et jævla skrik og holder på i noen minutter med å vrenge seg rundt og skriker! virker som han sover.. og det er vanskelig å holde rundt han siden han bare vrenger seg rundt.. Noen som har opplevd lignende? Hva skjer? er så fælt når det står på.. selv om det ikke er mange minuttene.. da han er ferdig med skrikingen så legger han seg for å sove.. Anonymous poster hash: b112a...72d
Pesta Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Vi har det sånn vi også nå, gutten vår er like gammel som din. Jeg tror det er nattskrekk, ut i fra det jeg har lest om temaet, så jeg håper derfor at det forbigående. Litt ekkelt når det ikke går an å trøste fordi man ikke får kontakt med barnet ja..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Vi har det sånn vi også nå, gutten vår er like gammel som din. Jeg tror det er nattskrekk, ut i fra det jeg har lest om temaet, så jeg håper derfor at det forbigående. Litt ekkelt når det ikke går an å trøste fordi man ikke får kontakt med barnet ja.. huff, ja, det er ikke noe gøy.. her vekker han i tillegg hele huset så blir en del våkentid på meg, og det er også slitsomt.. får håpe det gir seg snart.. hi Anonymous poster hash: b112a...72d
Juks Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Hadde det slik med min første, nyttet ikke å trøste.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Hadde det slik med min første, nyttet ikke å trøste. pågikk det lenge? Anonymous poster hash: b112a...72d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Høres ut som nattskrekk ja. Her blir han mye verre visst jeg prøver å trøste han. Pleier å ta han oppi min seng og sitte ved siden av han uten å røre han,til det går over av seg selv. Jeg snakker rolig til han så han hvertfall vet at mamma er der,uten at det egentlig ser ut til å hjelpe. Tror dessverre ikke det er så mye å gjøre for å få slutt på det dessverre. Anonymous poster hash: b5b24...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå