Gå til innhold

sjekk ris og ros nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

elin driver og svarer nå

Anonymous poster hash: 7f17b...f49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss...den hadde jeg ikke sett komme. Angående tråden som sto for lenge.

Anonymous poster hash: 9afa0...b22

Skrevet

Jøss...den hadde jeg ikke sett komme. Angående tråden som sto for lenge.

Anonymous poster hash: 9afa0...b22

Hun har jo lovet å kommentere det. 

Anonymous poster hash: 7f17b...f49

Skrevet

HIHIHI :D

Elin outer hvem som skrev tråden. Så mye for hylekoret :P:D

Jeg elsker Dib *smask*

Anonymous poster hash: c8736...b82
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Vel, jeg har nettopp svart på en overraskende mail fra moderator, og sett hva hun har skrevet. Nå er det faktisk sånn at jeg IKKE har lagt ut noe av meg selv, men fant ut at min mann har brukt profilen min flere ganger og opprettet emner. Han har innrømmet det selv, men vil ikke fortelle hvorfor, det kom frem da jeg forklarte om innlegget, og jeg syns det var skummelt at noen kunne finne ut så mye om oss. Jeg ville ALDRI lagt ut noe som kunne linkes tilbake til personlig informasjon osv, og jeg rapporterte innlegget selv! 

Skrevet

Uff, dette blir jo bare verre og verre. Jeg synes det er tragisk for denne brukeren og håper alle her inne kan ta et felles løft for henne og la saken få dø i stillhet uten mer oppstyr.

Anonymous poster hash: 298ab...c02

Skrevet

Vel, jeg har nettopp svart på en overraskende mail fra moderator, og sett hva hun har skrevet. Nå er det faktisk sånn at jeg IKKE har lagt ut noe av meg selv, men fant ut at min mann har brukt profilen min flere ganger og opprettet emner. Han har innrømmet det selv, men vil ikke fortelle hvorfor, det kom frem da jeg forklarte om innlegget, og jeg syns det var skummelt at noen kunne finne ut så mye om oss. Jeg ville ALDRI lagt ut noe som kunne linkes tilbake til personlig informasjon osv, og jeg rapporterte innlegget selv! 

Uups! Da har han lest alle innleggene dine om problemene dere har?

Anonymous poster hash: 731e0...6c0

Skrevet

Ro ro ro din båt.... ;)

Anonymous poster hash: f333c...eb9

Skrevet

Uups! Da har han lest alle innleggene dine om problemene dere har?

Anonymous poster hash: 731e0...6c0

Ja, det har han, ble veldig trivelig her etterpå. Menmen, han er jo veldig klar over at vi har problemer, han flytter i morgen og jeg endrer passord, for å si det sånn!!

Skrevet

Wow!:-P dib 4 ever <3

Anonymous poster hash: 94828...40b

Skrevet

Jeg tror på frøken førstegangs. Dette stemmer fint med den mannen hun i tidligere tider har beskrevet at hun lever med. Dette var nok hans hevn.

Skrevet

Wow!:-P dib 4 ever <3

Jepp:) ;)

Skrevet

Stakkars deg :o Så utrolig dårlig gjort av mannen!
Skrevet

Hva har skjedd? :s

Anonymous poster hash: 31d8c...54b
Skrevet

Jeg er heller ikke helt med... Har ikke skjønt noe av al dramaet her siste uken egentlig, ut over det jeg har lest på ris og ros nå. Er selv en av de som har forlatt forumet her i protest, slettet nicket mitt og skriver nå bare som anonym. Leit at modereringen fortsatt er like elendig som den gangen, der det endte med kidnappingstrusler mot en brukers barn og følgelig politietterforskning. Ja, hun skulle beskyttes mot seg selv, men innlegg om hvor hun bodde og fullt navn ble stående i dagevis selv om folk rapporterte dem.

Skjønner det gikk ut over deg denne gangen, frøken førstegangs? Utrolig at det ikke går an for moderatorene å følge bedre med. Skulle tro de har konstant kaffepause eller tar en liten blund på lengde med en arbeidsdag når de er på jobb. Håper du fortsatt har lyst til å være her og at du kommer videre etter bruddet. At det går an å oppføre seg slik er over min fatteevne.

Anonymous poster hash: 277a0...306
Skrevet

Saken er at innlegget med bilder av frøken førstegang ble opprettet av hennes egen bruker.

Anonymous poster hash: c396f...1a2
Skrevet

Ble lagt ut ett bilde av frøken førstegangs av en anonym. Frøken førstegangs bekreftet at bilde var av henne.

Folk rapporterte dette flere ganger, og det tok flere timer før moderator slettet innlegget.

Nå viser det seg at den anonymebrukeren som la ut bildet var frøken førstegangs.

Hun fikk Mail fra Elin og fant ut at det var samboeren (snart eks samboeren hennes) som hadde lagt ut bilde fra hennes profil. De har hatt en del problemer i forholdet..

Skrevet

MEN; når han først skulle være så dust å gjøre noe sånt, så valgte han ihvertfall et flott bilde! Hun så veldig pen ut :D

Anonymous poster hash: 469b9...356

Skrevet

Men er den forklaringen sann da? Eller bare ror man?

Anonymous poster hash: 20f73...bbf

Skrevet

Jeg syns faktisk det er ganske naivt å tro at mannen gjorde det. Satt han på en pc, og hun en annen da? For det ble jo postet om hverandre. Pluss at hun har en tråd fra før med nick og alt hvor hun spør hva inntrykket vårt er. Lukter oppmerksomhetssyke her.

Gjest meg&mini
Skrevet

Oj...... For en mann....

Tror nok du har det bedre enn han, frøken førstegangs!

Du virker som en flott dame med bein i nesa, så dette klarer du strålende.

Lykke til videre:)

Klem til deg

Skrevet

Jeg skrev i den tråden der bildet ble lagt ut at hun hadde lagt det ut selv, og det var jo spot on.

Klart hun skylder på mannen når hun ble outet for å redde ansikt, men den tror jeg ikke på.

Anonymous poster hash: f267e...dbb

Skrevet

Hun har nok gjort det selv, men fornuften inntok henne da hun forsto alvorligheten av det. (Lett å finne info/fb-profil)

Anonymous poster hash: c8257...9ee

Skrevet

Jeg syns faktisk det er ganske naivt å tro at mannen gjorde det. Satt han på en pc, og hun en annen da? For det ble jo postet om hverandre. Pluss at hun har en tråd fra før med nick og alt hvor hun spør hva inntrykket vårt er. Lukter oppmerksomhetssyke her.

La dama være i fred. Hun går gjennom en turbulent periode med mannen og hadde sikkert behov for å avreagere med å finne på litt "sprell" på nettet. Hun har ikke gjort noe vondt mot noen. Ganske uskyldig.

Anonymous poster hash: 298ab...c02

Skrevet

Jaja..folk får tro akkurat det de vil. Ja, jeg har postet et bilde av meg før, med nick, hvorfor skulle jeg plutselig gjøre det som anonym? Trenger jeg oppmerksomhet, spør jeg etter det.. Og hadde jeg gjort det selv, hadde jeg blitt så flau av å bli oppdaga at jeg hadde sletta profilen min ikke kommet med en sånn forklaring. Han var forresten ikke hjemme i går, så vi satt ikke på hver vår pc ved siden av hverandre nei.. Skulle jeg valgt å poste et bilde av meg selv her, ville jeg helt ærlig valgt noe helt annet enn et halvnakent bilde med hendene på puppa, jeg vet hvordan reaksjoner man kan få på det, og her inne er jeg for å diskutere familielivet, barn, hus og det som hører med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...