Gå til innhold

Plan B - here we go!

lioness*

Anbefalte innlegg

Etter mange runder med oss selv, mange tanker, mange diskusjoner og vurderinger har vi nå tatt skrittet og betalt forskuddet på ivf-behandling i Barcelona, hvor vi skal ha et forsøk med donoregg. Jeg er så glad for å ha tatt valget, og nå gleder jeg meg til å komme igang.

Har tenkt mye på hva dette barnet vil mene om å komme til verden som donorbarn, særlig mtp. at donoregg i Spania kun gis anonymt. Men det finnes vel kanskje verre skjebner her i verden? Det vil i hvert fall være høyt ønsket og elsket av mammaen og pappaen sin, selv om hun/han ikke har mine gener.

Vi håper på innsett i oktober/november. Vet ikke helt enda når det blir. Jeg venter på medisiner fra klinikken, og skal sende nedover noen papirer. Så setter de igang matching med donor og begynner stimuleringen av henne.

Fallhøyden er stor og det vil være et følelsesmessig og økonomisk tap av dimensjoner dersom dette ikke lykkes, men det er verdt å ta sjansen... drømmer om et normalt svangerskap med normal risiko... .

Endret av lioness*

Fortsetter under...

Åh, så spennende!! Godt å høre at dere har landet på dette og er i gang. Jeg er helt enig i at det finnes verre skjebner, tror ikke det trenger å bli vanskelig for ham/henne. Alternativet for akkurat det barnet ville ha vært å ikke bli laget :-)

Masse, masse lykke til, hold oss oppdatert fremover! Jeg kommer ikke til å slutte å sjekke hvordan det går med dere her selv om min epoke med graviditeter og aborter er over ;-)

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...