Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #1 Skrevet 29. august 2013 Greier ikke å bestemme meg! En viktig sak for meg er at det skal bli lettere å leie ut utleiedel i egen bolig i forhold til regler og at man slipper å betale skatt. I tillegg er jeg opptatt av at det skal settes inn mer penger og midler til forskning innen fiskeri og havbruk. Jeg finner så lite om hva de ulike partiene mener om utleiedel!? Anonymous poster hash: 82a07...553
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Personlig bryr jeg meg om skole og helsetjenesten- derfor stemmer jeg rødt! Nei til privatisering av skole og helse og NEI til karakterer i barneskolen!! Anonymous poster hash: cd622...bbb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 Venstre! Jeg tror ikke folk er klar over at høyre går god for datalagringsdirektivet. Dvs. at bedrifter skal kunne lagre informasjon og overvåkningsfilmer, om deg (hva du har handlet, hvem du har ringt og når, når på døgnet du bruker mest strøm= er hjemme, og alle andre vaner som kan logges) i opp til 6mnd. Dette for å " bekjempe terrorisme. MEN absolutt alt som lagres et sted der det er internettilgang kan hackes. Og hva når forbrytere bare kan hacke seg inn hos strømlevrandøren din og hente ut opplysninger som viser et mønster over seks måneder med alle dine vaner.. Det er ikke et samfunn jeg vil leve i! Anonymous poster hash: e6c83...c4a
Honningmelon Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Venstre. Jeg er tilhenger av KrF sin familiepolitikk, men er en del andre ting jeg er uenig i, så derfor Venstre.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #6 Skrevet 29. august 2013 I år så syntes jeg det er helt utrolig vanskelig. Det blir rødt, men kanskje av gammel vane? Anonymous poster hash: ae014...ad4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #7 Skrevet 29. august 2013 Jeg er enig i veldig mye av det venstre står for. Det eneste som mangler er noen om kontantstøtten.. Noen som vet hvor de står i fht den? Anonymous poster hash: b6cdf...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå