Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Hva slags merker(klær, sko, vesker) liker du og hva legger du merke til at andre har? Anonymous poster hash: 297d3...300
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Ingen ting. Ser aldri på merker. Ser på hvordan personlighet noen har og om klærne /stilen matcher. Thats it. Anonymous poster hash: 55350...05f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Legger merke til hva andre har i form at det er fint/mindre fint, ikke merke.. Merker og merker fru blom. Det er mye klær fra vero moda, bukser fra levis og MiH, sko fra bianco eller skopunktet, vesker fra ymse steder som vero moda, pieses, cmyk.... Så alt i alt bruker jeg mest penger på bukser Anonymous poster hash: da339...527
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Kjøper det som er behagelig å gå med.. Bryr meg fint lite om merker.
Honningmelon Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Legger overhodet ikke merke til hvilke merker folk har på klær, sko og vesker.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 Jeg liker tulip og tatamo, cream, noa noa og flere andre som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Anonymous poster hash: 3b6d6...190
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Jeg kjøper alt mulig elsker svarte tettsittende klær. Ellers kjøper jeg mye fra guess.Legger ikke merke til hvA andre går med
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 Kvalitet fremfor kvantitet, og klassisk fremfor siste mote. By Malene Birger, Designers Remix, Espirit, Samsøe Samsøe, COS, Zara, HM, bla. Mye Bianco sko. Forkjærlighet for Marcs by Marcs Jacobs. Legger mest merke til om andre har stil og hva som er fint fremfor merker. Anonymous poster hash: 6fda1...f88
Virginia. Skrevet 29. august 2013 #9 Skrevet 29. august 2013 (endret) Liker gjerne klær fra bestemte butikker og merker bedre enn andre, men ser jeg noe jeg ikke liker så tenker jeg ikke at det er fint likevel kun fordi det viser seg å være fra favorittbutikken min. Er glad i Oasis, Noa Noa, Vero Moda og mer, og liker brukt/ rimelig designbutikker. Savner 'Mitt Skattkammer' enda... . Kjøper sjelden dyre klær, det hender kanskje en gang i året. Endret 29. august 2013 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #10 Skrevet 29. august 2013 Jeg syns det er gøy å se andre i klær som gjerne skiller seg litt ut. Ikke klær som alle andre går i. Klær som viser hvordan litt hvordan personen er. Jeg syns det er deilig å se andre som går i klær jeg kan se de er komfortable i og se at de ikke bryr seg om hva andre mener. Mitt klesskapinneholder mye forskjellig. Olabukser har først funnet veien til klesskapet mitt nå i det siste, har funnet ut at det er veldig praktisk antrekk for en fotball og korps mamma. Anonymous poster hash: de6c6...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå